Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

öhm, újabb fanságok x)

2009.03.01. 12:16 - Umi

Címkék: kattun

Amint lentebb már említettem Yukit, aki a doramákat ismertette meg velem jobban, újra őt kell felhoznom. A nagyszerű japán bandát a KAT-TUN-t is neki köszönhetem, hogy így megszerettem :D És valóban imádom őket, és a zenéjüket! :3 Már lassan 1 hónapja vagyok a rabjuk. xD Tudom, kicsit későn írom ezt a bejegyzést. x'D
Már 54 számot szereztem meg a sok közül, és kb. ezekben is vannak a favoritok. Persze ezen belül is megvannak azok, amiket már széthallgattam. x'D

A kedvencem először Jin volt. Ezt úgy 2 napos KAT-TUN után, szóval elég hamar eldöntöttem. xD Főleg, hogy Yukinak is ő a kedvence. Na utána jött Kame. :3 És mikorra már ezt írom, a köveztkező a sorrend:

Kame (első a sorban, sárga K betű), Maru (utolsó a sorban, lila N betű) és Jin (második a sorban, zöld A betű). :3

Így jönnek sorba a kedvencek.   (A csapat neve, a vezetéknevük első betűje, ezért nem egyezik a keresztnevekkel, amiket én használtam!) A 6 tag közül ők a kedvencek, a többiek igazából nem is... Mindhármuknak szertem a hangját, külön szólójuk is vannak, amiket megint csak szeretek... A többieknek is van,  de ők nem nagy kedvencek... De ha még sorba kell őket állítanom, akkor így folytatódna: Koki, és utána Junno, majd Tatsuya, akinek néha vannak olyan érdekes fejei... x'')  A kedvenc számaimat nem sorolnám, mert sok van. xD (na jó a legvégén leírom őket) Youtube-ről éppen tegnap töltöttem le rengeteg KAT-TUN videót. :3 főleg koncertfelvételeket, de sok poénos videót is... (pl. Tv műsorokban szerepelnek, stb.)

Haniko honlapján, Betty árul pár KAT-TUN-os cuccot :D Gondoltam, miért ne? xD Maru-s íróasztal alátétet mindenképpen akarok *-* Na meg ott van az a óriás-poszter is... Izé.... nehéz ellánállni :D Viszont elég drágán adja, 2000 Ft... T_T De mert Japánban vett és eredeti, nameg limitált kiadás, megbocsájtom. x) Viszont gyűjteni kell rá. xD Mert így is sokmindenre akarok költeni. x''') Mikor nem? xD

Na megyek megnázem a Rosario+Vampire második évadjának utolsó két részét! x) A sok doramázás mellett kicsit elment a kedvem az animéktől, de a jövőhéten hétköznap délután csak azt fogok nézni igérem! x''D És hétvégén meg mire lejön egy dorama, akkor meg azt. ^^
 

Na és ahogy ígértem, a kedvenc KAT-TUN zenéim:

Rescue
Fight all Night
Wilds of My heart
Don't U ever Stop
Kizuna
LOVE
Freeze
HELL,NO
Rhodesia
ONE DROP
Percious One
Our Story
Real Face
Your Side
Never Again
Yorokobi no Uta
Signal
I'll be with You
Bokura no Machi de
Hanasanaide Ai
Crazy Love
Love Juice
Andalucia ni Akogarete
Le' ciel
Blue Tuesday
GOLD
Make U wet
White xmas
Affection
stb...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása