Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

karaoke+Koyama xD

2010.05.09. 15:34 - Umi

Címkék: álom


Hű, itt valamelyik nap akkora zuhé volt, azt hiszem csütörtökön.
Úgy szakadt az eső, mintha dézsából öntötték volna. Régen volt már ilyen. Nekünk meg ráadásul pakolnunk kellett, és természetesen én álltam az esőben. Mikor még beálltam a sorba, akkor még nem esett. Ez már csak az én szerencsém… :’D Utána folyt rólam a víz, hááát már tényleg nagyon régen áztam el így. Azóta napok óta nem volt valami jó idő. Most is borulás van. Ja a jelenlegi idő, mindjárt délelőtt 10 óra. Nem tudom miért, én arra keltem ma, hogy írnom kell. De még egy kicsit itt azért ásítozom. :P Nem tudom mikorra fogom ezt megírni, kitenni… Lehet, hogy elkezdtem már 10kor, de attól függetlenül lehet, hogy csak este kerül ki. XD

Na szóval… Tegnap karaoke napot tartottam, meg előtte is. Elénekelgettem ott, aztán el is telt a nap. xD Fel sem tűnt. De hát, ha egyszer imádok énekelni. :) Rám is jött megint a „BoA-láz”, hogy nekem rendelnem kell tőle mostmár egy koncert DVD, meg egy singlet. Hát, félreteszek, de valószínűleg úgyis hamarabb elköltöm másra ^^ De nagyon örülnék neki. BoA san a kedvenc énekesnőm ezen a földgolyón :) És példakép is. ^^
De már olyan régen rendelteeeeem~~ *nyafog* Utoljára mit is vettem? Őőm… Azt hiszem a SS501 CD-t, és a Tegomasu CD-t... Ja nem is! Utoljára a V6 single-t rendeltem Yukival. Az meg már nem most volt, valamikor a télen… ;__;
De meg akarom már naaagyon venni a Love*Com második kötetét, és a Princess Ai~Éji hajnal prizmája, szintén második kötetét már, amik a conon jelentek meg, amin én sajni sajni nem voltam… Ez volt az első con, amit „direkt” hagytam ki. :’) Szóval így aztán most nem tudom mikor jelennek meg majd a boltokban is, de én már nem bírom ki, hogy ne olvassam tovább őket~~
Ja, amúgy karaokékat is csináltam. Megcsináltam BoÁtól a Mamoritait is, szerintem tök jó lett. Apropó, van egy pár KaraFun karaokem, majd lehet, feltöltögetem őket, mert csináltam egy párat ^^ Conokon is szoktak menni :D Csináltam conokra is párat, igen, az az Umi vagyok. :) A karaoke fájlaim után mindig oda szoktam írni a nevem. Adarna neten meg lehet nézni, illetve akinek van hozzáférése le tudja tölteni az eddigieket, amiket csináltam. De lehet, feltöltöm őket majd itt is, ha lesz rá igény.

Jujj ma este álmodtam valami furát. Már nem tudnám elmondani, foszlányokban emlékszem, de… Az talán világos, hogy Koyama is benne volt. :D Felkelek, *ez nem volt régen* és mondom mi… Tényleg ő volt benne? Nos azt hiszem igen. De erre csak a végén jöttem rá. Eleinte nem is tudom, hogy mit csináltunk, és miért, de a végén tisztább volt az a rész, hogy eltaknyoltam *jellemző*, de úgy jó igazából hasra. Bal karom előre volt nyújtva, én meg ott most nem tudom vagy azért sírtam, (vagy csak szomorkodtam) mert elestem, vagy valami más miatt, de akkor éreztem, hogy valaki ráteszi a kezét a bal kezemre finoman. Olyan meleg keze volt, én meg szipogásomból odafordulok, és látom h Koyama gugol ott előttem. Aztán elkezdtem feltápászkodni, ő segített a kezemnél fogva, és amikor meg teljesen felálltam *jujj, Koyama, most én vagyok kicsi, vagy te vagy magas?!* valszeg mindkettő igaz xD (amúgy Koyama Keiichiroról van szó, ki másról, utána lehet nézni, én úgy tudom 177 cm.) szóval abban a pillanatban, hogy sikerült felállnom, és előtte álltam, hírtelen (nagyon hírtelen!!) teljes erejéből magához ölelt. És én meg… furcsa módom élveztem. Jól esett. Annyira aranyos volt, meg helyes. De másra nem emléxem. Hmmm… miért Koyama? xD Persze semmi bajom nincs vele, mert kis láv ő is~ És tetszett, vele így „külön” még nem álmodtam. :D

Szívecskémmel Pivel, mostmár mondhatom, hogy megint régen álmodtam… Egyébként meg félreértés ne essék, még mindig dúl a láv itten, attól, hogy esetleg nem álmodtam már régóta vele, vagy hogy nem regélek róla. De tényleg mikor is volt az a „régen”? *utána néz*

Utoljára április 3.án!! Már több mint egy hónapja nem álmodtam vele. :(

Fúh, más nem jut eszembe, pedig ügyködök egy ideje ezen a bejegyzésen… Még egy kicsit azért várok, hátha eszembe jut még valami, amit akartam. xD

Semmi más említésre méltó. xD Nem lett volna, ha közben nem kamoztam volna egy bnőmmel, akit már régen láttam, és most Hollandiában dolgozik. Mázlista. De olyan régen beszéltünk már, jó volt. Úgyhogy most kerül ki a bejegyzés. xD
De igazából kitehettem volna már akkor is, amikor kész volt, de ez így sokkal jobb. xDD
Így pár óra múlva. xD

Na csumi~

 

/Épp hallgatom karaokezom: dream - My will/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása