Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

lovehug♥

2010.02.05. 15:44 - Umi

Címkék: álom yamapi

Na és akkor az álom<3 Megint meglátogatott Pi, váratlanul, ám picit rövidke volt, vagy csak ennyire emlékszem. biztos a Joe fanolás miatt van, féltékeny volt a drágám, ezért jönnie kellettxD tehát ezt szerdán este álmodtam,ha jól emlékszem.2 napja Rövid, de naggggyon jó<3
Szóval nálunk voltunk. Ez szinte biztos. Ami kicsit furcsa volt, hogy asszem anyuék szobájában. xD Legalábbis szerintem ott, de a lényeg, hogy itt nálunk<3 Most először volt nálunk. Szóval fekszünk az ágyon, a nagy francia ágyonxD amelyen hasaltunk és így voltunk kiterülve egymás mellett. De nagyon közeeeel~ A vállam súrolta az övét, olyan közel feküdtünk. tihii~ Szóval hasalunk, és azt hiszem nézegettünk valamit, vagy albumot vagy valamit lapozgattunk sztem. Nagyon jó volt. Miért is ne lett volna az?! xD Szorosan egymás mellett feküdtünk. Utána már csak arra emlékszem, hogy nem tudom hogy kerültünk ebbe a pozícióba, de ugyanúgy az ágyon voltunk, immáron ülve. A lényeg, hogy ahogy ültünk az ágyon, ő hátulról ölelt engem szorosan *___* Tehát én előtte ültem, ő meg hátulról átkarolt és annyira erősen szorított *O* Ez a jelenet nagyon megmaradt. Ez volt az első alkalom, hogy éreztem, hogy szeret. Annyira olyan ölelés volt ez. egyébként még nem ölelkeztünk eddig xD És ahogy elnéztem az "álom" címkéimet, ez volt az eslő olyan Pis álmom, amiben szerelmesek voltunk. És ez olyan jó *-* Ez az ölelés, hát sose felejtem el~ Főleg h leírtam xD Ennyi lenne. *-*
Ceretlek Pi foewa~





/Épp hallgatom: KAT-TUN - The D-MOTION/


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.02.06. 16:38:25

Ezt elmondtad akkor skypen,kis mázlista. Ficembe is ölelt. Én is akarooom~~ persze nem Pit. x'DD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.06. 17:23:25

Ölelt ám *-* ölelhetne még xD


süti beállítások módosítása