Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Marhulás XDDDDDDDD

2009.12.09. 18:18 - Umi

Címkék: bakaságok

Na akkor ha már mindenki, én is XD Ez kész, szétröhögtem magam, ekkora hülyeséget XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

I. Kis történelem a hercegnővel xD A töri:
Umi hercegnőnek, a Newsnippon királyságban, Yamapi volt a királya. A király megparancsolta a hercegnőnek, hogy házasodjon meg a rivális királyság királyával, azért, mert a rivális király ezt akarta, és hogy békesség legyen. Umi hercegnő ezt nem akarva dühöngött. A két királyság azért rivalizál, mert Yamapi király királysága sokkal népszerűbb. A rivális királyság Lovagságának a vezetője Ohno-sama. Ohno-sama eldöntötte, hogy segít Umi hercegnőnek, mert tudta, hogy Yamapi király szerelmes a hercegnőbe. És ezért a végén a rivális Király távozott Ohno-samával. The end~
Ez akkora poén XDDD Nem tudom, ki a rivális király! Azt elfelejtette a teszt kreálója. Nem tudom ki akart elvenni feleségül. Ha tudnám, akkor Umi hercegnő meggondolná, hogy hozzámenjen e xD Neeeeem, dehogyis. Hiszen Pi az én királyom~

 
An Arashi & NeWs Fantasy Adventure by nishikido_ko
You are:
By the Name of:
From the Realm of:
Your Rival Kingdom Is:
Your King:
Has ordered you to marry the Rival King:
Because: The Rival King requested it.
You: Throw a tantrum
The Kingdoms are rivals because: Your Kingdom is more popular
The Leader of the Rival King's Knights:
Decides to help you because: He knows your King is in love with you.
In the end: The Rival King runs away with the Leader of his Knights...no questions...

 

 II. True Love. xD Hát~ Legjobb barátom Koya. Ez tetszik. :D Reméljük az lesz xD Hát még ez a hülye teszt is tudja, hogy kibe vagyok szerelmes. xD Ám az igaz szerlmem Kusano. :'D Nem hinném.

 
Which NewS member is your True Love? by YamashitaTomohisa49
Name
Age
You're Best Friends With Koyama Keiichiro
You are in love with Yamashita Tomohisa
Your True Love is Kusano Hironori

 

 III. Láv a kórházban. A mese:
Umi-chan és Ohno-san igaz barátságot köt a fitness-klubban. Egy nap Umi megsérül, mert Hina-kunnal veszekedtek. Umi-chan kórházba került, akit meglátogatott Tegoshi-kun. Virágokat hozott neki. Amikor találkoztak a kórházban, Tegoshi-kun megfogta Umi-chan vállát, és azt mondta: "El tudunk menni randizni?"
Az nagyon nagy XDDDDD Persze, hogy el tudunk menni, ah, jó ez a kép rólad baby~~

 
Little cute story with (you and) some Johnny's boys! (NEWS, Kanjani 8, Arashi and T&T) by sironimo
Your name :
Today date is :
You are : At you gym club.
And you become really friend with :
One day you be injured 'cause you had a fight with
Your are at the hospital and you have the visit of
Because : He has some flowers for you.
When you quit the hospital : You met the guy who came to visit you.
He : Pat your shoulder.
And say : "Can we have a date?"

 

VI. Szeretők. Tehát ugye ez nincs a tesztben, de Pi az "igazi" pasim. xD És akkor a szeretők. Mert vannak azok is. xD *bocsi Pi, bocsiiiii*
KAT-TUN-ból: Kame. Arashiból: Nino. NEWS-ból: Tego. És az igazi szerető hármuk közül: Kame. Kame, Tego okke desu, Nino helyett inkább más jöjjön az Arashiból. xD

 
KAT-TUN, NewS And Arashi lovin' by Mai-sama
Name
Age????
What's today's Date??
Kat-Tun Lover
Arashi Lover
NewS Lover
You True Lover of the Three...???
% that is will work??
53%
                       
                       
                       

 

Jól szórakoztam! xD Az ilyen "teszteken", mindig tudok úgy röhögni. XDD Főleg a kórházason, meg a királyoson XDDDDDDDDDD Meg unatkoztam. Sajnos nem találtam több vicceset. :S Meg tegnap késő este beszétünk msn-en Ryni-vel (Betty hugicája xD), és halálra nevettetett. XD (hogy értsétek: Ryni nagy szerelme Donghae /Déhácska xDDD/ a SUJU-ból, koreai.) Kiválogattam a legröhejesebb részeket: xD

Ryni: a japók közül csak Koki volt gáz...
Umi: ehm? XD nem vágom.
Ryni: hát ezt igazából senki sem érti. XD nemtom miért poén. olyan jól hangzik XD
Umi: magyarázd el. XDDDD honnan jött Koki? XD
Ryni: hát arról volt szó h bnőm lecserélte a japános képeit koreaira, és benyögtem h végre lecserélted a gáz japókat, erre ezt írta h csak koki volt gáz XDDD de olyan jól hangzik XDDDDDDDDDDDDD
Umi: hát bazz XD és akkor a japók közül csak Koki volt a gáz. igen ezen én is röhögtem volna XD na de mi az h "gáz japók"? XD már megbocsáss! Pi is japán! a kanbikám.
Ryni: jólvan tudom, csak poénból írtam :P
Umi: Vannak gázak is. XD de pit nem gondoltad bele ugye mikor ezt írtad XD
Ryni: pi nem gáz. pi egy kandisznó!!
Umi: ugyeeeeeeehhh *orrfolyatós smile xD* Umi kandisznaja. Ki képes rá mondnai h nem az
Ryni: hát most na. pi jó dög. a teste mint egy adonisz. nyaldosnám végig ahol csak lehet. de inkább meghagyom neked :P
Umi: Én nyalnám ahol érném. de jól teszed, hagyd csak rám a dolgot. XD ah kész itt pörgök. XD
Ryni: a tengelyed körül? XD
Umi: had ne áztassam már szivacsosra a párnámat, mert már folyik a könnyem XDD
Ryni: nem az én párnám, szal nem érint aranyom :P pörögj még csak :D
Umi: áh komolyan XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kandisznóval kezdődött. bammeg XDDD jellemeznéd dongócskát, vagy hogy becézgeted? XD
Ryni: nem dongócska vannye. déhácska :3 az én izzó szexkazánom *8 orrfolyatós smile xDDD*
Umi: XDDDDDDDDDDDDDD nem tom abbahagyni a röhögést
Ryni: hugyozz be bátran megengedem :D
Umi: *teleszájjal röhög* Pit minden este megerőszakolom. te mit csinálsz déhácskával?
Ryni: semmit. most minek erőszakoljam mikor csak egyett csettintek és bennem van :P
Umi: muti képet a kandisznódról. *mutat* Ez a legszexibb képed róla? azt hittem ennél pucérabb lesz. XD
Ryni: most nem akartam túrkálni a sok millió közt. :P meg minek adjak én neked olyan képet. miko Ő CSAK AZ ENYÉM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Umi: hát te is láttál már félmeztelen Pit -.- én meg még dongócskát nem.
Ryni: de nem verem rá. én déhácskára verem. de veszettül *4 orrfolyós smile xD*


XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
bolond ez a jány :P na megyek pörgök tovább. a tengelyem körül XDDDDD
^^v

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.12.09. 21:09:09

Nem semmik ezek a tesztek. Majd mutisd meg,én is akarok ilyet. mondjuk nem NewS-al a központban.
Nem semmi kis beszélgetés volt ez,jól felpörögtetek. Szegény srácok ha tudnák mennyi perverz lány leselkedik rájuk. xD
Csak így tovább. xDDD
Nos én egyaránt szeretem a koreai tesztoszteronokat meg a japán bishiket. xDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.09. 21:13:38

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.12. 13:59:22

közben fáziskésésben vagyok xD rájöttem, h ide nem is adtam értelmes választ XD dehát aznap perpill mást se tudtam csak röhögni XDDDDD
természetesen én is szeretem a koreai kandisznókat is xDDD


süti beállítások módosítása