Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

お母さんの誕生日~ と出会い

2010.10.28. 20:25 - Umi

Címkék: szülinap

Boldog szülinapot anyaaaaa~~~ x333 ♥♥♥
Ma 44 éves édesanyukám. Soooook születésnapot kívánok még neked!!! Aishiteru~
Ma nagyon szép idő volt. Örülök neki, hogy jó idő volt ma :D Tegnap voltunk Oroson anyunak venni ajándékot. Adrival közösen vettünk egy szép garbót neki, plusz én egy szép fehér rózsát. De nem csak ezért voltunk bent :D Nekem Vivivel volt talim, aki pedig elvitt engem egy randira egy japán fiúval :P :D Najó, nem randi volt xD Mivel a srác 15 éves xD :) Mesélte, hogy van neki japán évfolyamtársa, mert most jött ide cserediákként. Eddig nem volt itt ilyen messziről jött cserediákprogram, de ezek szerint mostmár igen. :D Így aztán mondtam, mutasson már be. Jajj tök édes~~ Nem volt annyira szégyenlős, tegeződtünk meg mosolygott meg beszélt végig. Bemutattam neki japán tudáso
m :) Meglepődött, hogy milyen jó vagyok, és örült, h tanulom a nyelvét. Ha segítség kéne, akkor mehetek hozzá nyugodtan azt mondta xD Beszélgettünk animékről is... Mondja "Hagane no Renkinjitsushi" Erre én belevisítok az arcába XD Hogy imááádom én is azt~ Megvolt a közös hang :D Jujj, feljöttek a kedvenc japán zenék is, és amikor kiderült h "Arashi" hát az poén volt XD Sőt mi több, azt is tudja mi az a Jhonny's XDDD Kérdezte ki a kedvencem az Arashiból. Mondom Sakurai Sho ha kakkoi~ És vigyorog. xD Egyébként Katsuminak hívják :) És ismeri Yamapit is XD Nem dicsekedtem vele, h álmaim pasija és hogy hozzá akarok menni feleségül. xD
Mondom szeretem még Otsuka Ai-t, ayakát.. És elkezdi énekelni a Sakuranbót XD Kawaiiiii~~~ *__* Erre én: Szeretek énekelni, megőrülök a karaokeért :D Isshouni ikouze Katsumi-kun~ x3 Sajni nincs bátyja, nővére van ;__; Osakában laknak, de eredetileg nem odavalósiak, -mert megkérdeztem ám, hogy ott is születtél exD- ezért thank goddness nincsen dialektus XD Azt mondta, majd bemutat még pár barátjának, mert nem ő az egyetlen itt. Meg is lepődtem Oo Eddig komolyan nem voltak erre japánok. Ez a cserediák progi tuti most indult :D Jelentkezek már családnak xDD Bemutatásra vár egy japán lány is *-* Aki idősebb nála, nem tudom, talán 17. Nem számít nekem hány évesek, csak tudjak gyakorolni, meg barátokat szerezni~ ^^ Úgyhogy várom a jövőhetet, hogy be legyek mutatva :D És most mondja Vivi, hogy mit mondott rólam Katsumi: nagyon kedves vagyok :D Te meg ennivaló kisgyerek x3 Tipik japán kinézete van, és földöntúlian aranyos mosolya és nevetése :DDD Remélem barátok leszünk~ Úúh, remélem Vivi hozza ide őket Halloween-ozni hétvégére :DD Mert ha igen, akkor viszem a laptopom és akkorát fogunk karaokezni XD Katsumi is imád énekelni mint én :D Nem szégyenlősködött, bemutatta~ Japánok szeretnek énekelni x3 Kérdezte mióta tanulok japánul, hogy tanultam, beszéltünk Osakáról és Tokyóról, stb. Szóval nagyon cunci volt. Nem jut más eszembe, biztos sokmindent kihagyok, de így is sokat írtam x'D Remélem hamarosan újra találkozunk, és a másik lánnyal is =3 Ja és megvettem a Love*Com 3-at végre =D
Nos ennyi erről. Ma anyu kitalálta, hogy gereblyézzük össze a faleveleket xD Így szülinapja alkalmából. Hát jó... Nekiálltunk, meg tök jó idő volt. Oké, kicsit hideg volt, de sziporkázó napsütés volt egész nap *-*
Naru-channal eldöntöttük, hogy a tavaszi conon ismét cosplayezünk =D Mivel én régóta szeretnék Winry lenni (FMA), ő meg Ed (FMA) így közösen fogunk cp-zni :DD Alig várom x3 Biztos poén lesz, majd videózunk meg fotózkodunk :DD
Nos ennyi. Most megyek Animaxozni, mivel régen néztem már. (Ollé, Bleach jön, még a végén megszeretem xD)
Oyasumi.

 

/Épp hallgatom: Kilari endingje megy a Tv-ben/
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása