Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

DDR és para para (´∀`)

2010.01.22. 17:40 - Umi

Címkék: tánc

Mivel is kezdjem... :) A mindenbejegyzéses kérdés xD Talán azzal, hogy kicsit beteg voltam a napokban. De lehet csak a sok stressz miatt jött már ki ^^ Anyuval is múlthéten egyszer elég csúnyán összevesztünk, tök szar volt. Mert ugye még mindig a munka, meg vezetés... Ah, ha már itt tartunk, akkor jövőhéten elvileg megint megyek vezetni párat, aztán nekiugrunk újra a vizsgának ^^;; De lehet a vezetés tovább fog tartani, mert még mindig félek vezetni. Utána majd ha ez lement, akkor úgy tervezem h utána nézek itthon vmi kis munkát. És nagyon remélem, hogy március-április fele tudnánk menni már vissza Németbe. Hát igen, ahogy Leila is írta, halasztásra kerül a Japán út, sajnos. Remélem minél előbb elintéződik a Német ügy, és mehetünk kifelé.
Akkor más téma.

 



Hétfőn rendeltem táncszőnyeget, vagyis DDR-t. (DanceDanceRevolution)
Kedden reggel már meg is kaptam. :D Túl reggel, már 3/4-ed 10-kor. x'D Éppen fent voltam már. xD Pizsibe, szal apu vette át a futártól. XD Ezt még pótmeglepinek számítom, szóval arigatou~ Nagyon nagyon örülök neki :D Imádok DDR-ezni. Utoljára nyáron DDR-eztem. Akkor még nem ment olyan jól, de mostmár haladó vagyok :D
Annyira cuki ez :DD Tegnap átjött Szilvi, hogy kipróbálja :D Azzal jött, hogy őneki ez tuti nem fog menni. xD Hát mondom pedig gyakorlás teszi a mestert. :D Jól elröhögtünk, mert télleg nem ment neki. xD Ő meg megdícsért engem, hogy de jó vagy :D ^-^ Aztán Adri szólt egy osztálytársának, hogy jöjjön át ő is próbálja ki. Mondom ezt nem velem kellene megbeszélni? x'D Aztán végül hárman is elhülyültünk, neki jobban ment mint Szilvinek. xD Szóval annyira szeretem, jól megmozgat, főleg jó lesz egy kis tornának :)
Am újra elkezdtem para parázni. :) A régi táncokat, amiket már tudok (mint például a Hinoi team-től a Dancin' Dreamin') rendesen eltáncoltam, valamint felkerült egy pár megtanulni való koreográfia a listmára. xD (ilyen például a caramel dansen, snsd - gee, ésatöbbi) Szóval mozgásból nincs hiány :)



Jajj, vasárnap voltunk anyuékkal vacsizni a Bagolyvárban. Basszus... életemben nem ettem olyan jót, meg finomat. Mondjuk biztos azért is volt, mert éhes voltam. xD Megszvazták, hogy együnk ott, mert anyu se főzött, meg rég voltunk már étteremben enni. Én persze akkor tudtam meg, amikor indulni akartak, elkezdtek készülődni. ^^; Aztán én is elkezdtem, persze utána rám várt mindenki. Mondom én most kicsipekedek nem érdekel xD Szoknya, smink, haj belőve, mehetünk. Odaérve gyorsan kiválasztottuk a kajánkat, Adrival egyformát kértünk, mert az mindkettőnknek bejött. "fokhagymás-mustárban pácolt csirkemell" nyamiiiii ~*___*~ nagyon finom volt krumplipürével. Utána a szokásos 100%-os narancslém, azt egyszerűen imádom. :) Ilyen helyen vagyunk, mindig olyat kérek inni. Néha kólát, de keveset iszom életem során, mert nem valami egészséges.

 

Mint tegnapi bejegyzésemben is írtam, tegnap esett a hó újra. Még most is megvan és olyan szép. Főleg reggel, mikor kinyitottam az ablakom, és még a nap is sütött, olyan szépen és vakítóan csillogott, annyira szép volt *__* Ma tanultam megint kicsit a hiraganát. Kinyomtattam róla egy táblázatot, és azt állapítottam meg, hogy ennek már több mint fele megvan :) Már csak a kétjelűek hiányoznak, de azokat a másikből ki lehet következtetni. :) Holnap szigorúan szeretném a japánt megint tanulni, mert nem mostanában vettem a kezembe... De mivel mától az újévi fogadalmaimnak élek, ezt is beveszem közéjük. Jajj, dalszöveget is régen tettem fel, de már készen van amit következőnek felrakok. Rájöttem még arra, hogy sűrűbben kéne ezt csinálni, ugyanis japánról fordítom őket, és így aztán nagyon jól lehet gyakorolni a nyelvet. Szóval hamarosan felkerül egy újabb dalszöveg. ;) Amúgy lehetséges, hogy nagy fába fogom vágni a fejszémet, szóval télleg rágyúrok ennél is jobban a japán írásra és nyelvre. Mert a japán könnyű, csak sok.
Nemrég voltam Viviéknél, megnéztem a halacskákat, és sajnáltattal hallottam, hogy Corina elpusztult. :'( Öreg volt már... A díszhalaknak kicsi az élettartamuk. De a többiek szépek.
Tegnap beszéltem kicsit Akirával, aki azt mondta, hogy Európába akar jönni dolgozni. Tervei közt Anglia, Olaszország és kis hazánk van. :) Hát nem tudom, kinek kell egy japán japán tanár? xD Oh, aztán Emiri is írta, hogy mostanában nem tud sűrűn írni, mert rengeteget tanul az egyetemen, és sok a szakdogája. Jövőre ugye végez, és addigra már meg lesz neki választva a munkája is. Ennek fejében, mivel ígértem neki, a következő bejegyzésem neki fog szólni :)
Na nem jut más az eszembe hírtelen.
Ennyi voltam, bye~

 


/Épp hallgatom: CHEMISTRY - Period/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása