Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

又雪・・・

2011.02.24. 18:03 - Umi

Long time no see! ^^ Ja, mert sosincs kedvem írni ilyen szar állapotban... Elegem vann a télbőőőől! >< もう勘弁してくれー Ma szabályosan hóvihar volt, egész nap eset... >< Pedig reméltem, hogy ilyen többet már nem lesz, mivel mindjárt március....

Kezdem sorba, mert feljegyeztem pár dolgot. Szóval, megnéztem az várva várt Mulan filmet, amit 2009-ben forgattak. És nagyon nagyot csalódtam! Váá~ Hogy lehet így elcseszni egy ilyen szép történetet... Lényeg a lényeg, nekem nem tükrözte Mulánt, se a karakter, se a történet. Annyira untam, hogy végig se néztem, igaz már nem sok kellett, de nem bírtam tovább... Nagyon szar! :S De utána megnéztem a Szörny Rt-t, és visszatért a filmezhetnék xD 

Hát jól eltelt megint Valentin nap. Idén is utáltam! Jövőre igazán szeretnék adni már valakinek csokit... おねがいね☆ De mivel Japánban divat a giri-choko (tisztelet csoki), és mivel ők is szoktak barátságból csokit adni a másiknak (sőt családtagoknak, főnöknek stb.) így én is küldtem Asukának pár szív csokit. A honmei-choko az, amit csak a szerelmednek adsz Japánban. Ha megérném végre >.> *Ja, és írtam Asuka anyukájának egy rövid üzenetet, melyben megköszönöm neki, hogy kerített NEKEM ismerősöktől régi újságokat, amikben benne van Yamapi! Arigatou, Okaa-san!!!<3333 (Japánul van, ha rákattolsz bejön nagyobban. Ez a képeslap egyik fele, a másikat nem fotóztam le)











Felírtam Yamapit is de már nem is tudom mit akartam... Talán azt, hogy olyan cuki és szexi egyben, hogy folyton a levegőben járok~ Dehát ezt már megszoktam. A mostani műsorai meg egyszerűen nagyon kúúúlak~ *O* Ja, meg tegnap este az Ashita no Joe-val álmodtam xD Hogy elkezdtük APÁVAL nézni! XD Tök jó volt, megálmodtam a film elejét, hát kivi leszek xD És sztem azért apával, mert szereti a boxot. Úgyh már én is annyira ki vagyok rá éhezve, nagyon nézném már!

Ja, előző bejegyzésemben ugye írtam, hogy 11-én volt a blogom szülinapja. Utána meg rájöttem, hogy Japán születésnapja is aznap van! Úgy értem, hogy Japáné, hogy az országé bizony! Ugyanis Japánt 1872 február 11-én alapították, tehát ez a Nemzetalapítás ünnepe ott. Úgyh hoppá! :o)
Voltunk múlthéten szombaton jégkorizni Vivivel és unokaöcsémmel, aki először annyira nem élte, hiszen még sosem csinálta 7 éves búrájával. De utána élte. Persze mi fogtuk őt ketten, így elég kényelmetlen volt, és nem is csúszkálhattunk annyit rendesen. De ha minden igaz, akkor most hétvégén is megyünk, mivel ezen a héten fog bezárni. Vivi tőlem ezt a korizást kapta szülinapjára, ő is most volt először, nagyon tetszett neki ^^
Voltunk Óvoda Bálon is, ilyen jótékonysági rendezvény, ami utána buliba csapott át. Unokaöcsémék kezdték a fellépést a táncukkal, majd jött a finom marhapörkölt, végül a mulatós zene és tánc. Csárdás fííling. Keresztanyámmal lehúztunk egy jó kis koktélt, ami jól is esett, meg finom is volt. Becses neve orgazmus volt, de ez a hatás elmaradt xDD

Tegnap taliztunk megint Katával, ezúttal oroson, és megint elmentünk pizzázni, most a cinemába, ahol utoljára tavaly tavasszal voltam. Meg voltunk kávézni a Fórumban (ami nemrég nyílt, így még ott sem voltam), lőttünk képeket, baromkodtunk. Hívtam a hétvégi farsangi bulira, de mivel nem jön velem (kabd be!!) így én se megyek.. ^^;
Ma voltunk bent a városban anyával, bevittem két helyre az önéletrajzom (mobil shop és lidl), jó lenne ha valamelyik visszajelezne. Mert már kicsit kezdem unni a fóliás melót x'D Holnap is csinálhatjuk egész nap... A korán kelés hagyján, hiszen úgyis szarul alszok így fent vagyok, csak nagyon fárasztó munka. Ja, meg az volt a poén, hogy legalább fél óráig szaraztam a könyvtárban, mert mentem ugye önéletrajzot nyomtattatni, mivel a miénkben nincs tinta... Erre sokadik próbálkozásra is csak szarul nyomtatta ki színesen, pedig úgy szerettem volna. Ugye a fotóm rajta. Mondom jólvan, akkor legyen fekete-fehér... De már nem tudom mennyi időt elbasztam ott, anya meg fagyoskodott a kocsiban, mert akkor indultunk a városba. Bénák!

Vettem egy olyan kurvafaszajó bőr övet!! *O* Még jó, hogy bementünk a Tescóba. Azt mondta a csaj, már csak pár napig lesz ott, mivel 2 hétre bérelte azt a helyet, aztán tovább áll, ezekkel a remek övekkel. Igazi marhabőr övek, ami azt jelenti, hogy végre van egy normális övem, tehát nem jön azonnal szét mint a kínai, nem nyúlik ki, és nem kell havonta újat vennem! Végre! Ráadásul csak 2500 ft-ba kerültek, te ilyen tök faszák! Színesek! *megpróbál képet csinálni*














Sikerült is! Ez lenne, és látjátok a címkét, magyar termék. Almazöld, citromsárga, halvány rózsaszín és pink színekben váltakozik, szerintem tök szuper, én imádom. Nagyon tetszik a varrása is. Örülök neki nagyon. Végre van egy rendes övem ami bírja, sőt tetszik is. :D
Na azt hiszem így ennyi.
Megyek, csinálok egy sárgadinnye levest~ Tudjátok van a Knorr-nak ilyen bögrés levesei. Na ez ilyen por, amit tejbe kell, és egy bögre sárgadinnyés cuccot kapok amit szeressek~ Megyek csinizek egy olyat :D





/Big Bang - Tonight/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2011.02.25. 22:54:40

Tök aranyos a levél! :) (Már amennyit sikerült kibogarásznom belőle a nemtudásommal. xDD)
Tényleg tök jól néz ki az új öved. :)


süti beállítások módosítása