Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

home...えっと...home!!

2010.07.28. 23:15 - Umi

Címkék: álom leila dorama sho

Na halika~^^ El vagyok csúszva kicsit ezzel a bejegyzéssel…
Menjünk sorba. Összeszedem magamnak is. xD
*20.-án kedden Sakurai Sho-val álmodtam. (felírtaxD) Az álom így szólt:
Este együtt sétálunk a városban. Hehe. () Tök jól elvoltunk, úgy sétált mellettem, hogy hol átkarolt a nyakamnál, hol csak vidámkodott mellettem. Mindig mosolygott, és ezért én is :) Néha fejemet simogatta, ettől elpirultam. Azután valami kis ajándék boltocskánál vettem magamnak valamit (már nem emlékszem mit, lehet nem is magamnak), utána meg Sho vett nekem valamit. xD Kérem szépen ez egy
rózsaszín, szív alakú kulcstartó volt. Cukoooor!!! *__* Köszi, Sho-chan! xD Egész jól megvoltunk együtt :) Jó kis álom, bár azért furi is, hogy Shoval… Minden esetre ez volt az első álmom vele. ^0^
*
Hol volt hol nem, egyszer, amikor úgy döntöttünk, elindulunk az esőben jégkrémért Leilának, aki azt kívánt enni, eme lányka papucskája pántocskája úgy döntött, hogy feladja, és kijön a helyéről. :’D Nagyon poén volt! Ráadásul esőben… ε-(´・`) Hiába próbáltam, úgy nem tudtam benne menni, hogy az egyik pánt kijött a strandpapucsomból. Pedig úgy szeretem ezt a papucsot!!! Még szerencse, hogy éppen volt nálunk tixó, (owáá!!xD) és így, míg én féllábon álltam, addig Leila megragasztotta nekem. XD Elég vicces jelenet lehetett… Körbetixózta. Szerencsére ki is bírta az oda, meg visszautat, de elég kényelmetlen volt. Na de ilyen is csak velem történhet, elvégre. X’’D Éppen nagyban regéltem Leilának szívemcsücskéről, Piről, amikor ez történt. Kiderült, hogy ekkor ő éppen Tomával vacsorázott. XD Még aznap este olvastam a j-webjén :)
Jajj, ha már Toma~ Megnéztük újra (ki tudja hanyadjára) a Hana Kimit is. Én Toma-chan miatt, Leila meg Shun miatt. xD Volt elélgatás egész végig~ v^^ Reménykedtem, hogy a sok Tomázástól majd vele álmodok, de nem nagyon jött össze…
`) Egyébként majdnem visszatértem már Tomához… Mármint le akartam mondani Yamapiről, de nagyon… Az a kibaszott PV, illetve inkább a sok p*icsa, idegesítettek… Színészkedés, színészkedés, ez nem jelent semmit, OK desu, OK desu… Remélem. Aztán meg rendesen felhúzott megint pár pletykával, de végül még mindig nem tudtam tőle szabadulni… Mégsem tudom elengedni… Én hülye hagyom, hogy tovább kínozza a szívem. :(

*Egyébként közben eltűntem Marley&Én-t nézni.. Igazán jó film volt! 。◕‿‿◕。 Már régen meg kellett volna néznem, mikor először elhatároztam. Agyon bőgtem magam a végén. Mi a legmegindítóbb? Hogy nekem is Labradorom van… Arany… Ő kislány, Molly, akiről már meséltem~^0^ 11 éves a drágám. És ezt a filmet nézve. :’’’’’’((( Nem akarom! Iyada! >< Twitterre is kisírtam magam. :’( Nem akarom őt elveszíteni soha!
>>Kérlek maradj még velem sooooook sok évig!!! Szeretlek Molly!!!~~<3 Bolond kutyuskám~ [∇・ω・∇]<<
Na menjünk tovább… Egyébként Twitteren lehet követni, umi0419 vagyok. ^^~

*
Leilával szarrá áztunk egyik nap Németben, mikor a kulcsot vittük vissza az íreknek. Nem örültek… Én is sajnáltam őket, mert nagyon rendesek mind. És jól fizetett (_ _)” De sajnos ott kellett hagynunk, mert megint megszívtuk. Lényeg a lényeg, nekünk nem jön össze semmi… Σ(Д|||) Németben legalábbis. Így haza kellett jönnünk. Tegnap érkeztem, este 10 felé. Ma délig aludtam, de még tudtam volna tovább is, olyan fáradt voltam… Az a nap korán kezdődött és fárasztó volt. Így hát végre itthon, örülök neki nagyon, de annak nem, hogy üres kézzel tértünk vissza… Itthon próbálkozunk tovább! Na erről nem is szeretnék többet beszélni…
*Megnéztük Németben a BANDAGE-t is. Én nem ájultam el tőle. Nem is azért, mert nem szeretem Jint, (szeretem én, csak nem úgy) hanem mert szerintem nem volt egy nagy durranás film. Jin persze jól játszott, de maga a film szerintem nem nagy szám. Azért örülök, hogy Pit nem láttam még hasonló kaliberű jelenetekben.( ̄へ ̄)Egy szó mint száz, meg lehet egyszer nézni… Sűrűn mondtam Leilának, hogy „ne borulj ki” x’’D

*
Mielőtt visszamentünk, küldtem pár levelet Japánba. :) Csak ezt elfelejtettem leírni… Elsősorban küldtem Eminek megkésett szülinapi ajándékot! (mivel nem voltam otthon) Egy rózsaszín virágos papírdobozban küldtem neki egy narancssárga elefánt plüsst~<3 Emellé még tettem bele PEZ cukorkát, egy kis mini cicás sárga bögrét, amire az van írva „Boldog Szülinapot”, pár fényképet magunkról, és tájakról, és persze a levelem. Nagyon örült neki :)
Azután Asukának is küldtem válaszként megint pár ajándékot. Tőle is fantasztikus ajándékokat kaptam! Neki is küldtem PEZ-t, fényképeket, egy szerencsehozó karkötőt, képeslapot, levelem. Küldtem ezen kívül még Yurinak és Ayának is levelet! Nekik most küldtem először. Ééés, nem csak Japánba küldtem, hanem Taiwanba is! :) Eva barátnőmmel is megbeszéltük. Örülök, hogy ilyen sok jó penpalom van!!
És éppen ma kaptam máris a válaszlevelet Asuka-chantól. <3 Nagyon tetszik ez is!! A levélpapír nagyon szép, és amiket írt az is~ Kaptam megint 5 fényképet, kettőn ő van a hugával, egyiken egy barátnőjével, másik kettő meg tájkép (az egyik egy égboltos kép, tudja, hogy imádom az eget, a másik pedig egy lila virágbokor). Most kitettem a bowlingos fényképtartóra (amit Julcsitól kaptam) két képet. Az egyik képen Asuka van a szüleivel, kimonóban (ezt még az első levelében küldte), a másik képen pedig a hugával píszel, Ikumival~ Ikumi is írt nekem pár sort, nagyon aranyos kislány~^-^ Remélem egy nap találkozunk~(^_-)-
Jajj kaptam még egy nyomtatott képet Piről, aki mellett Kame és Jin virít~ (ω) Ezen kívül a legszebb ajándék!!! Egy kis köves maci, ilyen medál szerű, rózsaszín köves, és nyakláncra, vagy táskára, vagy bárhová lehet csatolni. Olyan szép!! Teddy maci<3 Azt mondta ez a szeretet szimbóluma. A szeretet medvéje. :D Kawaii!! () Arigatou~

Na most léptem. Fáradt vagyok, és nincs agyam már másról írni… Majd mostmár jövök sűrűbben megint… Ja! Amúgy lehet, hogy máshol folytatom majd a blogírást, de még nem biztos. Nem tudja valaki, hogy innen hogyan kell exportálni a Freeblogra?
Egyébként jövök mostmár valami fordítással is, úgy érzem fordítanom kell… Lehet hozok kettőt is, hogy bepótoljam a lemaradást
:) Most annyira beleszerettem Nakagawa Shoko-ba, hogy valószínűleg tőle lesz egy szám biztosan. Oh! BoA-sannak is kijött egy újabb PV-je! A [Game]. Szerintem jó ez a szám, de a PV-ben szereplő nő, valahogy messzire áll BoÁtól...
Egyébként ma jelent meg Yamapi új CD-je a [One in a million], gratulálok!^-^ Szép munka igazán! Alig várom, hogy a kezemben tarthassam... Örökké támogatlak~
Na oyasumi!
(wow, miért ilyen más ez az utolsó pár sor!? Oo Mindegy nincs kedvem most javítgatni...)


/Épp hallgatom: BNF - Bűnös/

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása