Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Bp.i beszámoló

2010.12.11. 15:54 - Umi

Címkék: mozi bambuszliget

Yay! De régen írtam. Kicsit zavaros volt ez a hét, ráadásul volt mikor a net is elment, így aztán most jutottam ide >< Ezzel a nettel egyre több a baj :/
Na de akkor kezdem a beszámolóval! : D A pesti utamról ^ ^ 
December 3-án indultam pestre, és mittom én már mikor értem oda xD Asszem 2 óra körül. Nagy nehezen megtaláltuk egymást Yukiékkal, majd irány volt hozzájuk. Nagyon szép az új lakásotok! :) Még szebb lesz, ha minden frankón elkészül : D Szóval megérkeztünk, és utána szerintem egy fél órara kb. indultunk is a japán étterembe! ^o^ Péntekre ugyanis csak ez volt betervezve, másra nem is lett volna idő xD

Így olyan 4 óra felé érkeztünk meg szerintem a Belgrád rakparton lévő Bambuszligetbe :3 Japánul Takebayashi. A hely nekem nagyon tetszett, minden csupa japános volt. Kimono a falon, legyezők, maneki neko, bambusznádak, papír lámpások, stb. Éppen csak nem a lenti részbe mentünk ahogy terveztem, mivel én hülye nem foglaltam ott asztalt hamarabb T.T Mert ott tolóajtók vannak és párnán ülsz. Mindegy, így is nagyon jó volt :D Itt egy kis kép belülről:








 







Nem tudom mennyire látszik. De szép hely volt. Mellettünk fal volt, és ha jól emlékszem akkor egy bambuszerdő volt ráfestve. Mily meglepő xD Nos legalább negyed óráig szöszöltünk azzal, hogy mit fogunk rendelni. xD De türelmes és kedves volt a srác aki velünk foglalkozott. A kiszolgálás is tehát piros pont. Végül előételnek mindketten rendeltünk miso levest, én tofusat, Yuki meg lazacosat. Ami igazából ízlett, ízlett, de jobb volt az, amit Németben ettem :D Bár az egészen másféle volt, de a benne lévő póréhagymakarikák és a király rákok nagyon ízlettek Most a levesről nem tennék be képet, el lehet képzelni, japános leveses tálka meg leveses kanálka. Szegény Yuki ott is hagyta a végét, mert túl sok volt benne a zöld xD Utána jött mindkettőnk számára a főfogás, vagyis a sushik. Maki sushi tekercseket rendeltünk, ebből sem egyformát xD Én csak 12 darabosat kértem, mivel utána én még mást is fogok enni xD Tehát a tálam:
















Balról jobbra: avokádós, tonhalas, lazacos és tojáslepényes makik. Azt hiszem az avokádós nem lesz a kedvencem, erről majd később x'D A tonhalas meg olyan erős volt, hogy a másik kettőt ott is hagytam. A wasabiba pedig bele se nyúltam. Már tudom h nexD Vagy lehet, hogy azok az ecetes levelek nem lesznek a kedvenceim?? Kár volt kísérletezni, de mint írtam majd erről később x'D Miután jól befaltuk ezeket, jött még nekem a yakisoba *o* Tavaj nyáron nagyon beleszerettem, és most az igazibb yakisobát is kipróbáltam. Egyik kedvenc japán kajám eddig x3 Csirkemell szeletek, mindenféle zöldséggel és metélt tésztával. Most képet erről már nem teszek be, bocsi. Szegény Yuki nem tudott rendelni, vagy mi volt, én meg egydül ettem ott x'D Utána meg csak egy japán gesztenyepürét kért, ami elmondása szerint nagyon rossz volt, én nem kóstoltam meg. Pedig jól nézett ki xD Bár én nem szeretem a gesztenyét semmilyen formában.

Utána irány is volt haza, majd megfagytunk de túléltük, és anyujának nem lett igaza, mert "nem lettünk sushik se" xD Jajj, Yuki cicáját nem is írtam, Amy-t. Nagyon kawaii voooolt! :D Mondtam is Yukinak én ezt hazaviszem xD Nagy hosszúszőrű fajtatiszta cica, pontosan nem tudom milyen fajta, de imádtam dúrkálni a hosszú szőrcsomóban xD Szerintem egészen össze is barátkoztunk :D Na és akkor este, miután lefeküdtünk. Ja, mellékesen két takaróval aludtunk, mert fűtés még nem volt, de szerencsére már van :D Olyan 3 óra felé arra ébredtem, hogy nagyon fáj a hasam. Voltam is kint wc-n nem is egyszer, megindult a hasam is. Utána már úgy döntöttem nem járkálok, és leültem az ebédlőben a székre, hogy ne ébresszem fel Yukit. Bár ahogy ő (is) alszik, szerintem robbanthattam is volna mellette, na mindegy xDD Mert mellettem lehetne XD Szóval szenvedtem ott jó sokáig, nem is tudom mikor feküdtem vissza mellé, már majdnem 6 is volt szerintem. x'D Na és akkor ahogy említettem, itt jön be az avokádó vagy azok a levelek, amik nagyon erősek voltak. Számat szétmarta, hát akkor a gyomrom x'D Yukival akkor röhögtük is rendesen, hogy tulképpen miért is eszem meg, meghát gondolom érdekes fejeket vágtam x'D Szóval volt egy kis gyomorrontás. Dehát, én voltam a hülye, azok tényleg csak dísznek voltak ott. >< Vagy pedig az avokádó ami a sushiban volt Oo Nem tudom. De túléltem, így reggel keltünk és indult a hosszú szombati nap xD Étvágyam jó délig szerintem nem is volt, de utána teljesen rendbe jöttem és kihevertem az estét.
Tehát irány volt reggel a Mammut! :D A Rapunzelt jöttünk megnézni, vagyis az Aranyhaj és a nagy gubancot. Ezek a magyar fordítások x'D Miért nem maradt csak Rapunzel? Amit be kell valljam, ekkora fejjel is nagyon élveztem :) Szeretem az ilyen szép meséket, meghát Disney őrült, így alap xD Szóval nagyon élveztem, és még 3D-ben is néztük. Azt hiszem itt vettünk mind a ketten Maneki nekót *.* Régóta szeretnék. A Terebess-ben ugye? Asszem ott xD Remélem beintegeti a szobámba a szerencsét a kiscicám~


























Ez itt a Mammut csodálatos karácsonyi dekorációja * __________ * Szerintem ez sokkal jobban nézett ki, mint a Westend. Na de menjünk tovább.

A mozi 10kor kezdődött (amit majdnem lekéstünk igen xD) így dél felé érkezhettünk meg a Vörösmarty térre.
Naaagyon sok szép dolgott láttunk. Rengeteg szép mézeskalácsok, plüssök, díszek, játékok, gertyák, babák, édességek, stb. Vettem is pár mézeskalácsot ajándékba a japánoknak. < 3 Jajj volt egyetlen pult ami mézet árult. De valami fenségeset ugyanis meg is kóstoltuk. Amilyen fenséges, olyan drága volt x'D Ott is hagytam egy kis pénzt, mert 3 üveggel is vettem. A nagy üveget, amiben gyümölcsös akácméz van, anyunak fogom adni karira :3 Ezt kóstoltam meg, iszonyat finom. Méz, és mégis vörös a színe a gyümölcs miatt. És vettem két pici üvegeset is, szintén majd valakinek ajándékba.

A Vörösmarty után ültünk be a Vörös Oroszlán teaházba, vagy mi volt a neve xD Jó kis hely volt :D Bár először ablak mellé ültünk a párnára, utána átmentünk a másik oldalra mert majd megfagytunk ott. Aztán mondja a srác, hogy mindenki ezt csinálja. Nem csodálom x'D Szóval Yuki vmi habos-babos csíkos kapucsínót kért, vagy mit, én meg hamár teaház és hamár majdmegfagytam, forró teát kértem xD A teám neve ezúttal "Álomvirág" volt, ami nagyon ízlett, csak sok volt. Így is majdnem bebisiltem, utána nem is tudom hol mentem el, asszem a Westendben.
Szóval igen ezután a Westendbe mentünk, jöttünk most meg Harry Potter 7-et nézni xD Már volt olyan fél 4. Elbóklászoltunk ott is, még volt idő. Aztán irány (megint) az 5ös terem, a kurvadrága nachosunkkal a kezünkben. Jó volt a Halál ereklyéi, bár semmi extra. Ron és Hermione jól haladnak, kár h ez csak az utolsó részben van így x'D Várom a befejező filmet, ami 2011 július. Most évvégén sok jó műsor megy a mozikban, de ezt a kettőt szerettem volna a legjobban megnézni. 9-től pl. elkezdték vetíteni a Narnia 3-at is, a Hajnalvándor útját. Remélem keresztapámat rá tudom venni, hogy menjünk el megnézni Szegedre *-* Ugyanis vele néztem ott az első részt is, amire Ő akart elmenni xD És így ismertem meg a Narniát, mert akkor még fingom se volt mi az xD De elmentem vele, és remélem most is elvisz~
Na hát így Pestről hosszasan ennyit x'D Jól éreztem magam (gyomorrontást leszámítva x'D) elbasztam egy csomó pénzt xD De pár embernek már megvan a karácsonyi ajándéka legalább. Menjünk tovább. Igen hosszú lesz ez a bejegyzés. És most félbe is hagyom, mert mindjárt kezdjük anyuval mosni az ablakokat meg leszedni a függönyöket. Karácsonyi nagytakarítás elkezdődött -.- És most van délután fél 1. Ha végeztünk folytatom az írást, de legalább a nagyobb része már kész xD És akkor a Westendi fenyőfával zárom a beszámolót:



























Éééés, igen, fél 4 van, és most fejeztük be anyával az ablakokat. Pontosabban ő leszedte a függönyöket, én lemostam az ablakokat, és ő vasalta a függönyöket én meg visszatettem őket x'D De legalább ez is kész már, az én ablakomra/függönyömre már ráfért ^^; Közben úgy döntöttem, hogy másik bejegyzésbe írom a folytatást~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása