Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

burning in kumi love♥

2011.03.19. 13:08 - Umi

Címkék: kumi

I'm totally into Koda Kumi now♥ Love her musics!!! Love she!!! So talented and beautiful idol, like her say as in the "Pop Diva" song~ :o) She is just really a pop diva!!! From now, I can't live without Kumi's musics! I decide to buy 2 Kumi albums too from YesAsia.com. She is my favorite Japanese singer ever, and of caurse Korean is BoA forever~♥
Elég is az angolból :D Szóval igen~ Kumi-san suki~ Jövőhéten ha minden igaz rendelünk, rá vagyok nagyon izgulva. YesStyle-ról mégsem rendelek :( Kiderült, hogy 150 dollár felett ingyenes csak a posta, amúgy még rájönne 5 ezer forint, ami nagyon nem éri meg. Azt hittem 17ezer forint már elég ahhoz, hogy ingyenes legyen, de mégsem ^^; Úgyh ez ugrott, túl sok. De sajnálom nagyon a sok jó cuccot, amit már ott kinéztem. Remélem itthon is kapok majd hasonlókat ahogy jön a tavasz. Vásárolni akarok!!! De nincs pénzem :S Remélem találok valami más munkát hamarosan... Jövőhéten is beadom két helyre amit kinéztem az újságból. Valami legyen már mostmár onegai~
Szóval Kumi~ ♥ Az Universe ~third universe~ albuma most le van akciózva, ami 2 CD-s és nagyon király számok vannak rajta, úgyh az kell, mert már maga az Universe király szám~~ A Dejavu-ról meg már írtam, hogy kell nekem szintúgy.
Egyszerűen totál love, nagyon imádom a stílusát, nagy példaképpé nőtte ki magát mostanra *-* Eddig nem igazán volt "kedvenc" japán énekesnőm, mert jólvan, szeretem ayakát (aki mostanra már visszavonult, úgyh nincs több zene sajnos), Ait, de úgy igazából egyik sem volt akkora love mint most Kumi. Úgyhogy kijelenthetem, hogy Ő a Kedvenc Japán Énekesnőm! A kedvenc Koreai, az mindig is BoA marad♥ Ő már nagyon régóta. Szóval ennyi kész vok :D Szeretnék Kumira hasonlítani, akkora példaképem lett, hogy csak na... Már ott tartunk, hogy el is sírnám magam, ha ott lehetnék egy koncertjén az örömtől. Óh, tényleg már 3 koncertjét megnéztem, és töltöm a többit is! Éppen tegnap este néztem meg a 2010-es live-ját, az Eternity-t a Tokiói live-ot. Szép volt nagyon, de ez csak fellépésszerű volt VIP jegyekkel. Úgyh ez nem is igazi koncert volt, csak live, de Kumi itt is hozta a formáját :D Továbbá megnéztem a 2005-ös First Things koncertjét és a 2006-2007-es second session koncertjét, és eddig az utóbbi a kedvencem♥ Olyan király performence-je volt némelyik kedvenc dalomnak, hogy le a kalappal, ezek a japánok nagyon értenek az effektekhez és a szervezéshez~ Kumi-san suteki<3 Van még pár konci, majd ha azokat is megnéztem, így az összeset, akkor írom.












Olyan szép~~~~ És imádom a körmeit! Kumi is ilyen nagy körmös, úgyhogy ezért is imádom. Mindig gyönyörű körmei vannak csinálva neki, és rengetegszer szerepel pl. a Nail Max vagy Nail Up! című japán köröm-divat magazinokban. Kell nekem egy olyan~
Na jó lassan befejeztem, mert senki nem kíváncsi itt a lávolgatásomra. x'D
De egy újabb álom: résztvenni egy Koda Kumi koncerten~♥♥♥♥♥


PS: After 1 month exactly, here is my birthday~

És: Ne feledjétek, MA szuperhold!
/kis infó:
2011. március 19-én, szombaton jóval nagyobb és fényesebb lesz a Hold, mint egyébként. Ennek oka, hogy közelebb lesz Földünkhöz a szokásosnál.
Most csak 356 580 km-re lesz, míg átlagosan 382 900 km-re van tőlünk.
Ezt a jelenséget nevezik Szuperhold-nak.
19 éve volt utoljára ilyen Földközelben a Hold.
Reméljük az időjárás kedvező lesz, és láthatjuk./



/Épp hallgatom: Koda Kumi - Love Goes Like.../

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása