Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

superカッコイイ~

2011.02.03. 17:50 - Umi

Címkék: yamapi

YES!!!!!!!!!!!!! YES YES YES X33333 Tegnap megérkezett Yamapi Supergood Superbad albuma *________* És mecha mecha király!!! ☆
És mivel naaagyon hosszúra sikerült, erre tessék~ x'D

Most 1 hétre érkezett meg, pedig néha előfordul, hogy 2 nappal hamarabb megkapom amit Asuka küld. Hát igen, Japánból Mo-ra gyorsabb néha... japánok precízek. Bezzeg az enyém néha még késik is ><
Szóval, elküldtem ugye a pénzt Asukának rá, hogy vegye meg nekem és tess <333333 Sőt, 1300 yent ő fizetett ki *-* Annyira imádom!!! <3 Mecha SUKI~
Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy van ő nekem :3
Szóval akkor a beszámolóm a CD-ről :D
Először is a számokról~
Mindenképpen a limitáltat akartam, de a normál verzión van 4 szám, ami az enyémen nincs, így azok nincsenek a limitálton, így ezekkel kezdem~
~ Ao 青
Dallamos, amivel már a Short But Sweet koncerten "debütált", és már akkor is tetszett. A 2006-os Yubiwa-hoz hasonlítanám :) 
~ Touch You
Kyaa~ Első hallásra szerelem volt. Annyira cunci ez a szám :D Zenzen tarinai~ <3 Lyrics love! Kono style suki dayo~
~ TOMO
Egoizmussal semmi gond, jellemzően xD Ez... szerelem *-* Szintén xD És had emeljek ki egy részletet: umi, sora koe to the streets todoke kono energy~ *-* vágjátok ne~ és ahogy mondja a nevem xD kyáá *w*♥
~ Friday Night
Kedvenc nap. Jön a hétvége~ Bírom a dalszöveget naon :D Tök kiri ez a szám~ Ez a stílus is baromi jó *o* I just wanna dance dance and dance with u~
Ezek nincsenek az enyémen. Van még egy MOLA remix, ami nem igazán tetszik így, de az eredeti söpör~ Akkor jön a többi sorba, a CD-imről x3
DISC 1. - SUPERGOOD
/ Az első a Daite Senyoriita, de ez nem új, ahogy a Kuchizuke de Adios sem, ami a nyolcas/
~ Hadakanbo (album ver.) はだかんぼー
A Hadakanbót először kicsikét lehúztam, de mostanra beleszerettem~ A jazz nem az én műfajom, de végül megszoktam : D És már fújom kívülről x'D nuide nuide baby boy~ xD
~ Tsuki to Taiyou no Rapsody 月と太陽のラプソディ
Mit is mondjak a Hold és a Nap rapszódiájáról~ Ez is olyan Yubiwa-s xD Nagyon tetszik az intro~
~ Crazy You
Áh, ez annyira jó :D U u uuh~ crazy ya, crazy ya~ Fülbemászó :D Szóval ki lehet találni, hogy ez is nyerő nálam x3 sotto kiss me mune no naka de odorasete~
~ Santa Maria サンタマリア
Nos, vegyes érzelmek. A Gomen ne Juliet-hez hasonlítanám. Tetszik a szöveg és az előadása is, de miért Santa Maria?? elég már a nyugatiasodásból bmeg. muszály szidnom xD Abszolút nem találó cím, és nem illik a dalba se. Szerintem. De ezen kívül jó kis szám.
~ Dekiai ROBOT 溺愛ROBOT
Aranyos ez is, csak miért is vagy szenilis? xD aita ai kitto tomaranai~
~ Tsumi to Batsu 罪と罰
Eléggé suki :D Ez viszont nagyon találó. Bűn és bűnhődés~ Tetszik *-* kono omoi wa donna tsumi na naru~ jó kérdés.
~ Seishun Amigo 青春アミーゴ
Ez sem új, de erről csak azért írok, hogy panaszkodjak. Mit keres már Kame a CD-n?? Azt hittem ezt a számot egyedül fogja felénekelni, nem pedig hogy rámásolják az eredetit :S Wáá~ Szeretem Kamét, de nagyon nem kellett volna rávenni más CD-jére.
~ Saigo no Love Song 最後のラブソング
Igen, love *-* Ha már nincs sime Love Song, akkor ez pont perfektó <3 De legalább benne van a nevében. xD Köszi, hogy gondoltál rám xDD Nagyon suki~ **
DISC 2. - SUPERBAD
/ Szintén kihagyva a régebbi zenéket, mint One in a million és Loveless /
~
Tokyo Sinfonietta 東京シンフォニエッタ
Egyszerűen zseniálisan mesterségesen szupernű *w* Ah! Persze ez tetszett meg az összes többi közül legelőször. Bár mit angolozol már ennyire édes -.- kapsz te még ezért. De megbocsájtok ezért a beautiful számért~ <3 yume no youna rakuen~~ Loving Tokyo!!
~ Party Don't Stop
Szinte dettó <3 Shake your booty, shake your booty 'Till the mor-ning drops~ Egyszerűen rohadt jó :D Amazing vagy darling~ <3 A n-new k-kind from Tokyo~~~
~ Yours Baby
Talán ez az egy olyan szám van, ami annyira nem vágott földhöz. De így is túl elfogult vagyok szerintem, hogy csak ez az 1 xD de azért jó a szöveg ám~ my heart in danger<3
~ One Girl
Rólam énekel *o* xD És én leszek az az only one one girl >:D ganbarimasu~ haha You know I need you~ Tök suki ez is. You know how much I need you wo ooh~ You know I'll never leave you wo ooh~ <333
~ Gomen ne ごめんね
Hát igen, fülbemászott ez is rendesen *_* És óh végre japán~ A szövege naaagyon kiüti Umit~ Nagyszerű *-* Baby girl sabishikusasete honto gomen ne~ mata aerunara kono love song futari de kikitai yo~<3
~ Blood Diamond
Amazing dayo xD Most Yamapi komolyan az ízlésembe mar ezekkel a zenékkel. Touch you, Tokyo Sinfonietta, Part Don't Stop, One Girl stb. Egyszerűen imádom :D Érdekes, hogy a "Superbad" rész sokkal jobb, mint a good xD wo-oo-oh~
~ Sleepwalking
Sűrűn járok alva ugyebár~ Ébren álmodozok. Kellemes szám, nyugtat. Szeri~<3


És akkor végre jellemezve vannak a számok. Mostmár jöhetnek a képek x'D Mert csináltam azt is.
Tehát:


















A zacsival még rajta *____*



















A hátulja a tracklistel~



















Lássátok milyen nagy pack~



















Teljesen kihajtogatva. 2 CD+1 DVD és 1 booklet, plusz a dalszövegek.



















Supergood CD



















Superbad CD



















Bonus DVD [One in a million making+Hadakanbo recording studio+special interview]



















Booklet kinyitva~ [több kép van]

És asszem ennyi elég is lesz x"D A DVD-n lévő dolgok is szuperek, ahogy vártam. A legjobban az interjú tetszett persze :D Olyan kibaszott jól nézett ki *___* És kawaii volt~

Nos, meguntam írni, úgyhogy befejezem, így is hosszú lett. Elfáradtam x"D

Köszönöm neked, Asuka-chan!!!! <3333

 

/Épp hallgatom: Yamashita Tomohisa - Sleepwalking/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2011.02.19. 13:19:01

Jó lett Yamapinek az albuma. Igaz én a 2. részét jobban szeretem. Azon szinte mindegyiket. :D Tör felfelé a jövendőbelid. xD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2011.02.20. 11:04:45

@Leila-san: Ha elolvastad akkor én is írtam, hogy a disc 2, az jobb.
Tör... bassza meg tör. :( És... vmelyik este vele álmodtam, de ilyen rosszat még sose... bár nem nagyon emlékszem. de majd ma leszek skypeon olyan 6-ttól, legyél te is.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2011.02.20. 16:42:46

@Umi: Höööö...o.O írtad hogy neked is a 2. a kedvenced? Hmm,nem látom,de attól még kibökheti a szemem valahol. xDD
Okés,majd leszek.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2011.02.20. 18:32:30

Ezek szerint csak nem olvastad el rendesen x'D
"Érdekes, hogy a "Superbad" rész sokkal jobb, mint a good xD"


süti beállítások módosítása