Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

InuYasha Kanketsu hen!!!

2009.10.03. 11:10 - Umi

Címkék: inu

YATTA!!!!!!! YATTA YATTA YATTA!!!! Na kiélem magam, amit már megtettem tulképpen egy párszor, de ma akartam írni ezt a bejegyzést :D Ugyanis!!! MA, azaz MA kezdik el vetíteni az ÚJ, NEW, ATARASHII InuYasha részeket!!!! Mármint Japánban, ugyebár. Ezt kb. nyáron vmikor tudtam meg, hogy folytatni fogják az animét végre októbertől! Hát mióta is várok erre.... Hmmm... már vagy 5 éve biztos, mikor vége lett az animének ott, ahol még elvileg nincs vége ^^ Akkor elkezdtem folytatni a mangát, mert még csak abban volt meg a folytatása. És nekem nagyon tetszett. Nekem ne, egy örök Inu-fannak!!! És már télleg évek óta nem volt folytatás, mármint anime, de végre eljött!!!! Ezt is megéltük végre :D Az InuYasha számomra örökre egy olyan töretlen és best anime fog maradni!!! <3 Nincs másik anime, vagy manga amit így szeretnék. Perpill doramázás van ugye, de ezt nem fogom kihagyni a világért se!!! Alig várom hogy tölthessem a részeit! Nem tagadom, imádom. Itt az eredeti plakát, amelyet már mindenféle ragasztottak Japán utcáin!! Annyira jóóóóó sztem <3 Inuyasha&Kagome foreeeeeeeeeeeeeever!!!! Na igen ez éppenséggel egy kedvenc jelenetem a manga végéből, és most animés verzióban is láthatom ezt a képet!!! Owahh~ Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy hány részes lesz, ugyanis a 36.-56. manga kötetek részeit dolgozza majd fel. Hát sztem... Egy 100 rész még lesz. Na de én nem bánom!!! Imádom nézni, szal tőlem aztán lehet hosszú!!! 
Más meg inkább a rövid animéket szereti, dehát ez van, ebből én milliót megtudnák nézni!! <3

Inu~~~~~ <3
Itt egy trailer is: KATT

Hát nincs is mit hozzáfűzni, új jelenetek, alig várom!!! x3
Na csak ennyit akartam, kiélni ezt. Most megyek Gokusen 2-őt nézni ha minden igaz :D
Jane~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.10.03. 23:42:15

Sugoi YATTA!!!!! X3 Az opening zenéje olyan jóóóó! *.* (Mármint ugye megy a trailer alatt.) DAI! X3 Nyaaa nem bírok várni! X3 AnimeAddticsen viszont azt olvastam, hogy csak 26 részes lesz. OO Na ne röhögtessenek... :S 20 kötetnyi azért elég erős lenne 26 részben...

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.10.04. 10:29:40

Jaja, mivel DAI garantáltan nincs elrontva!!! x3 26 rész?! OO Muri. Mármis megnézem mit ír, de sztem muri O_O Vagyis ajánlom h ennyi várakozás után nem csak 26 rész jön x''D

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.10.04. 17:31:00

Hmmm,én mint mondtam Full metal panic rajongó vagyok,de asszem anno ezzel az animével kezdtem a pályafutásom! ^_^ Sokáig lávoltam néztem minden este,még most is ha van a tv-ben megnézem. xD


süti beállítások módosítása