Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

mindenes-elhalogatott post.

2010.03.24. 18:22 - Umi

Címkék: news yamapi

  Fuh, annyi mindent akarok írni, de fogalmam sincs mit :S Értelem XD Hátszóval annyi mindenről terveztem írni, de felét már elfelejtettem, meg ilyenek. Legközelebb nem akarom így halogatni az írást, mert csak ez lesz a vége.
De először mondjuk kezdem azzal, hogy már jajj mikor de mikor megvettem a Twilight könyvet. Mikor is? Pfff… Régen már. Azóta már a New Moon könyv is megvan xD De azt még csak most nemrég :) Az elsőt könyvesboltban vettem, a másodikat úgy rendeltem neten az Alexandrától. Nagy Twilight buzernyás lettem. Most nem kezdek róla regélni, mert speckó nincs kedvem írni x’D
Akkor az írói készségemről… Ezt már lehetett tudni, hiszen van is egy címkém, ott egy kisebb történetemet lehet megtalálni: Sennyo no Tsubasa. Ez viszont régi, régen írtam (első fejezetben benne vannak a részletek), azóta már ötlöttem ki jópárat, és most kezdtem el írni egy új történetemet, melyet szintén nem mostanában találtam ki, de még csak most írom le. Sőt, ezt könyv szintűre, stílusban szeretném írni. Címe még nincs, majd ha lesz akkor leírom, de azt ide valószínűleg nem fogom publikálni. Szóval ganbaruzok vele. :) De ahoz képest, amilyen hosszúra akarom írni, még nagyon kevés van készen.

Óh, erről is írni akartam akkor külön, de úgy volt majd majd, csak halmozódtak és elmaradt. Drágácskáimnak végre megjelent hivatalosan is a Sakura Girl albumuk, és már nem emléxem, hogy írtam e róla mennyire tetszik. Mintha nekem írták volna ezt a dalt. xD Kis tavaszi girl :) óh suki~ Nagyon sokat hallgatom. Hamár NEWS, akkor már Pi. ♥
Éppen ma láttam egy új CM-jét és kyaaaaa~~~~ Olyan egy rohadt szexi kawaii dög, hogy menten megverem xD Itt a vidi. Aztán nem csorogni rá, mert wan-wan!!
 

Óh és még egy kis Pi… Valamelyik nap, talán 2-3 napja… (tessék, ezt se tudom már) álmodtam megint Pivel. *O* Csak az a gáz, hogy szinte semmire nem emléxem. Ezért nem is kap külön címkét. Szinte semmire nem emléxem belőle, csak egy dologban voltam biztos: éppen a gyerkőcünket „készítgettük”. xDD Múltkor úgyis terhes voltam tőle, most megálmodtam Azt a részt is. :P Végre! Nagyon sokáig tartott. Hehe. Pont most lesz 1 éve. 1 éve, hogy Yamapi az ichiban szerelemem. És ez mostmár sosem fog megváltozni. :) Sajnos már a babagyártós részre sem emléxem, nagyon halványan dereng, de ettől függetlenül biztos, hogy jó volt. Mégiscsak Ő~~~ Na ennyit erről. Tényleg nincs kedvem írni ma x’D

Óh! Ezt is derégóta akarom leírni. Képzeljétek, ahogy itt mostanában pakolásztam, megtaláltam egy régi kacataim között egy Tsubasa Kapitányos karórát XD És az az enyém volt! Egy fényképen még a kezemen is rajta van. xD Hát igen, nagyon korán kezdődött ez XD És én meg még el is raktam. Lol. De még csak most fedeztem fel újra. xD

Na, még ezt is régóta le akarom írni… baka desu. X’”D Volt egyszer a középsuliban, az utolsó évben, szóval nem olyan nagyon régen, tavaly ilyentájt, vagy hamarabb nemtom… De ofő kitalált egy olyat, hogy adott egy papírt minden o.társunk nevével, és mellé kellett leírni a tulajdonságait mindenkinek az adott személyről. És utána a tanci összesítette az összeset emberenként, és még ki is nyomtatta. Persze nem mindenki írt mindenkihez. Az én nevem mellé ezeket írták a többiek: elbűvölő a mosolya, vicces, megértő, kedves. Ez nagyon dúrva. xD Az elsőt vajon kiírta? Csak annyi biztos h csávó írta xD Hát ezeket gondolták rólam volt o.társaim. ^^ Ez a kis kinyomtatott cetlim azóta is megvan. xD

Jajj valamelyik nap apu mekkora hülyeséget mondott. xD Egyik nap beszéltünk vmiről, és feljött pár mese. Apu elkezdi: "Melyik is az erős ember?" Vagy vmi ilyesmi volt. Én hogy röhögtem rajta. xD Herkulesre gondolt, de én ezen a hülyeségen úgy nevettem. Erős ember. xD Szóval Herkules az erős ember. xD
Ma voltunk bent Szentesen, vettem végre két új körömlakkot. *-* Egy fehéret (az mindig kell h legyen) és egy újféle rózsaszínt :) Nem is én lennék. És tesómtól kaptam egy sötétlilát, annyira királyul néz ki~ Szeretek lakkozni ^^ Kár, hogy sárgát eddig még sehol nem találtam. Jajj, meg vettem pár klafa csatot is magamnak.
Óh és hazafele jövet. Már pár napja LeeAnn Rimes egy száma megy a fejemben (nem tudom miért pont ez, de szeretem), erre benyomja a rádió a kocsiban. xD Mondom lol. Pont ez járt már egy ideje a fejemben. ♪ Ennek örömére most is meghallgatom. :)
És ennyi is volt mára. Valamit tuti kihagytam, de mostmár nem izgat x'D


/Épp hallgatom: LeeAnn Rimes - Can't fight the Moonlight/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.03.24. 18:42:51

Kis tavaszi leányzó. nyihii hamarosan te is öregebb leszel. nekem ma esett le hogy már nem vehetek 33%-os jegyet. >.<" Sijjhatok? xDD
Tsubasa kapitány. *___* Jujj de szerettem régebben azt az animét. Fingom nincs miért,de megfogott az egész...most már azt mondanám azért amit sugall,de akkor már nem tom miért.
Pihez merjek hozzá szólni? xDDD Nem rossz,de...csodálkozok magamon hogy valaha első volt.... nem is tudom,helyes de mégsem. ^^ Biztos,mert ichibanod. :D
Sárgát? Hmm,akkor nekem meg zöldet?! xDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.03.24. 18:52:54

Jajj igen, öregebb leszek nemsoká, ne is mondd... xD Nem akarok megöregedni!! Pedig a 33%-os jegy fontos. Síjhatsz. xD
Régen én is szerettem, lehet ezért volt ilyen órám, bár nem is emlékeztem rá hogy van, csak most h nemrég kutakodtam. xD Ma már nem szeretem annyira.
Ez jó hozzászólás volt, ezért merhetsz! :D Igen, ichibanom ^-^
hát igen, nem találtam még sárga körömlakkot. :( olyan szép citromsárgát. hm, zöldet sztem már láttam, de nem sűrűn az biztos. xD ilyen almazödre gondolsz nem? mert ilyen sötét fos zöldek szoktak lenni xD almazöldet még én is vennék magamnak ;) na majd ha megyek hozzátok és már egyszer a városban járunk, akkor megnézzük vhol. xD


süti beállítások módosítása