Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Rémálomból Mennyország *-*

2009.12.08. 19:03 - Umi

Címkék: álom news yamapi

*-* Már nagyon nagyon rég álmodtam Pivel. De ma reggel arra keltem fel, hogy bazz, mit álmodtam xD Még félálomban voltam, annyira jó érzés volt. Még lustiztam volna legszívesebben, meg visszaaludni, hátha folytatnám, de akkor jön anya, és "kiugrasztott" az ágyból x'D Mert h ő megy el. Menjél, mondtam. Kit izgat? xD Ah, ezért ébresztett fel?! Jó igaz már volt vagy 11 óra. XD Nem baj végülis, h felkeltem. Előző este kicsit későn feküdtünk, sokáig beszéltünk Leilával. Olyan hajnali 2-ig x'D Na de pill. Mivel búcsúztunk el?
[2:03:52] Leila: oyasumi~
[2:03:52] Leila: Pis álmokat
[2:04:04] Umi: nem fog összejönni, de kösz xD
[2:04:08] Umi: neked meg Jineseket
[2:04:10] Leila: hátha
[2:04:13] Leila: remény
Ezzel. xD Szóval ez egy teljesen váratlan álom volt. És ezek a legjobbak *-* Amikor nem számít rá az ember. Leila megjósolta. xD Nem sűrűn mondja ezt, de most bevált. xD dehát már ideje volt, ugyanis mikor álmodtam utoljára Pivel? hmm.. olyan normálisat. Ahogy elnézem a tag menüt, júliusban x'D Na akkor elmesélem :D
Először is rémálommal kezdődött az egész ^^" Mégis, összefüggött a kettő. Szóval valami iszonyat volt. Menekültünk. Nem is akarom részletezni. ^^; Szerencsére nem szoktam sűrűn rosszat álmodni. De körvonalakban, olyan Battle Royale fílingje volt. x'D Na hogy hogy jön ide Yamapi? Nem, nem ő fog megmenteni. T^T lol. xD Szóval futunk a városban. Akkor elszaladtunk egy tömb panel előtt, éshát eszembe jutott, hogy ide kellene beszaladni, ide úgyse követne. És pont akkor ment be valaki a házba, mi meg besurrantunk mellette, mintha abban a bérházban laknánk xD Így nem tud utánunk jönni, gondoltam. Noshát és innen jön a happy része xD Szaladunk fel a lépcsőkön, egyszer látok egy srácot, akinek a tekintetéből le lehetett venni, hogy erre, ő segít. Szóval bementünk a lakásába. Amikor bementünk a szobájába, ott volt egy emeletes ágy. Éshát a felső részen üldögélt két japán bishi. woah~ xD (Nem, még mindig nem Pi) Ismeretlen egyének voltak. A segítőkész magyar pasinak voltak a japán haverjai. xD lol, kicsi a világ gondoltam. Élveztem a helyzetet, emlékszem felmásztunk hozzájuk, természetesen melléjük ültem. xD Na és ekkor mi történt?! Modnom mi a franc... xD A szobának ajtaja nem volt, csak egy függöny lógott rajta, amin nem lehett átlátni. Erre egyszercsak a függöny mögül "beront" Pi. XD (igen, végre xD) És hogy jön be?! "Ashita kara mata Nichi Getsu Ka" XDDDDDD Először a szívbajt hozta rám sztem, olyan hangosan kezdte énekelni. xD Egyik kedvenc számom, valószínűleg ezért énekelték ezt. Igen, úgy jött be, hogy énekelte a weeeek-et, ráadásul asszem sorba jött be a többi NEWS tag. Először vannak mindnyájan az álmomban x'D Én meg amikor bejött Pi, akkor emlékszem felsikítottam egy hangosat, de utána csendben néztem az "előadást" xD A két japán srác hívta meg őket, egy magán előadásra a saját házukban XD Hát, ha lenne is ilyen, igen... T.T Szóval álom volt ám a javából. xD Aztán többiekre nem emlékszek, de Pire tisztán. xD Elkezdett ott egy hátizsákból pakolni. Mondom nem igaz, ezek itt is fognak aludni?! XD Törölközőket pakolgatott asszem. Én meg leugrok az emeleteságyról, és elkezdtem segíteni neki x'D Tök nyugiban, meg ő is, mint ha egy tök természetes dolog lett volna. És itt a vége. Itt keltett fel anyu. x'''D Hiába próbálkoztam, folytatás nem jött. De mondom, egy ilyen rémálomból, ilyen jóra végződni, kicsit dúrva ellentét volt az eleje, meg a vége. Nos ennyi. looooove~~~ *O* Meg lehet betett az a kis ficu, amit Leilának írtam. :D (Benne van Pi és Jin is. xD) Nem hiszem h közzé fogom azt tenni. Mégiscsak a mi "magánéletünk" XDDD Ezt csak bíztatásnak. De remélem jó lett. :D
Ikimasu! Yay~

/Épp hallgatom: NEWS - weeeek (ennek örömére XD)/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.12.09. 20:59:08

Yaaay~~ Leila aki szerencsét hozz. Mondtam én. xD Tudod hogy van egy fajta képességem,igaz eddig még csak megálmodtam dolgokat. XD Na de akkor is. és én hol voltam? Hmmp. Kinn bezzeg úton-útfélén benne voltunk másik álmába. xD
Ehh,és nem is emlékeztem hogy írtad nekem meg Jineset,ehh. xDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.09. 21:12:31

aham :D tudom, te kis majo :P *viccelek xD* hát nem tom, lehet veled voltam, nem tom ki volt a társam xD
"úton-útfélen" XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ma már annyit röhögtem, hogy minden hülyeségen tudok xD
lesz ott még Leila x Jin álom xD


süti beállítások módosítása