Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

kai kai kai~

2011.01.11. 20:54 - Umi

Címkék: dorama

Értelem tudom xD Na először is, már tök régóta írni akarok valamit, és amiket le akartam írni, már felét el fogom felejteni >< De majd...
Szóval először is akkor kezdem a  mai nappal. Ma voltam bent Évánál, leszedte a zselét a körmömről. Meguntam. És tudjátok mire jöttem rá? Mások is segítettek a döntésben. Nem is megyek többet. Hiszen magamnak is szépen ki tudom festeni, és nem gyenge a körmöm. Minek menjek akkor, mikor a zselétől csak érzékenyebbé válik. Úgyhogy nem tudom mikor megyek legközelebb, de nem mostanában, az biztos.
Oh igen. Pénteken taliztam végre Katámmal *-* Már nem láttam legalább fél éve, vagy hogy is. Hollandiában volt, és hozott nekem egy nagyon szép ajándékot, egy kék holland fapapucsot : D Egyszerű, de nagyon örültem neki, igazán hollandos ajándék. Szóval tali, utána indultunk Veneziába pizzázni~~ Fincsi pizzát kértünk mindketten ugyanazt, csak plusz feltétekkel. Pepperóni nem maradhatott el, ami kellően erős is volt :D Nem úgy, mint máskor, hogy semmi csípős ízt nem éreztünk. Úgyhogy bemazóztunk, és jót ettünk. Ezerrel fényképezkedtünk, és tök sok jó kép született :D A pincérlány szerintem jót mosolygott rajtunk, ő is élvezte a baromkodásunk xD Azután indultunk, de legalább másfél órát töltöttünk ott szerintem. Miközben egymásba gabalyodva sétáltunk a hideg miatt, eszembe jutott a teaház, így beugrottunk. Katának nagyon tetszett a hely, még nem járt teaházban. Nagyon finom teákat választottunk, az enyém vörös színű volt, és a neve Királyi Palota volt, Katáé pedig fehér színű volt és a neve Téli Szerelem volt :D Bár az enyém jobb volt, mint utólag kiderítettük xD Amannak inkább csak az illata volt fenséges. Itt is lőttünk sok képet és állatkodtunk, még szerencse, hogy rajtunk kívül más nem volt. xD Utána lassan indultunk, és pont akkor jött Katának egy busz. Így aztán irány haza. Jó kis nap volt, én nagyon élveztem :D
Pénteken feladtam összesen 4 csomagot Japánba x'D Jól lehúzta a pénztárcámat, meg még a tartalmuk is x''D Mivel Mio azt hitte nem fog megérkezni a Yamapis naptár, ezért küldött nekem még egy csomagot, így úgy éreztem nekem is kéne, és több ajándékkal mint először. A második csomagjában am egy rohadt jó kis tatyó van, ilyen kis vásárlós de annyira cuki :D Meg egy gyöngyös hajpánt és matricák. Mivel Eva egy drága CD-t küldött, így én is több ajándékot tettem most a csomagjába mint eddig. Egyébként ami mind a 4ben közös volt, az egy vastag zokni. Csak mind más színben. 35-38as méretben vettem mind, amit én is használok, szerintem mindenkinek jó lesz a lábára. Evának azt hiszem a lilát küldtem, Miónak a kéket, Asukának a feketét és Rikának a rózsaszínt. Mindegyiken szivecskék vannak am meg különböző minták, szerintem szépek. Plusz magamnak is vettem egy ugyanolyat, mint amit Asukának küldtem. Szóval viszonoztam Rika nagy csomagját, amiről képet is tettem fel. Sokmindent tettem bele, ezt a zoknit, tollakat, ruha hajpántot, csatot, Micimackós noteszt, egy pici hajpakolást, teát, egy hóember plüsst, meg már nem is tudom miket. Rikával nem fogunk így rendszeresen levlezni mint pl. Asukával, csak alkalmakkor, mint karácsony és szülinap, de akkor nagyobb csomagot, legalábbis ezt beszéltük. Jó is ez így, így is túl drága x'D Evának egy delfines naptárat küldtem a zoknival, neki is egy tollat meg egy körömlakkot, teákat. És akkor Asukámnak~ Neki egy nagyobb naptárat vettem, amin Magyarország városai vannak, többek közt Budapest, Pécs, Cegléd, Eger, Hódmezővásárhely, Szombathely, Székesfehérvár stb. Minden hónapnál más. Remélem tetszeni fog neki :) Plusz neki is toll, zokni, notesz, teák és jut eszembe mindenkiébe tettem szaloncukrokat is még így utoljára. Ezt a régi hagyományos finom félét. És ennyit erről.
Másik téma, legyen szivecském Tomo-chan *O* Nemrég írom Eminek, hogy Tomo-chan stb. Erre: nem tudta, hogy így is szoktam Yamapit hívni. És nevetgélt. xD Hát igen no~ Szóval. Jajj a multkor amikor Julcsinál voltam (eszembe jutott vmi ari) elkezdi Julcsi a Gyurinak amikor megkérdezte miért nincs pasija egy ilyen csinos lánynak (x'D): Álmai pasija úgy 10ezer kilóméterrel arrébb van. Kb. Japánban. Vagy mit is mondott de tök megmosolyogtam XD Igazat mondott. Meg amikor meghallotta a csengőhangom: Aranyos a hangja azt mondja. :D Háát túúúúúdooooom X333 Egyébként Thaiföldön volt 2 napig promózni, mostanra már remélem otthon van Tokióban a drága. Jó mondjuk a Thaiföldi fanoktól nem is tartok annyira xD Ajjjj van itt minden, új CD, új film, új turné~ Bár utóbbin inkább sírnom kéne xD Képzeljétek~ Asuka meg fogja nekem venni a Supergood Superbad lemezét, a limitáltat(!!) Tokióban :DDD Persze nagy részét én fogom fizetni, mert ahoz tényleg drága, hogy csak úgy ajándékba adja , de így is annyira rendes, hogy felajánlotta, hogy belefizet 1300 yent, azaz 3400 forintot! Én meg küldöm neki a 7800 forintnak megfelelő lóvét x"D Úgyhogy kibaszott drága. Ezek a Jhonny'sosok nagyon drágák, bassza meg! XD Úgyhogy alig várom már *O* Remélem sikerül megvennie.

Elkezdtem nézni a Kaibutsu-kunt! XD És annyira jó!!!!! XD Igen ez itt Ohno a "szörny" alakjában XD Wow~ xDDDD A fenti képen meg amikor el van nyomva az ereje. Az a fej XDDD
Imádom Ohnot komolyan~ Messze se érheti utol Tomókát, dehát ha látok tőle egy doramát, mindig úgy érzem beleszerelmesedem XD De inkább csak a színészkedésébe, rájöttem. Nagyon jól nyomja. Amano Makoto szerepe után (egyébként pont a múlthéten néztem újra régóta először a Maout XD erre most itt van véletlenül ez is XD) itt ez a baromkodás, ami szintén illik hozzá (mért is ne?!) úgyhogy nagyon elégedett vagyok xD Szörny Úrfi hatására elkezdtem az Uta no Onii-sant is ma XD Amit régóta tervezek ismét. És az is tetszik. Mért is ne?! XD Ohno doramákat akarok!!! XD Vajon anyu mit szólna, ha egy 10 évvel idősebb törpével jönnék össze? O.o Csak viccelek!!! XDD Minden esetre lájkolom őt is, szerintem ő a legjobb színész a csapatban. Ohno Satoshi doramát akarok~~ Amilyen fejeket és hangokat kiad a Kaibutsu-kunban XDDDD Komolyan én úgy izomból röhögtem már az első 20 percben, és csomószor tekertem vissza a poénokat XD Vevő vagyok a hülyeségre. Most meg az Uta no Onii-san. xD Egyébként végeztem nemrégiben pár doramával és filmmel, de nem írtam egyikről se.... Elmaradt. Bár a Nihonjin no shiranai nihongót szerintem írtam. Az is jó volt xD A két Ohno dori után meg kéne végre nézni a Hana Yori Dango második szériáját, de mindeddig nem vitt rá a lélek, pedig az első tetszett. Azért Maout ismételtem am most, mert nem indult el a Nobuta wo Produce dvd-m :'(( Pedig azt akartam nézni. De így ez lett. Újra le kell töltenem~ Igaz, hogy már régi dvd de hogy már nem indul el... Már lehet akkor is szar volt az íróm. >< Meg még van pár kiszemelt. Óh! Aki tud letöltést az "Okusama wa Majo"-hoz az lécci szóljon, mert a listán van de eddig nem találtam, pedig biztos jó. Köszi.

Jó abbahagyom XD De Kaibutsu-kun olyan jóóóó~ XD És ari nem? :3 Igazán félelmetes. Tisztára mint egy szörny xD Jajj az marha nagy volt amikor bemutatkoztak más néven az emberek világában. A farkasember: "Oo Kamio vagyok" (ookami=farkas japánul) XDDDD Meg tök sok rekeszizomszaggató dolog, amiket nem lehet leírni, nézni kell. De nagyon bírom őket XD Kaibutsu-kunt (alap), Drakulát (nagy arc xD) a farkasember és még Frankensteint is (Fran Ken) XD Még egy ilyen baromság nem született mostanában szerintem Japánban mint ez a dori xD Ilyen "szörnyes" XD Ajánlom a nevetni vágyóknak szeretettel xD Na de tényleg leálltam mostmár xD Megyek Uta no Onii-sant nézni XD
Szörny legyen veletek! XD
Ne feledjétek, nekem kell ilyen sapka! (hogy jön ez ide?! XD csak mondom XD)

Pápá~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása