Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

miriyon~

2010.08.29. 18:12 - Umi

Címkék: videók

Na itt vagyok már. Nem tudom miért, de nincs kedvem írni x'D Ásítozok :S Egyszerűen már megöl az unalom. Most jöttem haza mamitól, megmostam neki a haját, mert szegénykém elesett valamelyik nap, akkor este be is kellett vinnem a sürgősségire, mert azt hittük eltört a keze, de szerencsére csak bedagadt, és nagyon fáj neki. De még mindig alig tudja mozgatni, ráadásul ez a jobb keze, így nem sokmindent tud csinálni :S
A munkáról... Gyerekek, ez kibaszott nehéz meló volt, úgyhogy ennyi elég is volt belőle. ^^; Nem sokan bírják ezt :S Napi 16 órát... Tudtam, hogy szenvedés lesz, de legalább megpróbáltam... Nagybátyám sem ment, szóval én még jobb vagyok, hogy megpróbáltam xD Így a tervek is változtak. Tegnap beszéltem Arisával, jövőhéten szombaton megyek fel Pestre. :) Egyenlőre még csak pár cuccal, ugyanis először melót kell keresnem. De én nagyon bízom mostmár Pestben, mert mindenki azt mondja, hogy ott könnyű munkát találni. És még ismerősök is vannak ott, hogy segítsenek. Először nekem egy egyszerű eledó is megfelelne, aztán majd lenne más. Közben is keresni kell folyamatosan... Szóval ez a fejlemény eddig. Szombaton megyek fel.
Még szerencse, hogy úgy alakult, hogy nem pénteken, ugyanis jövőhét pénteken fellép a BNF Csabán, és hugommal megyünk :DD Sőt, még Julcsival is találkozom~~ Tök jó lesz!!! Először Julcsival találkozunk, utána meg fél 8kor kezdődik a BNF :DD Yeah~ Pedig azt hittem Makó lesz a legközelebbi xD Ezt is csak azért tudtuk meg, mert most pénteken voltam tesómmal Csabán, és a center előtt volt kiplakátolva :D Szóval jövőhéten BNF fellépésre megyek~ x3 Utána meg Pestre... Mostmár igazán rám mosolyoghatna a szerencse...

Holnap elmegyek a postára Asukának elküldöm a borítékot, meg Evának is. Asuka most egy Crystal CD-t kap tőlem... Óh igen!! Mostanság nagyon kijött újra a Crystal love-m is x3 El is felejtettem, hogy régen mennyire szerettem őket... És mostmár megint. Nagyon szeretem a számaikat, és Kati hangját :) Remélem hamarosan megint kijön egy olyan nagyszerű album, mint tavaj a Gregorian. Nem, Crystal fellépés sajni nem lesz erre mostanában :( De majd hátha Pesten ;)
A kedvenc Crystal számaim am: /időrendben/ Két utazó, Amíg csak élek, Ezer Hold, Vigyázz rám, Fújja el a szél, Jég a tűzben, Hív a végtelen, Te vagy a jel, Menj tovább, Emlékezz rám, Hullócsillag, Tőled szép a világ, Te vagy az álmom.
Ezek*-* Tulképp nem tom mér soroltam fel, de olyan jó volt. xD Nyomom is nagyban ezeket is mostanság, csak úgy zeng a ház :) Ááám, az én főkedvencem sincs abszolút elfelejtve, sőt! BoA-ra gondolok, aki nem tudná. Nem is gondoltam volna, hogy lesz a Dangerous-nak fellépése! És kibaszott jó!!!! BoA a legjobb!!! <3 Nézzétek meg~ Imádom ezt a számot~ x3

Ugye milyen jó??? <3 BoA-sama 10 éve van éppen pályán! Gratulálok neki, és remélem, még legalább ennyi ideig le sem tér erről a pályáról~ <3
A kis szívem sincs elfelejtve, bár mostanában picit hanyagoltam. Alig láttam tőle valamit, csak a zenéi ordítanak mindig, különösen a One in a million. xD Ettől még mindig kis cukor :3 Az Ashita no Joe-ról nem is beszélve!!! Úúúh anyám, nekem halálom lesz az a film, előre látom látnoki szemeimmel. xDD Qurva szexi dööööögg!!! *O* Szét fogok folyni, ha majd meglátom Joe-ként. xD Ezt a szép reakciót a film trailere váltotta ki~ Belinkelem ezt is, de neeem csorogni rá xD Aaaaahhh~~ <3


Nem tudom kivárni a februárt. xD Az edzéseket, jobban mondva. XD Nagyon jól néz ki benne, imáim meghallgatottak lettek, amikor azt kértem, kapja vissza a fekete egyenes haját. xD  *-* Bár az is igaz, hogy eszméletlen kakkoi ebben a filmben, de szegény édes bogaram 8 kilót fogyott a film miatt :''( 63-ról szépen le >< Remélem mihamarabb visszaszeded kincsem, mert a pofikádon nagyon meglátszik, az már biztos. A 63 sem valami sok, úgyhogy nyugodtan túlmehetsz ezen a 8 kilón x'D De ennyit minimum visszaszedni, amennyit elvesztettél!!
Gokusen 3-at nézek megint. Már az ötödik részt nézem. Ezzel végzek is, aztán nem tudom, még kellene vmi, vagy filmek, mielőtt felmegyek Pestre. Jajj, nagyon szexi a két Miura benne *-* Bár Hari-channak nem kéne oda az a pár szőke tincs sztem x'D Shouhei meg így jó ahogy van x33 Yankumi meg nem változik soha :'D Egy dolgot nem értek... Sawatari igazgatóhelyettes miért ilyen ellenséges még mindig az osztályaival szemben, mikor az elsőben tanúja volt, hogy képes megváltoztatni őket?! Ahoz képest még a harmadik évadban is egy fasz -__- Na ennyit erről.

Am miért "miriyon" a cím? Mert hugom kiröhögött amikor úgy énekeltem nagyban azt h "koz jor máj uwan in a miriyooon~" xD Hát de most egyem meg, ha magában a dalban nem is így énekeli a drágám, amikor róla beszél akkor tuti, és olyan vicces xD De nem is baj! Nem is kell neki angolul tudnia. >.>
Szóval holnap mék postára, veszek majd megint kaparósat, meg lehet lottót is. Remény x'D Holnap bankba is megyek, és ha már ott vagyok, akkor... nem tom még mit csinálok xD Szétnézek. Na miről nem írtam még...
Pénteken olyan vihar volt, hogy még az áram meg net meg minden elment >< Hugom meg jön át a kis világítós kulcstartóval XD Aztán hírtelen visszajött az áram, aszondja na akkor ő visszamegy, erre megint elmegy az áram, erre felsikít és beleugrik az ágyamba XD Azt látni kellett volna xDDDD
Yukival nem tudtam találkozni, de na majd Pesten :) Jól időzítettünk, úgy néz ki egyszerre költözünk fel. xD Új blogja van, átlinkeltem, nézzetek be hozzá is! :)
Valamelyik nap eltáncoltam azt a pár táncot, amit tudok, tök jó volt. :) Ezek a kövik: Hinoi Team - Dancein' Dreamin', SNSD - Gee, Brown Eyed Girls - Abracadabra. És ezt szerettem volna bővíteni BoA Energetic-jével, de nem vitt rá a lélek újat tanulni x'D De egyszer!! Pesten is kül, biztosan keresni fogok valami tánccsoportot, mert nagyon szeretek, és kell valami kikapcsolódás, amit szeretek csinálni :) Úgy tudom van arra valamerre egy olyan tanár is, aki ázsiai zenére is nagyon vevő. xD Na asszem ennyi.
Mindjárt bele fog sütni a nap a szemembe. xD Szembe ülök az ablakkal, éshát mindjárt eljön még egy picit jobbra a napocska és pont telibe a retinámnak xD Egyébként elég hüvi van az utóbbi napokban. Hát hiába, lassan ősz... Nem is bánnám, ha már nem lennének olyan igazán izzasztó nagy melegek mjuk :S
Úgyh minnyá becsukom a zsalumat, és folytatódhat a Gokusen 3. xD
Na tényleg ennyi. :)
Jaanee~~



/Épp hallgatom: BoA - Energetic/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása