Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Eternal Snow ~Changin' My Life~

2009.12.17. 19:01 - Umi

Címkék: dalszöveg

Nem ezt a dalszöveget terveztem következőnek, de végül ez lett, mert úgy belemerültem a számba, hogy muszály volt, nameg a kinti hó miatt azért passzol is. Na meg ez egy nagyon régi favorit! Majd mesélek róluk. Nos akkor először következzen a dal:

Changin' My Life - Eternal Snow /Hungarian Lyrics/

Beléd szerettem, mennyi idő is telt el azóta?
Az érzéseim egyre erősebbé változnak.
Vajon te rájöttél már, hogy mit érzek?
Annak ellenére, hogy egy szóval sem mondtam.

Olyan ez, mint a hulló hópelyhek.
Gyengédek, és egyre csak magasabbra halmozódnak.

Fogj szorosan, ez az érzés,
az érzés, beleszeretni valakibe...
Nem akartam megismerni ezt.
Szeretlek, nem tudom megállítani hulló könnyeimet.
Mivel ez így van, talán jobb lett volna,
ha nem lépsz be az életembe...

Vajon meddig fogok még rád gondolni?
A lélegzetem elpárásítja az ablakot.
Reszkető szívemet vajon ez az égő gyertya,
most fel tudja e olvasztani?

Fogj szorosan, oly erősen, hogy belé törjek.
Ha egy csípős hóviharban találkozunk,
én akkor sem fogok fázni.
Hiányzol, valahányszor rád gondolok.
A sálat, melyet neked készítettem,
ma egyedül ölelem magamhoz.

Ha a hó, a végtelenségig fog hullani...
Az irántad érzett érzéseimet... Vajon el tudom rejteni?

Fogj szorosan, ez az érzés,
az érzés, beleszeretni valakibe...
Nem akartam megismerni ezt.
Szeretlek, lelkem megtöltődik.
Ki akarom sírni a téli égboltnak,
hogy most nagyon látni szeretnélek...

Fogj szorosan...
Szeretlek...

Kanji:

君を好きになって どれくらい経つのかナ?
気持ち 膨らんでゆくばかりで 君は 
この思い気付いているのかナ?
一度も言葉には してないけど

雪のように ただ静かに
降り積もり つづけてゆく

Hold me tight こんな思いなら
誰かを好きになる気持ち 知りたく なかったよ
I love you 涙止まらない
こんなんじゃ 君のこと
知らずにいれば 良かったよ

君をいつまで 思っているのかナ?
ため息が窓ガラス 曇らせた
揺れる心 灯すキャンドルで 今 
溶かして ゆけないかナ?

Hold me tight 折れるほど強く
木枯らし 吹雪に出会っても
寒くないようにと
I miss you 君を思うたび
編みかけの このマフラー
今夜も一人 抱きしめるよ

永遠に降る雪があるなら
君へと続くこの思い 隠せるのかナ?

Hold me tight こんな思いなら
誰かを好きになる気持ち
知りたく なかったよ
I love you 胸に込み上げる
冬空に叫びたい
今すぐ君に 会いたいよ

Hallgasd meg itt:



És akkor most az előadókról:
Changin' My Life-al 2006-ban ismerkedtem meg, azóta vagyok a fanjuk. Ha lehet ilyet mondani, miután 2003-ban feloszlottak. A dalaikat először a Fullmoon wo Sagashite animében hallottam, és nagyon megtetszettek. Az énekesnő myco, a billentyűs Nori, és a gitár-vokál felelős Shintaro tették ki a csapatot. (Hozzáteszem, hogy Shintaro azóta is nagyon szexi apuka lett :)) 2001-ben debütáltak, és mint említettem, 2003-ban már fel is oszlottak, mert myco szóló karriert akart építeni. 2007-ig szünetelt, majd 2008-ban csatlakozott két másik férfihoz, akik rock stílusban játszanak. Hát szerintem nagyon rosszul döntött, mert ha jól dönt, akkor még ma is lenne CML, és mára már olyan sikereket értek volna el, amit a mostani bandájával sohasem fog. Mert nagyon gyönyörű számokat hoztak ki ezalatt a rövid 2 év alatt is, myco-nak egyszerűen nagyon egyedi és szép hangja van. Szinte mindet tervezem fordítani. Szóval előbb utóbb mindet megismeritek :) Remélem amit elsőnek hoztam, mindenkinek elnyerte a tetszését~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.12.17. 20:57:05

Ohh,naagyon szép szövege van. *_*

"Ki akarom sírni a téli égboltnak,
hogy most nagyon látni szeretnélek... "

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.17. 21:28:01

Köszönöm a kommentet *-* Örülök, ha tetszik, és igen az a rész tényleg jó...


süti beállítások módosítása