Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Myself :)

2010.04.19. 09:39 - Umi

Címkék: szülinap dalszöveg umi

 Nos, ma van a 20. születésnapom, így gyorsan írok egy bejegyzést. ^O^ Meglepem saját magamat egy újabb dalszöveggel, és persze titeket is~ Kicsit elmaradt mostanság a fordítás, de itt egy újabb gyönyörű szám~ Ismételten Changin' My Life az előadó. Tudom, tudom... De imádom myco hanját is. És ez a kedvenc dalom tőle. Szerelem volt első hallásra. De annyit elárulok most, hogy a következő egy Otsuka Ai dal lesz~ :3
Tehát akkor Boldog szülinapot nekem~ xD Küldöm ezt a dalt magamnak~ Íme:

 

Changin' My Life ~ Myself /Hungarian lyrics/
 

Miért, miért szerettem beléd?

Annyi könnyet hullajtok…

 

Oly régen, mikor számtalanszor eltévedtem, még énekelni sem tudtam.

A hely, melyet el kellett hagynod egy ideje,

Úgy esett, hogy az, ahol én vagyok.

Aznap láttam, mélyen a szemedben… a magányt.

Vajon tényleg hasonlóak vagyunk?

Vedd észre, én mindig melletted voltam.

Miért szerettem ennyire beléd?

A hangod visszhangzik bennem, és ez szomorúvá tesz.

Ami messziről, olyannyira támogat engem,

Most már tudom mi az.

 

Elveszett gyerekként sírok és keresgélek

De nincs olyan, hogy örökkévalóság.

„Semmi baj, ha nem bízol senkiben”, suttogtad.

Vajon tényleg hasonlóak vagyunk?

Már akkor eldöntöttem, hogy meg foglak védeni.

 

Miért szerettem ennyire beléd?

Messze vagy, de túl közel ahhoz, hogy elérhesselek.
Sokszor mondogatom magamnak: „Elfelejtelek”.

De annál inkább a gondolataimban vagy.

 

Miért szerettem ennyire beléd?

A hangod visszhangzik bennem, és ez szomorúvá tesz.

Ami messziről, olyannyira támogat engem.

Most már tudom mi az.

 

Haa haa~

Miért szerettem ennyire beléd?

Egyszerű válasz, mégsem tudom megválaszolni…

 

Hallgasd meg itt:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nima 2010.04.19. 14:44:21

Isten éltessen!!!!!

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.04.27. 21:07:00

Én is szeretem ezt az énekesnőt,habár nem ez a kedvenc dalom,de a szövege *____*

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.04.28. 19:18:52

Szereted? Nem is említetted. Pedig ez már a második fordításom tőlük x'D
Nékem a Myself a kedvencem :) És utána jön a többi..


süti beállítások módosítása