Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

20~。◕‿‿◕。

2010.04.27. 15:25 - Umi

Címkék: szülinap umi

 Fuhh. :D Kicsit régen írtam, lemaradtam itt rendesen. De nem volt kedvem írni x’D Most van. :) Szóval múlthéten hétfőn volt a szülinapom. Akkor raktam ki egy dalszöveges bejegyzést magamnak. xD (persze a dalszöveget nem aznap fordítottam le)

Nos, anyukám sütötte nekem a szülinapi tortámat! :D Ennek tökre örültem, én felvetettem, és ő szó nélkül belement. :) Ez volt az első eset, hogy anyu sütötte a tortámat. Szerintem nagyon jó lett, bár nem olyan fajta lett végül, amit kigondoltam, de így is isteni volt. Csokis lett. Mivel ilyen nagyon sűrűn van a családban, gondoltam má, h ne ilyen legyen (de persze ezt is imádom, apunak rendszeresen olyan van xD), végül csokis lett. xD Gondoltam, hogy legyen mondjuk kókuszos, vagy orosz krémes, vagy valami fehér, de azért anyutól ne várjak már el elsőre ekkora művet. xD Na majd legközelebb :P Kókuszos tortát meg még sosem ettem, gondoltam ki kéne már próbálni. xD Amúgy anyu ráírta nagy számokkal, hogy 20, meg azt, hogy „Alexa”, bár az az „x” csöppet bénára sikerült, olyan, mintha „y” lenne. xD Aleya. xD Mostantól ez a nevem. Röviden csak Aya. Mától nem Umi vagyok. xD Csak viccelek! Na szóval beteszek egy képet erről a finomságról :)

Óh és kéremszépen 20 gyertyát kellett feltűzdelnem, és meggyújtanom, szóval neki kellett vetkőzni rendesen xD Volt itthon annyi, meghát ha egyszer már anyu ráírta krémmel, hogy 20, nem lehetett használni egyszerűen két számjegyet gyertyának x’D (Ezen a képen még nem tettem fel a gyertyákat)
Akkor ajándékok :) Anyuéktól megkaptam a rég áhított DVD írómat!! Külső, LG, fehér. Én választottam a Media Markt-ba. xD Kissé drága volt, de reményeim szerint megérte. Remélem bírja minimum 3 évig, és nem tojik be a sok írástól egykönnyen. xD Már 41 GB szabad helyem van (eddig csordultig voltam), és hamarosan még több lesz, ugyanis írkálom kifelé a cuccaimat (doramák, videók, filmek, zenék, stb.), és utána szépen jön egy újratelepítés. Nagyon ráfér már. Nem is tudom mikor volt utoljára újrarakva.
A többiektől zsét kaptam. :) Óh, tesómtól egy új könyvet, aminek örültem~ Egy vámpírsztoris könyv, az a címe, hogy Dark Love. Jajj, és a könyvről jut eszembe, anyuéktól is kaptam még egy könyvet, „A világ 500 csodája” címmel. Nagyon érdekes, szeretem az ilyen könyveket is. Természetesen először Japánhoz lapoztam, és a csodálatos Fuji ebbe az 500-ba azért beletartozik természetesen. :)
Ez volt hétfőn, aztán pénteken meg bulizni voltunk. Jött Leila is, bár beteg volt, de eljött. Köszi. :) Tesóm és barátnője szervezték, és meghívtak még két régen látott ismerőst is, Petit és Edinát. Örültem nekik. (annak ellenére h mindenki össze akart hozni Petivel x’D de szerencse kiderült h foglalt, így ráhagyták xD) Csilláéknál pezsgőztünk egy picit, dumáltunk, aztán olyan 10 óra felé indultunk el, mivel még pizzázni is akartak, ígyhát beültünk a Royalba, ami kiedrült én azért nem tudtam, hogy hol van, mert már vagy 2 éve cinema a neve. xDDD Meg is lepődtem, mikor én tudtam azt a helyet, de hát régen Royal volt. xD Hát aszondja egyetlen pizza szeletet fogtam meg, annak is csak a felét erőltettem le x’D Nem voltam éhes csöppet sem. Pizzázás után mentünk a partiba, a Luciba, ahol elég nagy sor volt, mivel kert-nyitó buli volt akkor este. Berobbantunk, először a mosdót támadtuk le (mondani sem kell, itt is méteres sor….), majd mikor ismét együtt volt a csapat, irány a táncpad. Még jó is lett volna, meg talán jobban belemerülünk, ha nem préselődtünk volna szardínia módjára x’’D Azért élveztem, szeretek táncolni. Utána még üldögéltünk egy kicsit Leilával, majd közös elhatározás után úgy döntöttünk, ideje menni. Ő beteg volt, én meg fáradt. xD És Petiék is már mentek éppen. Szóval így aztán, míg vártuk anyut, hogy odaérjen a kocsival, majdnem megfagytunk, de igyekeztünk melengetni egymást. xD Aztán haza érve, rögtön megcéloztam az ágyat. Beszélgettünk még kicsit Leilával, de nekem már nagyon le akart ragadni a szemem xD Ja azért, mert előző este forgolódtam, és nem tudtam aludni… Vannak ilyenek, de azóta nem volt ilyen. Ne is legyen sűrűn mee >.<
Másnap reggel felöltöztünk, és Leila már ment is a vonattal haza. Most anyu vezetett, mert fáradt voltam még akkor is, de úgy érzem már elég jól megy, szóval nemsokáig kell anyunak felügyelnie. xD
Tegnap például egyedül mentünk át másik mamáékhoz Adrival, tök jó volt. Az már kevésbé, amiért mentünk.. Egész nap takarítottunk nála x’D Hát ő már nem nagyon tud ablakot pucolni, meg függönyt felrakni a fájós lába miatt, így szívesen megcsináltuk neki amit kért. Csak nagyon elfáradtunk x’D Reggel 9től délután 3-ig csináltuk a nagy takarítást. Ez tegnap volt, szóval kicsit ugrottam az időben, de semmi különös nem történt… Hétvégét végig punnyadtam. xD Hát ennyi lenne.
ÓÓH! Chie volt olyan kedves, hogy csinált nekem egy képet, és elküldte emailban a szülinapomon. :) Örültem neki nagyon. (Minden japán barátnőm írt a szülinapomon, köszönöm nektek :* Emi is!! <3 Pedig ő elfoglalt. De még azt is ígérte, hogy küldeni fog ajándékot is <3) Tehát beteszem a képet amit Chiétől kaptam:

Köszönöm!! :D Arigatou Chie chan! ^-^

 

/Épp hallgatom: Arashi - Sakura Sake/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.04.27. 21:05:42

Beszélgettünk...beszéltem xDD Habár végén te is mondtál v.mit de arra már nem emlékszem. xD
Jah,pedig fini volt pizza....hogy pofára ejtettem már,nem is én lennék ha nem bénázok. >.<
Reggel még felolvastam akame ficem.
Jól néz ki a torta. *__*

Nima 2010.05.01. 12:43:20

Örülök, hogy sok szép dolgot kaptál a szülinapodra!
Az e-mailem megérkezett? Remélem nem vacakol megint.
Képzeld veled álmodtam ma. Valami tengerparti buliban voltunk. :-)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.05.01. 18:53:07

Igen, megkaptam. Hamarosan válaszolok. ;)
loll. egy tengerparti buli, nagyon nekem való :D biztosan jó volt.


süti beállítások módosítása