Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

strand meg tüzijáték

2010.08.22. 19:55 - Umi

Címkék: tüzijáték

*Hú... Naaagyon fáradt vagyok. De hol is kezdjem... Először is kedden is voltunk a strandon Adriékkal, most ma meg megint voltunk, és most jött Erika is. Nagyon jól éreztem ma magam, de nagyon el is fáradtam. Erikával jót beszélgettünk, régen láttam~ Hol úsztunk, hol napoztunk, hol ültünk a medi szélén. Barnultam is asszem, de nem túl sokat sajni. Na így ez volt ma, olyan dél felé értünk a strandra. Idén ez volt a második, és utolsó is xD Jól kifáradtam basszus...
Erről így ennyit, jó volt meg minden. Fáradt vagyok.x'D
*Szerdán (18) megkaptam a Yesasia-s rendelésemet. ^.^ De tök jó, a BoA CD a Love Letter, már úgy jött, hogy belül meg volt törve, erre előveszem a másik BoA CD-m, az USA-sast, az meg lecsúszik az ágyról, és azért reped meg :''D Fasza... Egyébként nagyon szép mind a kettő. A Nakagawa Shoko, Ray of Light is nagyon tutiii!! Tök szép az a CD. Ilyen fekete-pink. Meg volt hozzá FMA matrica is xD Az Inuyasha 56-os azaz utolsó kötet is naaagyon jó!!! Megörültem, mert a gyengébbek kedvéért a bonyolultabb kanjik mellé oda van írva hiraganával is xD Így el tudom olvasni :D
Megrendeltem a NEWS Live albumot is a limitáltat vmelyik nap, remélem még benne vagyok, és nem fogyott már el x''D
*20.-a is jó volt. Nem terveztem semmit, erre délután csörög Szilvi, h nem megyünk e el velük Szegedre a tüzijátékra. Há mondom de. xD Aztán 7-re jöttek ide, akkó derült ki, hogy Zsoltiék is jönnek. Tök jó, csoportosan indultunk neki két kocsival.
leértünk a rakpartra kb. 8:45-kor, és 9-kor kezdődött a tüzijáték xD Megint csak éppenhogy. És pontosan 21:00-kor kezdődött el, tök jó volt. Ooh, annyira szép volt! Régen láttam már tüzijátékot, főleg ilyen szépet. Igaz nem volt olyan hosszú, mint szokott, de szép volt. A kedvencem az a féle volt, amiből én így egy virágot néztem ki. Az nagyon tetszett. Mint a nyíló virág, olyan volt*-* Utána még elmentünk Gabiékkal pizzázni, így olyan hajnali 1 óra felé értem haza, aztán vagy 2kor kerültem az ágyba, mert másnap úgy volt, hogy megyünk Szoboszlóra, így hajat mostam meg minden... Aztán mégse mentem. x''D Alig bírtam felkelni reggel 6kor, és hasogatott a fejem. Így nem mentem.
*Végre behoztam A szerelem nevében lemaradásomat, erre úgy tűnik lemondhatok róla. Úgy néz ki, holnap kezdek dolgozni. De rendesen ám, korán reggeltől Isten tudja meddig, egy zöldség-gyümölcs nagykernél... Mivel nincs semmi más, muszáj... A sorim minden nap 14:40kor megy, én még akkor nagyban gürizek, sőt még lehet este 10kor is x'''D Hétvégén az ismétlésnek is heló, mert akkor is menni kell. XD Sose tudom meg mi lesz kedvcenceim sorsa XD
De azt mondják jól fizet, nem is akarok panaszkodni, ez is jobb mint a semmi, de majd kiderül... Azt mondják, az első pár nap katasztrófa, de csak túlélem valahogy... Meg ugye az a baj, hogy egész nap állni kell, és kemény meló, és van mikor ugye egészen estébe nyúlnak, ez sokmindentől függ... De ha elkezdtem, okosabb leszek, csak az biztos, hogy nem lesz ennyi időm netezni. Szerintem örülni fogok, ha este hazaérek és ágyba fekhetek. :S Úgyhogy ha eltűnök, azért van, de azért elvileg vannak lazább napok, meg lehet kivenni napokat.
A Gokusen 3-at is most kezdtem el tegnap, késő este, így csak az első részig jutottam. xD Ennyi meló mellett nem tudom mikor fejezem be, de ma megpróbálok megnézni még két részt. 10 felé le kell feküdnöm, amúgy is fáradt vagyok, és még kelhetek fél 6kor is, szal jujj dejó nekem.
Na így asszem kb. ennyi. Biztis csomó mindent kihagytam amit akartam, de így jár az, aki felhalmozza a mondanivalóját...
Holapot szurkoljatok, hogy túléljem :'D 
Na megyek fürdeni, aztán egykét Gokusen 3, aztán horpasztás.
Pápá.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása