Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

又 ヘッピ一~~!♡

2009.12.14. 17:27 - Umi

Címkék: emi

Haaaaaai~!(^_-)-☆
Moo daijoubu desu. ^ ^ Most nem feltétlen gondolok arra, hogy megbékéltem Pivel, de már nem "bánt" annyira, mint valamelyik nap. Túl is teszem magam rajta. Nya, nya nya nyaaaa~~
Akkor megpróbálok mostmár értelmes lenni, és nem nyávogni xD Mitől is vagyok happy? Kb. egy órával ezelőtt érkezett egy levelem. Hozza be anyu, akkor ment el a postás. Anyu aszondja: "Jött egy leveled Németből". Mondom, hahh?! Azt meg hogy a fenébe. Elveszem tőle, és egyből megláttam a japán barátnőm nevét. Élljengve kikaptam a kezéből, és mutatom: "Nem látod, hogy ez Japan?" Nem meglepő, csak azt figyelte, hogy külföldről jött. xD Én meg ott örültem, mint majom a farkának, berontok a szobámba, óvatosan kibontom a közepes borítékot. Jaj, de örültem neki, és örülök most is *____* Szóval igen, említettem, hogy december 1-én adtam fel Emirinek levelet. Szerencsére 1 hét alatt megkapta, 8-án. Ő pedig 7-én adott fel nekem. És én is megkaptam egy hét alatt. Yokatta, hogy megkapta a levelemet, és én is az övét. Kedves emberek, aki Japánba szeretne postázni, ha légipostával adod fel simán, az 1 hét lesz. Ha elsőbbségivel adod fel, akkor is, mert én úgy adtam fel, Emi meg nem, mégis mindketten egy hétre kaptuk meg. xD Na szóval, én is küldtem neki Karácsonyi purezentót, meg ő is, és én mit kaptam? *___* Na mit?! Egy Hello Kitty-s 2010-es naptárat!!!!! Yaay, de örültem neki a mindenit xD KA-WA-II~~~ Hello Kitty van kimonóba öltözve, évszaknak megfelelő színekkel. Annyira szép *______*

A naptár eleje a legcukibb, rózsaszín, Fujival a háttérben, sakurával, Kitty talizmánnal a kezében. Első levelem Japánból~~~~~~~~~ :D Már egy éve ismerjük Emivel egymást, ideje volt levelet is írni, azt hiszem :D Jaj, meg hát amit írt, az is olyan édes. ☆ Meg a naptár hátuljára purikurás matricát ragasztott magáról :D Ilyet én is akarok csinálnii-hiiii~ xD Szeretem Hello Kitty-t, honnan tudta. Erről poén, mert én meg Micimackót küldtem neki, és elkezdi, hogy a kedvenc mese karaktere. xD Hát akkor örülök~ :D Jajj, várom már, h találkozzunk!! ♡ Köszi Emi, hogy vagy :D Japanese tomodachi~


Akkor 3/4-ed boldogságom maradék negyed része xD Mivel még mindig itthon vagyunk... Igen, sajnos még nem érkeztek meg Németben a papírjaink, de várhatóan a héten megfognak (legalábbis nagyon remélem), így aztán ezen a héten is még itthon leszünk. És láss csodát, Petiék ma röppentek a röppentyűvel haza Japánból. És az előbb írta, hogy pénteken tudnánk esetleg találkozni, ha nekünk jó. Szerintem biztosan, legalábbis anyu is találkozni akar vele... xD Vagyis mondta, amikor Leilával anyuékkal közösen mentünk vásárolni. Örülök neki, hogy tudunk vele is találkozni, és beszélgetni végre szemtől szemben Japánról. Ha ez nem lenne elég, jön vele a japán felesége, és a kifia Hibiki, szóval megint lehetőségem fog nyílni japánnal beszélni :D Megint... Puff bele a mély vízbe. xD De Rie nagyon szimpatikus, nem lesz gond :) Meg megkecsegtetem már anyu előtt is a japán tudásom végre xD Hjaj, hát kíváncsi leszek nagyon *.* Azt nem tom h a kisgyerkőcnek magyarul vagy japánul gügyögjek :D Remélem tudunk találkozni.
Most e két dolog miatt nagyon izgatott lettem :D És persze heppíí~
Minna san bye-bye~



/Épp hallgatom: Otsuka Ai - PEACH/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása