Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Yaaaaay!!!

2010.02.15. 14:54 - Umi


Minna yaaaaaay~!!! YAAAAAY!!! Hogy minek örülök ennyire? Nos... Végre... Oly sok küszködés és szenvedés után... Oly nehezen... Harmadik nekifutással... ^^ De végre! Vééééégre megvaaaan aaaaa jogsim! MA volt a vizsgám, és átmentem!!! Jajj végre... Még mindig ugyanúgy tojok vezetni, de majdcsak kiforrja magát x'D
Na akkor a mai nappal kezdeném...

Szóval már tegnap, azaz vasárnap este tök para voltam, vannak tanúim. xD anyu, Leila, biztos vannak még xD
Aztán este olyan mikor is feküdtem le? Kb. fél 11 felé sztem... Hát asszem végülis egészen gyorsan elaludtam csodával határos módon, viszont az volt mégis a rossz, hogy sűrűn felébredtem :S Egyszerűen nem tudtam elaludni, annyira paráztam... Volt h hajnali 3-kor, aztán 4-kor, fél 5-kor... Innestől meg szinte nem is aludtam már el. Ugyanis 6-kor keltem. hogy a rosseb ebbe a korán kelésbe >< Merthogy, úgy volt jön értem az oktatóm 7-re. Hát elkészülődtem, vártam. Erre jött 7:20-kor... Így is idegbe voltam borulva, nemhogy még azon is izéljek h késik x'D Ráadásul 7:50-kor kezdett az egyikünk. Egy csajjal mentem vizsgázni, akit ismerek, vezettünk is vagy kétszer együtt. xD Ő kezdett. Először azt hittem a legroszabb vizsgabiztos jön, mert megláttam, de szerencsére nem hozzánk jött... Szóval elindultak. Én meg addig ott fagyoskodtam a suli előtt. xD kb. fél órát, annyit biztos, de inkább többet, szal ebben a hidegben jó érzés volt... a vége felé már úgy éreztem, hogy na én tuti fel fogok fázni. Ez majd holnapra kiderül... Visszajöttek. Huh, kezdtem izgulni. Sikerült neki. Na mondom!!! Ha neki sikerült nekem is fog! felméréseim szerint, nem vezetett úgy, mint én Már mindenre gondoltam. Míg ivott egy kávét a vizsgabiztos az oktatómmal... Volt ott Yankumis "fight oh" meg minden xD gondoltam arra is, h Pinek is van jogsija, nekem is lesz xD Meg nyugtatgattam ott magam azzal h dalolásztam magamban xD nem tom mért, de a heavenly days ment a fejemben ^^ Hát félórát mentünk, vagy fogalmam sincs, időt nem figyeltem annyira koncentráltam. Utána vissza, leparkoltunk, és mondta h sikeres. WAHH!!! Hallelujah. xD Nem is kötött bele semmibe, csak amikor a célállomáshoz értünk, ott kicsit nagyobb hely volt a kocsi és köztem ahova parkoltam, ennyit mondott, hogy az előző parkolás jó volt, ezen lehetett volna javítani, de ráse ránts. xD Most a parkolás a legkevesebb nem? Meghát előtte már látta h jól meg tudom csinálni... De mivel már befejeztük, letojtam. xD Na aztán hazajöttünk, megköszöntünk mindent az oktatónknak, és befelé veszem az irányt. Aput már az ablakban kiszúrtam, és emiatt el is röhögtem magam, így aztán kénytelen voltam már az udvarról lelőni, h sikerült. xD Plusz, mikor elröhögtem magam még be is píszeltem neki, jelezvén h valóban sikerült. Szóval ennyi, apu már kocsit akar venni x'D Nagyon rajta van a témán már régóta ^^ Nos ennyi. :) Ma még menni akarok át keresztapámékhoz, mert igért nekem egy jó receptet. xD hát igen, jófej az én keresztapám, még főzni is tud xD meg a csoda muffin-ját ki ne hagyjam xD Meg Gabiékhoz is, mert egy pár Angliai képet még nem hoztam el.
***
Aztán mi történés volt még az elmúlt napokban... Hmm...
A múlthét igen tartalmas volt álmok terén. xD Szinte minden este álmodtam valamit, tegnapot is beleértve. Valamelyik nap, nem tom már mikor a múlthéten, álmodtam Ryo-val is. Vele ez volt az eslő alkalom xD azok nem számítanak, ahol az egész news volt Ebben csak ő volt, annyira emlékszem, hogy rámvetődött valamiért. xD de jót röhögtünk mindketten. xD Meg szinte minden este álmodtam valamit, de ilyen sztárral csak vele most, bár nem tudom honnan jött.
Oh, elkezdtem egy Pi dömpinget. :) Mert nagyon égek a lávban, szóval úgy gondoltam ismételek kicsit. A Kurosagival kezdtem, majdnem be is fejeztem, utána nem tudom mi fog jönni még.
Jajj!!! Ha már NEWS... Végre imáim meghallgatásra leltek, és március 24-én jön az új single, a Sakura Girl! :D Naaaaagyon kíváncsi leszek rá, elvégre erre várok mióta... yatta~
Más nem jut eszembe...
***
Ja, és mint látjátok új lett a design. Hogy miért? Mert édes kis blogom február 11.-én lett 1 éves! :D amúgy is terveztem egy ideje Még szokatlan, de majd kialakul az. :) Szóval Boldog Első Szülinapot neki így befejezésül <3

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.02.15. 17:03:47

Na itt is OMEDETOU~~~ Yaaay~ (csak úgy mint skypen) .
Nagyon örülök hogy sikerült. Wahh,én is akarok kocsit csak elsőnek jogsi kéne.....hmm,meg pénz a kocsira....szóval akkor inkább Japán. xDD
Nem rossz ez a dizi. Láttam hogy csináltak Valentin-napit,erre te már ki is rakod. :DD
Nekem is áruld majd azt a muffin receptet. ^o^

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.15. 17:42:54

arigatou :3
hát még én hogy örülök xD
igen, igen, Japán~~~~
Igen, megláttam és ennél is döntöttem, jó h pont most tették fel, mikor cserélni is akartam xD megtetszett egyből.
ez nem a csoda-muffin recept, hanem egy finom tésztaféleségé, amit vmelyik nap kóstoltatott meg, de attól szívesen elárulom :3

Nima 2010.02.15. 20:19:09

Gratulálok, nagyon ügyes vagy! :-)

Nima 2010.02.15. 20:36:42

Jaj, már kétszer küldtem e-mailt, de mindkétszer visszadobta. :-( Próbálkozom még.

Nima 2010.02.15. 20:46:19

Na jó, az égiek nem akarják, hogy e-mailt küldjek neked.

Nima 2010.02.15. 20:56:49

Próbálkozom még, de mindig visszadobja. Ha valami véletlen folytán kapsz vagy hét példányt ugyanabból az e-mailből, akkor előre is bocsánatot kérek!

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.16. 13:42:41

@Nima: Még mindig semmi. x'D

@Kiwi-chan: Köszönöm szépen! :D Meglepett ^.^


süti beállítások módosítása