Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

dráma & komédia nap x''D

2009.02.23. 17:00 - Umi

Címkék: dorama

Tegnap este vasárnap olyan 6 fele elkezdtem nézni a Koizora című doramát, amit egészen este fél 12-ig néztem!! Lejött mind a 6 része. Először azt terveztem, hogy majd jövőhét hétvégén nézem meg szombaton, vagyis most, mert nem akartam későn lefeküdni, és egyben akartam megnézni, de Sato erőltette, ezért megnéztem végig x'''D Meg már piszkosul meg akartam nézni, mert erre nagyon kíváncsi voltam már. Szal elkezdtem... Már az első rész fele se ment le még, de már beleszerettem! A harmadik rész végén már biztos sírtam... x''D Aki nem tudná, a Koizora vagyis a 'Sky of Love' (Égi szerelem) egy szerelmes-dráma. Egyetlen egy béna szerelmes amerikai film sem tett túl rajta!!! Soha nem láttam még ilyen drámát!! Persze az eleje még viszonylag boldog, de utána... Komolyan, én Rómeo és Júlia fan vagyok, de ez még azon is túl tett!! Kouji Seto a második kedvenc japán színészem, aki Sakurai Hirokit alakítja, mondanom sem kell, hogy fantasztikusan, ahoz képest, hogy a forgatáskor még csak 18 volt!  Jelenleg 20 a drága ;D Szóval, amikor már télleg beütött a dráma, akkor már így percenként folytak a könnyeim, hol kicsit, hol patakokban... A Koizora betétdaláról nem is beszélve! Egy gyönyörű szám, átadja a dráma hangulatát és illik is bele. Fukui Mai énekesnő énekli, és a dal címe: Ai no Uta (A szerelem dala). Jajj, annyira bennem van még ez a dráma!! Engem is szerethetne valaki úgy, mint Hiro Mikát!! :'( De hagyjuk is, mert megint elbőgném magam x''D

Ma unalmasan indult a nap, és fáradtan. Mondjuk minden hétfdő így indul x''D Aztán Anna elkezdte mesélni a haramadik órán, hogy milyen filmeket nézett. Elkezdi a Házi Nyuszi x''D Te ahogy az előadta, amiket egy csaj művelt a filmben!! Úgy röhögtünk, hogy a tanár csak lesett xD Aztán később másik órán Anna előveszi a kézkrémjét elkezdi, kenegessük egymásnak x'''D Elkezdtük kenegetni egymás kezét. xDD Hát elég vicces volt, de jó x'DD Aztán elmaradt az utolsó két óránk, és Katával elmentünk pizzázi :D Alig vártuk, hogy kihozzák, mert éhen haltunk! x''D Aztán jön két "pár", azon gondolkoztam, hogy ők vajon járnak e, vagy csk testvérek. O.o xDD Mikor kihozták a Special pizzát nekiestünk. xD Jóvan, éhes voltam x''D A hülye kukorica mindig lepotyogott, Kata meg azt mondta, nem tudok enni, xD de nem az én hibám! x'') Valamint, még soha nem volt olyan kajálás, hogy ne én "nyertem" volna, mindig én végeztem hamarabb. x') Lol. xD Most meg úgy le voltam maradva mint a borravaló. OO' Csak lestem xD De ez még nem végleges állás :D Hát asszem ennyi mára :D jajj, és hazafelé a buszon találkoztam Erikával, akit már régen láttam *-* Volt osztálytársam. :P bye.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katcsi (törölt) 2009.02.25. 16:30:01

Szijjjaaaa ajj bakker olyan jo h vagy:Dajj :DD be hu be sza.. deh wc-zz nem kelll:D bakker:DD IMÁDLAKK:d:d


süti beállítások módosítása