Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Nosztalgiázás messzire :3

2010.03.15. 18:50 - Umi

Címkék: utazás

 Családi nyári (júliusi vagy augusztusi) kirándulások :3
Régóta tervezem ezt a bejegyzést is. Egy kis összegzés a felejthetetlen kirándulásokról, valamint arról, merre jártam már én a világon. (Már csak Japán hiányzik nagyon >__<) Plusz Anglia és Németország külön bejegyzésekben találhatóak. "utazás" címke.

1997 - Chalkidiki (Görögország)
Törpicsek voltam, 7 éves, nem nagyon emléxem rá. Ekkor jártam először külföldön, ide még busszal mentünk Feri bácsiékkal. anyuéknak régi barátaival, és az ő gyerekeikkel  Chalkidiki (vagy Halkidiki) Észak-Görögország egy félszigetén van. (három nyúlvány van xD) 
Emléxem, hogy szép sziklás tengerparton ugráltunk a sziklákon. Jujj, sose lehet elfelejteni, hogy Feri bácsi belelépett egy tengeri sünbe. x'D Utána pedig a szállásunk erkélyén piszkálta ki tűvel a talpából apu a tüskéket xD Szegény. Én meg... pfff, nekem meg meg kellett fognom egy hatalmas medúzát, amit a tengerpartra sodort a víz!! Persze már nem élt... már csak az kellett volna... Le is vagyok vele fotózva, de amilyen grimaszoló fejem van.. úgy tartom azt a valamit, mintha szarcsomó lenne minimum a kezemben. xD Fostam na. Mostmár valszeg könnyebben tartanám a kezemben azt a kocsonyás valamit, de nem tutkerály. xD Arra emlékszem, hogy volt 4-5 lila pötty a "hátán". Utána tudom, hogy beleástak a homokba vagy mi. xD És még a homokra is ráírták, hogy Alexa. xD Ekkor még a cuki kishableányos fürdőrucim volt. xD (plusz Ficánkás úszógumi XD hableány mánia korán kezdődött) Gyönyörű hely volt, mert nagyon szép képek készültek. Na nem sok jut eszembe...


2004 - Costa Brava (Spanyolország)
Costa Brava Észak-Kelet Spanyolország, legközelebbi nagyobb város Barcelona.
14 voltam, és a Bravára szintén Feri bácsiékkal mentünk :D Jó családi barátok^^ Ferikét meg Bencét is szeretjük Adrival :DDD Szóval szintén velük, és szintén busszal. (utolsó eset volt azokután) Spanyolország fantasztikus, csak kár, hogy kicsit szeles és borultabb idő volt. Mondjuk a Bravát eleve "vad partnak" nevezik, vagy minek. Emlékszem akkor volt az Édes Dundi Valentina a Tv-ben, és még most is emlékszem, hogy a Hotelünkkel szembeinek az volt a neve, hogy Hotel Saint Jordi. :DDD Vörös kavicsos volt a tengerpart, aprószemes. Emlékszem, hogy eltemettük bele apát. xD De úgy istenigazából nyakig :D Utána meg amikor kifurakodta magát közben azt mondta: "Feltámadunk!" xDDDD Emléxem a hotelünkben szinte minden este volt táncest. Nagyon szépek voltak, meg a latinos zenét eleve szeretem. Ekkor ittam először sangriát. :D Nekem bejött, még most is, főleg hogy gyümölcsök is vannak benne. Spanyolban bungee jumpingozott apu először :D És utáljára is. xD Én nem próbálom ki azt hiszem soha. xD Hmm, mi volt még... Gyönyörű szép bazáros sétáló sorokat róttunk végig egy párszor. Júúúúj, itt láttam életem első delfin show-ját *-* Annyira szretem őket. Nagyon szép volt. A Marina Beach-en. Az egyik delfint megintcsak Jordinak hívták :DDDD
Hmm, voltunk Barcelónában is, megnéztük a Sagrada Famíliát, de csak kvülről tudtuk megtenni, mert felújítások miatt akkor zárva volt. Voltunk a Barcelónai sport stadiomban is, valamint egy gyönyörű hatalmas szökőkutakkal teli helyen is. Direkt megvártuk, hogy sötét legyen, mert a sok szökőkút ezerféle színben játszott éjszaka, valamint az alakjuk is változott. Rengeteg turista bámulta ezt a gyönyörű látványt nyúljtó "ingyen előadást". Barcelona csodálatos város, nagyon tetszett, szívesen elmennék egyszer majd újra, amikor mondjuk betudunk menni már a Sagrada Familiába is. Mondjuk a jövendőbelimmel :3 Ja igen, és ez volt az utolsó alkalom, hogy külföldre busszal mentünk, mert az, hogy megdöglöttünk a légkondimentes buszban végig, meg a sok zötykölődés nem hiányzik, ebben akkor megegyeztünk.


2005 - Egyiptom (Afrika)
Egyiptomban Hurghadán voltunk, Észak-Kelet Afrika, tengere a Vörös-tenger.
Életem első repülő útja volt. :D Én személy szerint nagyon éltem a repülőt, apu és Adri kevésbé. xD Egy cseppet sem féltem, annak ellenére, hogy most ültem először. Visszaúton már aludtam is. xD Hogy milyen Egyiptom? Hmm, lássuk csak... MELEG!!! Nem hiába mondják, nekem elhihetitek. xD Az esti órákban is lehetett izzadni, mert max. 25 fokra esett le a hőmérséklet, annak ellenére hogy sötét volt. Még hajnalban is meleg volt. Itt mindig. De amilyen fagyos típus vagyok, élveztem, hogy nem fagyok meg este, ha netán picsagatyában indultunk neki valahova délután, és csak éjfélfele értünk haza, akkor sem fáztam. Ez itthon a legnagyobb melegben sem lenne így szerintem itt estére lehűl a levegő. Akkor nappal gondolhatjátok!!! 40 fokok... Egyiptomban nagyon lebarnult mindenki. xD (mondjuk tesómmal mi sokat is napoztunk a tengerpartonxD) Erről jut eszembe, hogy a tenger vize is olyan de olyan kellemes langyos volt :3 Szívesen mentem bele. (imádom a tengert!!) Ez am kérek szépen mindenkit alásan a Vörös tenger volt :D Egyetlen tenger, amelyben pancsolhattam a Földközin kívül. (eddig hihi:D)
Volt egyik este itt is táncest, annyira jó volt ez is. Nem lehet elfelejteni, amikor Egyiptomban szépségversenyre akart beinvitálni egy, a hotelünkben dolgozó nő x'D Amikor itt jártam am, nagyon világos hajam volt, olyan közepes szőke (meg nem is volt rajtam sok felesleg). Mondtam, hogy inkább nem. x''D Megijedtem. XD De este megnéztük, ki lett a hotelünk szépe. xD A nők felvitték a párjukat a színpadra a végén. Kérdezi az egyik fekete táncos műsorvezető, hogy hívják? Mondta a nevét, Tom. de nem értette aki kérdezte, csak pislogott, erre a koma újra: Tommmm~ xDDDDDDD A m-t nagyon elhúzta, és olyan aranyos volt. xD Volt egy nagyon cuki kis arab csávesz, az volt az egyik színész az esti előadásokban, meg táncos, vele le is fényképezkedtünk :D Kis csipás már sztem tök híres. xD Iceman volt a neve, a beceneve meg Miniminimini :DDDDDD Nem véletlen, a csávó akkora volt mint én. xD És amikor mindig belehadarták a mikrofonba, hogy most Miniminimini következik, azt nem lehetett kibírni nevetés nélkül. xD
Egyik nap, amikor a városba jártunk, csináltattam hennából a karomra egy kínai jelet. :D Szivárványt jelentett, ha jól emlékszem. Nem mintha olyan nagy lett volna a választék. Különben a hotelünk elképesztő gyönyörű volt. Hogy is ne lett volna az, amikor 5 csillagos volt. Pharaoh volt a neve jó egyiptomosan, és piramis alakú volt a főépület :D Jut eszembe, a piramisokhoz nem mentünk le. Senkinek nem volt kedve a sivatagban 40-50 fokban dzsippezni 3 órát ^^" De így utólag megbántuk, legalábbis én meg apu is sztem. Elriasztottak itt azzal, hogy sokan nem bírják ki az utat, és elájulnak, meg mittomén. Egyik bazárosban egy komának nagyon tetszettem, meg akart venni 50 tevéért, és aranytömbökért x'''''''D Arab szokások..... Tiltakoztam ezerrel. xD Végül csak felöltöztetett minket tesómmal hastáncosoknak. xD Mert ez ilyen cuccokat árult. Csörgős kendő, fejdísz, kardísz, nyakdísz meg minden. xD Ezek a cuccok nagyon tetszettek :D Én piros kendőt kaptam, Adri meg kéket. Itt szerettem meg a hastáncot, hogy láthattam élőben igazi araboktól, szóval 2005 óta űzöm ezt a táncot is :) Persze a közös kép nem maradhatott el a komával x'D A képeket elnézve, volt písz tőlem rendesen. xD Itt ragadt rám valahogy, hogyha fotóz valaki, akkor peace. Innestől meg egyre sűrűbben, nélküle már nem is én lennék. :)
Aztán a kis fószer, aki a szobánkat jött mindig takarítani szintén aranyos volt. Mindig úgy hagyta a tiszta törölközőket az ágyunkon, hogy krokodilt formált vele :D Nameg leírta nekünk arabul mindnyájunk nevét :DDD Egyiptomban a Vörös tengeren ringatózva jöttem rá, hogy én beza tengeri beteg vagyok :S De nagyon. Ráadásul kis szar üvegfenekű katamaránon mentünk, szóval azt oszt verdeste ide oda a tenger rendesen. Egyetlen vidámságom volt, hogy láttam szabadon delfineket is. És asszem ennyit az arab élményeimről :D Nem rossz emberek ők, vannak rosszabbak is náluk az biztos, de hogy kirándulástól eltérő más célból nem mennék oda az biztos xD Azt sajnálom, hogy nem találkoztam Aladdinnal :D

2007 - Kréta (Görögország)
Megint a görögök :D Ez a kirándulás kicsit "elcseszett" volt a számomra, ugynis női bajaimmal indítottam az első nap x'D Kréta Görögország egyik szigete. Ellátogattunk a Knosszoszi palotába is. Nagyon szép volt. Bár főleg romokból állt, nagyon tetszettek a görögös oszlopok, és a nagy bika festmény. Iraklióba is átbuszoztunk. Csak meeeeleg volt. Nem is tudom mit fűzzek még hozzá ehhez a Krétás utazáshoz. xD Itt nem volt nagyon semmi extra, itt inkább mindenki csak lazult és pihent, szóval csak a városban járkáltunk és napoztunk, meg tengerpart. Semmi extra. Én eleve nyavajgós voltam x'D Itt vettem egy szép köves nyakláncot a nevem kezdőbetűjével, vagyis A. Jajj erről meg eszembe jutott, hogy egy ezüst köves gyűrűt is kaptam Krétán. Hmm.. télleg semmi említésre méltó, itt inkább a pihenés volt a fő téma, a kikapcsolódás, nem a sok jövés-menés. Anyuék is sokat dolgoztak abban az évben, és megérdemelték. Görög szigetekre még szívesen elmennék, példálul Korfura~

2008 - Riviéra (Törökország)
Dél-Nyugat Törökország, Kemer, Antalya.
Ez akkora jó volt!!! Kellemesen csalódtam benne, mert mindenki vonaglott elfogadni ezt a török utat, de végül mindenki nagyon jól érezte magát, és kellemes csalódás volt. Egy köpésre voltunk a tengertől. Tényleg a hotelünk közvetlen szembe volt a tengerrel, és csak le kellett battyogni, és olyan jó volt :3 Mindig vadásztunk a napozóágyakra tesómmal. xD Minden hotelnek külön partszakasza volt, és ahoz tartoztak az ágyak és egyéb igénybe vehető dolgok. A mi partunkon például osztogattak, illetve önkiszolgáló volt mindig ingyen főttkukorica (már ha jókor mentél, és nem kapkodták el), palackozott víz és többféle automatából folyó idítő. Itt is amúgy, kavicsos volt a part.
A török sétányok szintén gyönyörűek voltak. Hosszú, tiszta, tágas bazársorok milliói. Ezeket az utakat úgy kell elképzelni hogy végig voltak középen pálmafa sorok :D Egyszerűen király volt az egész. Két pálmafa között volt egy csodaszép színes sellő szobor *____* Azonnal lefényképeztük, és természetesen együtt a sellővel is pózoltunk :D Nagyon népszerű volt, szinte mindig fényképezte valaki. Szép is volt!! Most ne hari nem keresgélem a sok CD közül melyiken van rajta :S Rengeteg pálmafa volt a városban, és annyira szépek voltak. Wahh, az egyik étteremnek az volt a neve, hogy "pirate", vagyis kalóz, és állt ott egyik este egy Jack Sparrownak öltözött pasas. xD Akkor poén volt, de jól is nézett ki. Tesómmal egyből melléugrottunk fényképezkedni, nagyon rendes volt hogy megengedte. Lehet irígykedni. Jack Sparrow. wahaha. xD Ajj a hotelünk előtti kis kert részlegben voltak ilyen arabos fotelek. Tudjátok az milyen. Ilyen beleülsz és elsüppedsz xD Azokban szinte minden este üldögéltünk egy kicsit a pálmafák alatt. Mondanom sem kell, itt is kellemes idő volt még este is. Némelyik pálmafa szépen ki volt világítva.
Itt törökben vettem magamnak vagy 20-30 ilyen kanóc karkötőt. Mindegyik más figurákból van kirakva (szivek, körök, stb.), és mind más színű, de mindegyiknek a közepére az "élet jelképe" nevezetű szimbólum van ráfestve. Ez a kék-fehér szimbólum. Aztán mindet felaggattam a kezemre és tök jól nézett ki :D De ez csak nyáron jó hordani őket, am nem voltak drágák, 5-öt kaptál 1 euróért.
Nem is tudom mit mondjak még. Ez volt az eddigi talán legjobb.

Ennyi volt a mesélés. :3 És 2009-ben ugye Angliában voltunk, bár ott szeptemberben. (Sőt én még Németben is) Ezeket is el lehet olvasni, kaptak új címkét "utazás" címszó alatt. Angliáról regélek, merthát akkor már volt blogom, és frissen le tudtam írni, de amiket itt mesélek, még nem volt blog, így összességében sem lett ez annyi, mint az Angolos bejegyzésem. Ami eddig a legjobbak közé tartozik, az Egyiptom és Törökország. Oh, ezen kívül voltam még a "szomszédban" is, Szerbiában ismerősöknél :D Ide szinte minden évben megyünk, meg ott vannak ismerősök, szóval Szerbia nem számít ;)
Ennyi, köszönöm a figyelmet :D


/Épp hallgatom: SS501 - Hey G/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nima 2010.03.17. 16:38:06

Sok szép helyen jártál. Irigylem azokat akik sokat voltak külföldön. Apa nagy Balaton-imádó volt, így középiskolás koromig mi mindig ott nyaraltunk, onnan messzebb nem jutottunk. :-( Remélem lesz még lehetőségem behozni a lemaradást.
Én eddig egyszer utaztam repülőn, Finnországba, odafelé nagyon rosszul voltam, a visszafelé utat a vitaminszurinak köszönhetően már igen vidáman töltöttem. :-)
Nem tudom, az e-mailemet mikor tudom elküldeni. Sajnos meg van halva.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.03.17. 18:32:39

Tök jó hogy ennyi helyen jártál. :) Nálam Horváto. és kifújt...na jó meg németbe.
50teve....az sokat ér ám,komoly szándéki voltak. xDDD Hmm,inkább perverz...rosszindulatú persze,nem olyan pervike mint mi. xDDDD
Majd Japánt is beszed egyszer a listára és én is. A nagy utazás. xDDD

@Nima: Yadaaaa.... "vitaminszurinak köszönhetően már igen vidáman töltöttem. :-)" Én inkább végig szenvedtem volna az utat. ^^ Nagyon félek a tűtől. >.<'

Nima 2010.03.18. 12:38:00

@Leila-san: Igazából nem volt sok választásom. A doki bevitt a mosdóba, nem mondott semmit, egyszerűen belém szúrta a tűt és kész. :-)

Nima 2010.03.18. 12:51:59

Ja, most nézem, hogy ez így elég fura. Iskolai utazás volt, és jött velünk egy gyerekorvos. Az egész olyan gyorsan történt. Azt se tudtam, mit szúrt belém...

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.03.21. 13:51:10

@Nima: Én is remélem, hogy még leszel külföldön! ;) Vitaminszuri elég rosszul hangzik... Egy nagy félelmem örökké a tű marad. De majd írok ezekről is... Ja és várom a mailt akkor.

@Leila-san: Igen!! Mostmár megint tiszta minden és újult erővel indulok kitőzött célom felé *-* Míg be nem teljesül!!

Amúgy meg végre visszakaptam az elkószállt netemet, szóval mostmár itt vok remélhetőleg, el is kezdek írni egy bejegyzést, mivel sok a lemaradás ^^"

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.03.21. 17:42:26

Hű, szép helyeken jártál! :) Tök jó lehetett~~ ^^ Én is el akarok egyszer menni a tengerpartra, remélem, sikerül majd! :) Én eddig Ausztriában voltam síelni, nyáron pedig a Tátrában voltam egyszer, egyik nyáron pedig Lengyelországban. ^^

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.03.21. 17:45:59

Köszi v^-^
Tök jó~ :D Biztosan eljutsz egyszer te is a tengerpartra, meg még külföldre!!:D
Én még sosem síeltem, remélem én is kipróbálhatom egyszer :D


süti beállítások módosítása