Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

One in a million.

2010.07.02. 19:41 - Umi

Címkék: álom yamapi

Ma reggel azt álmodtam, hogy terhes vagyok. (Előző nap Macuséknál ilyenekről beszélgettünk, lehet azért álmodtam ezt.) xD
Természetesen Yamapival álmodtam.
:) Annyi volt az egész, hogy olyan 6 hónapos terhes lehettem, tehát még nem volt olyan nagy hasam, de azért már elég nagy is volt. Na ezt jól magyarázom xD (Egyébként már álmodtam azt Pivel, hogy terhes vagyok tőle, vissza lehet keresni a címkében :)) Én meg állok a szoba közepén, és simogatom a hasam, méregetem, amikor elém lép Yamapi. Mondom neki, hogy: „Kislány lesz.” Tisztában voltam vele, mert az orvosok már elárulták nekem korábban a nemét. Szívecském meglepődött, mert ő fiút szeretne először, ahogyan végül is én is. „Veszekedtünk” ott, hogy igenis kislány lesz, ő meg igenis kisfiú lesz. xD Én is kisfiút szeretnék, és Yamapi is, ehhez képest azt álmodtam, hogy lányunk lesz. X’D Ezért volt furi, hogy lányt álmodtam, de végül is nem ez a lényeg. :) Fiút szeretnék elsőnek, de ez csak mellékes dolog, lányt is szeretnék. Ezért lesz lányunk először, mert fiút szeretnénk? xD Minden esetre, annyira cukor volt az egész, és örülök, hogy ismét ilyet álmodhattam az édeskémmel. :) Egyébként mellékesen, Németben is álmodtam egy párszor Pivel, de azokra korán sem emlékszem ilyen tisztán, mint amit most itthon álmodtam. Mégis csak otthon, a saját ágyam, gondolom, csak ezért van. Ezt meg simán lebírtam írni, amiket meg kint álmodtam, egyet se tudnék, főleg már, normálisan megfogalmazni. És ezért most ez olyan jól esett. :) Ma késő délután írtam ezt le, még így is emlékszem rá. Emiatt az álom miatt jól ébredtem reggel, de nagyon :) Jót aludtam.
És ahogy a cím is mondja. Széthallgatom már a kincsem új számát, a One in a million-t. Annyira jóó~ *w* És már a borító coverek is kikerültek, és azok is nagyon jók!!! Igyekszem a kéket megszerezni~~ :D Nagyon jó ez a szám, most is ezt hallgatom. Illik is most ide nagyon :D Éppen most álmodtam vele ezt az álmot, és ma hallom először ezt a számot. Annyira felpörget!!! YAAAY!!! Omedetou, Yamapi, ez naaaagyon nagy alakítás!!! Láv jú~ *w* A PV-től viszont valamiért félek, főleg, ha úgy fogadom, mint a Loveless-ét… Remélem semmi kis picsa ebben nem lesz. -.- A szövege is nagyon jó~ Jahhjj, annyira love!!!
Egyébként itthon vagyok, csak úgy mellékesen regélek erről
:) 29-én jöttünk haza kocsival a főbérlőnkkel, mivel ő is utazott haza. Mégpedig azért, mert 28-án adtuk le az új munkáspapírokat, amire azt mondták, tuti, megkapjuk, 1 hét alatt. Rendes is volt bent a faszi. Már egy ideje találtunk munkát, egész végig ezt intézgettük. Így aztán, jövő héten itthon leszünk még, utána 12.-én megyünk vissza, remélhetőleg megkaptuk ekkora már a papírokat, és mehetünk dolgozni a Burger King-be. Ez minden napos meló lesz, szóval végre teljes meló. Nagyon reménykedünk. Nagyon. Most így hírtelen csak ennyi, nincs kedvem már írni, bocsi. Ma kaptam vissza a netem, mióta itthon vagyok. Hazajövök, és nincs net… >< De most már végre van. Még majd blogolok!
Ciao~

 
/Épp hallgatom: Yamashita Tomohisa - One in a million/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása