Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

'Shounen wa Tori ni natta..."

2009.04.04. 20:37 - Umi

Címkék: dorama yamapi

Kezdeném a címmel... Azt jeleni 'A fiú aki madárrá vált'. Az egy dorama címe is. Nagyon tetszik a címe. És persze ami mögötte van, a film amiről szól az is. Érteni kell a címet, aki megnézi az fogja. Yamapi jáccik benne. Ez egy betegséges dráma, mint amilyen a Koizora volt, amiről már írtam visszább. Szóval Yamapi, vagyis a filmben Ken egy beteg 15 éves fiút játszik, aki egy lyukkal a szívén született. Mindenki sejtheti mi lesz a vége, ugyanis akárcsak a Koizorán, ezen is sírtam. Főleg Yamapi miatt. Itt még ő is chibi, mivel 2001-es a film. Azért a Koizorát nem szárnyalta túl, ott több dráma szál húzódott. Itt meg "csak", hogy beteg és meg fog halni... Nagyon sajnáltam, és szomorú, de a Koizora ennél nagyobb dráma. Yamapi végig nagyon édes volt. x3 Na de erről ennyit... nem szép történet. :/ Elég rendesen sírtam rajta..

 Aztán... szombat van és mára terveztem a Stand up!!-ot megnézni, de egész nap mást csináltam xD Takarítgattam itthon. Vagy 3 órán keresztül szöszmötöltem. Tesóm jól felhúzott. .____. De hagyjuk is... Azután meg megbeszéltük a cosplayem végre x3 Jövőhéten veszünk is anyagot hozzá. *.* Sőt, a fehér ingem már meg is van! x33 Na végül is elkezdem a Stand up!!-ot ilyen este nem tom meddig jutok de nem sokáig az fix. xD De el kell, hogy haladjak vele, mert annyi minden van itt már. xD És jönnek az újak is folyamatosan. ^-^ Aztán holap majd folytatom, habár tesóm szülinapja lesz, de majd utána. xD Holnap hajat is kéne festenem. x'D És fogok is, most megint barna lesz a hajam.

Satóval kezdjük már a marhulást. xD Jöna vérszomjas settenkedő bogár és a frászt hozza rá xD Nem is sejti, hogy igazából én küldtem rá. xDD Most épp Kat-Tun videókat töltögetek mint mindig. xD Annyi van már hogy lassan ki kellene írni DVD-kre mert sok helyet foglalnak x''D Majd ha mindet leszedtem akkor meglesz. Na akkor folytatom a hülyülést Satóval és lassan neki esek a Stand up!!-nak. :D Jah és a legjobb, hogy ez ismét egy Yamapis dorama lesz! x3
 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása