Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

pray for japan

2011.03.11. 17:29 - Umi

Imádkozom Japánért. Ma a 7.9-es földrengés súlytotta Japánt, néhol 8.8-as. Ez a néhol Sendai volt, ahol az egész reptér víz alatt van köszönhetően a földrengés és tsunami összeműködésének. Ugyanis tsunami is pusztít, nem csak földrengés. A nagy földrengés hatására épületek dőlnek össze, a tsunami hatására kocsikat is visz az ár. A tudósok szerint még legalább 1 hónapig várhatóak az utórengések, amik hatalmasak is lehetnek. Nagyon aggódom mindenkiért, akiket szeretek Japánban! Tűzvész is volt, minden metrójárat megállt, emberek járnak az utcán, mert nem tudnak hazamenni. Remélem talpraáll az ország, leginkább Tokyo, Chiba és Sendai. Aggódom értetek srácok! :'(
みんな大丈夫??本当に心配しよよ!気をつけてな~!うみは心配ーー!!! 
Nem éltem még át földrengést, és úgy igazság szerint semmilyen hasonló természeti katasztrófát, mint amik például most sulytanak Japánban. De ezek után nem is szeretnék. Földrengést legkevésbé. Ha egyszer Japánba utazom, biztosan parázni fogok tőle.
De váltsunk témát. Imádkozom tovább értetek minna!
Megérkezett Shoko-chan és Eva csomagjaaa~~ :D Nagyon köszi csajok!!! Eszméletlenül örültem neki, és egyszerre ért ide a kettő így dupla élvezet volt kibontani őket. :D
Shoko-chantól ezeket kaptam:
katt.  Nagyon cuki és mecha fuwa fuwa hajgumi <3 Kis masnik és gyöngyök is vannak rajta :D Nagyon cuki~ Hello Kitty-s noteszke. Épp ez kellett, most fogyott el a jegyzettömböm~ Nagggggyon fincsi volt a haadogumi Drink Up gumicukorkák :D Különösen a gyömbéres ízét élveztem. Oishiiiiii~
Evától ezeket kaptam:
katt. Balról kezdem. Disney-s gyümölcs ízű rágógumik. Olyan cukik nem? :D Jó hosszú. Hello Kitty-s csokik, amik isteniiiiiiiiiiii finomak voltak. Fuhhh itthon miért nem lehet hasonlót kapni??? Always feliratú csoki is... Mennyország volt. IGAZI csoki volt. Ahh~ (igen bűnöztem) A rózsaszín dobozban arcpakolások vannak, amit külön kértem drága Evámtól. (Ő tajvani) Az ázsiai nők bőre nagyon szép, és kíváncsi voltam a titokra amire meg is kaptam a választ :o) Ez a joghurtos pakolás hidratálja és fehéríti a bőrt, de még nem próbáltam ki, de már alig várom. És ha tényleg olyan jó, akkor majd "rendelek" még többet, sőt kifizetni is hajlandó vagyok ezt a csodaszert. Aztán azon látható egy kawaii masni ami a hajamba való~ <3 Mellette a pici csomagban sok cukorka. A nyuszis "kép" a Kínai Újévet jelképezni, mert Taiwan kínai nyelvet beszél és ők is ünneplik, ami Február és Januárban volt. És mint tudni lehet, 2011 a Nyúl éve (Én Ló vagyok am) és ezért kaptam ezt az újévi faliképet, amit már ki is tettem. Remélem szerencsét fog hozni, köszönöm szépen drága~ Aztán van ott még milk tea, amit még nem ittam meg de biztosan isteni, és 3 tusoló zselé zöldtea, barack és sakura illatokkal. Eva most ellátott rendesen ajándékokkal, igyekszem én is gyűjtögetni jó kis ajándékokat~ Amúgy Shokonak már meg is csináltam a csomagját, tettem bele cukrokat, kis bárány plüsst, mini bögrét Love felirattal, Duna Kavicsot, magyar kokárdát, kis hajcsatokat meg már nem tudom, asszem ennyi xD meg persze a levelem és képeslapot. Jövőhéten fel is adom, ahogy Petiéknek is a magyar-édesség csomagom. És Eminek éppen ma küldtem el egy képeslapot amit Bécsből hoztam decemberben, anélkül küldtem el, hogy még tudtam volna erről a katasztrófáról :'( Tudtam én, hogy ma fel kell adnom. Aggódom érte, hisz Tokiói, ahol a legnagyobb az epicentrum. És mindenkiért aggódom aki csak ott van!!! Még Julcsiért is, aki messzire van. De amilyen messze vannak onnan, ahoz képest ott is érezték picit a földrengést. Szóval káosz van most Japánban. Egyfolytában írkálnak twitterre meg facebookra, hogy jajj ez meg az van épp, mindenki taxival próbál hazajutni, de legtöbbje foglalt. Ma nem fognak aludni Japánban. :( Reggel lesz mire hazavergődnek. Igazán sajnálom. Elég is lesz ennyi erről a szörnyűségről. Tovább imádkozom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kusz 2011.03.12. 16:15:22

Jajj, annyira szörnyű, ami Japánban történt... :( Remélem hamar vége lesz... :(

(u.i.: amúgy lehet egy kérdésem? te hol nézted meg az Inuyasha Kanketsu-hen részeket? mert már én is nagyon régóta szeretném őket megnézni, de nem tudom, hol lehetne... :( előre is köszi! :))

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2011.03.12. 19:55:38

Én is nagyon remélem! Borzasztó ez....

Én az AnimeAddicts-ról töltöttem le a részeket.
animeaddicts.hu/download.php?filelist.1.4070


süti beállítások módosítása