Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

snow snow snow ♥

2010.12.15. 19:40 - Umi

Címkék: videók

Végre itt a hó~! :D Nekem az eléb, hogy fehér a táj. Ha tél, akkor nézzen is ki úgy. Ma is olyan jól esett sétálni a havas úton~ Ráadásul lassan még pici pelyhekben is esett. Jó volt :3
Az eslő hó idén december 11-én volt, és délután 3 fele kezdett el esni, amikor én ugye ablakot pucoltam xD Nagyon megörültem, mert éppen az ablakban csimpaszkodtam (nyitott ablakban!!) és akkor kezdett el esni a hó. Tanuja lehettem az első hónak. És meg is jósoltam, hogy ez meg fog maradni :D És valóban, azóta is megvan, és még esett is rá. Most nagyon szép már a táj. Olyan 10-20 cm-s hó van erre. <3 Aznap esett az első hóhó, amikor én Tomo-channal álmodtam~ Jó persze, álmodik a nyomor arról, hogy... T..T Aki nemrég jött haza Hong Kongból, mert reklámozta a közeledő koncertjét ToT de annyira cunci volt, most olyan jól néz ki, megint csúcsformában van!!! <33333333 És látszott rajta, hogy élvezi... nem csodálom, mégiscsak szóló, és róla fog szólni minden... érezze is jól magát, megérdemli. <3 csak túlzásba ne essen a sok rivaldafényben x''D
Jajj vettem végre olyan sálat amilyet szerettem volna x3 És sapit is. A sálam hosszú, kötött és nagyon puha x333 F&F. Annyira tetszik <3 A sapit meg még Pesten vettem, és még jó, hogy megvettem akkor, mert itthon ahol vettem a sálat, már nem volt ilyen sapi. Az is szürke és kötött : D
Igen, ma azért voltam sétálni a hóban, mert mentem feladni a csomikat Japánba~ Asukának és Eminek is papírzacsiban küldtem ajándékokat. Sok fotót, külön mentem előhívatni őket, jajj és még mikor pesten voltam vettem nekik hasonló telefondíszt. Ilyen plüss állatkák, olyan 7cm-sek :D Asukának a sárga kacsát küldtem el, Eminek meg a rózsaszín kutyát~ Amiknek ha megnyomod a hasát azt mondja "I love you" és még a pofijuk pirosan is kezd világítani, sőt Mikulás sapkájuk van olyan édesek :D Plusz még Asukának egy barna kicsi álomfogót, mert neki nincsen, nem is tudom van e ott ilyen dolog egyáltalán. Meg pár édességet, szaloncukrot. Meg már nem is tudom mit raktam még a csomagjába x'D Eminek meg pici hógömböt Santával a belsejében, meg egy Hungary-s szívalakú kulcstartót. Meg apróságokat. Remélem megkapják Kari előtt. Ja igen! Dirknek is küldtem egy Karácsonyi képeslapot. ^^
Holnap megyek végre kozmetikushoz, már alig várom, mert nem mostanában voltam.. Jövőhéten meg a manikűröshöz is megyek *-* Itt is régen voltam ^^; De már kitaláltam milyen körmöm lesz, csilli-villi karis dizájnnal :D
Ééés végre elérkeztünk a szombathoz~ Szombaton lesz 18.a!! Akkor megyünk anyuval Bécsbe <333 Már nagyon várom!!! Tehát a program:
Hajnali 02:25-kor indul a buszunk, úgyhogy szinte le se kell feküdni :'D Deee, le kell feküdni, másképp nem bírnánk az egésznapos menést. Korábban kell feküdni.
Utána nem tudom mikor érünk majd Bécsbe, de remélhetőleg a csokigyárral kezdünk :D Utána Schönbrunni kastély *-* Majd Sissi múzeum *o* És persze városnézés meg nem lehet kihagyni az Adventi vásárt sem! : D Szóval így kb. ez egész nap és másnap hajnalban érünk majd haza. Nagyon nagyon várom!! *.*
Pár havas kép:






































 

















Ma volt a Best Artist 2010 Japánban. Szerepelt a NEWS is <3 De most nem őket linkelem, hanem Koda Kumi-sant♥ El voltam alélva, annyira gyönyörűen nézett ki a fellépésén és olyan szépen énekelt~ Az a ruha, az a haj, minden tökéletes volt! A dekorációról és effektekről nem is beszélve<3 Szépen imitálja a telet, nézzétek meg~ Gyönyörűek a színek, a beállás, minden *o* Kumi-san suki!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása