Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Húsvéti képtelenségek x'D + Arashi 嵐 áradozások x3

2009.04.14. 16:37 - Umi

Címkék: arashi

 Mivel is kezdjem... eseménydús hétvége megint x'D A Yamapi-party után pénteken jött Kata hozzánk tételeket kidolgozni. Hát hadd ne mondjam, 10-től délután 4-ig csak azt csináltuk, hogy kinek milyen tétele van meg, és mik azok amik hiányoznak. .___. szóval sehova nem is jutottunk nagyon, pedig télleg nem foglalkoztunk mással, egy olyan 10 percre álltunk meg pihenni. Megmutattam neki a Rescue PV-t hát igen várhatóan elszédült tőle xD Neki Koki és Maru jött be a legjobban :D Aztán még aznap meg is érkezett hozzám a cp parókám. x3 Nagyon szép, csak kicsit kócos, művészet lesz majd kibontani x''D Viszont kellemesen csalódtam benne, hogy ilyen simán megáll az ember fején és nem is akar leesni.

Szombaton direkt nem folytattam a tételezgetést. xD Anyával vetettem nagy vastag füzetet, amibe majd egybe beleírom az összeset. Mi volt még szombaton hát a szokásos hülyülés ment Satóval xD Rákaptunk a makingekre *.* Főleg KAT-TUN, de egy rövid Yamapi - Daite Senyoriita makinget is találtunk, tök jóóó x3 Fuh hát nekem a White Xmas, Rescue és Signal making teccik a legjobban xD Ezeken lehet röhögni úgy olyan jó egészségesen x'''D Aztán vasárnap nekiestem a tételeknek. Az első tételsort hétfőn fejeztem be x'D A másodikat pedig ma, vagyis kedden. Itt döbbentem rá, hogy még van a harmadik tételsor, ami megintcsak tök hosszú x''''D De van még időnk végül is. na a tételekről ennyit már a könyökömön jön ki így is xDD A suliba folyt. köv. majd.

 A sok sok videóm közül most végre megnéztem az Arashi-s videóimat is és nem csak KAT-TUN-os vidiket bámultam *nyehh* xDD Kezdjük mondjuk Ohno koncertrészletével, a Rain-el. *.* Vááá hogy ez a szám, és hogy ez a koncert milyen kirááááály x333 Tegnap este ájulgattam itt tőle, mert annyira jóóó. :D Ma is tételezés közben kb. reggel 10-től olyan 2-ig csak ez ment xDD Azt se hagyjuk ki, hogy Ohno kedves irtóóóó dögös x33 A "csomagolástól" és a koreográfiától is már simán ki lehet feküdni *O* Az tuti, h eddig is szerettem Ohno-t. (lásd. Maou bejegyzés) Na de ezek után hülye lenne az ember ha nem imádná még jobban xD Azt bírom, hogy énekelni azt qurvára tud, imádom a hangját, de ha beszélni kell, jól érzi magát, és hülyéskedik, akkor össze vissza cserélgeti a szavakat xDDD Ez egy egyéni és vicces tulajdonsága. xD Meg olyan kis idétlenül beszél a drága xDD  Ez persze csak ha nem kell figyelni, és nincs épp koncerten vagy forgatáson, és éppen lazul a többiekkel fordul elő. :D Mint egy kisgyerek. :D Nagyon kawaii x333 (De aki a komoly Ohnot is látni akarja akkor mindenképp nézze meg a Maou-t, de ezt már mondtam xD) Aki még gyerekesen beszél az Aiba! xDD Ő csak gyerekes hangnemben beszél, ő nem cserélgeti a szavakat! x'D persze ő is csak ha hülyülnek a többiekkel ;) De be lehet halni ezeken! x''D
Aztán tegnap este még megnéztem 3 videót, ahol Ohno, Nino és Jun kamerázott a koncertjeik előtt vagy után. Kegyeleeeeem x'''D Ezek veszélyesen hülyék sztem ha nem lennének ekkora sztárok közveszélyes személyekként vinnék őket a diliházba x''''D Amikor Nino kamerázott az volt a legbrutálabb! xDDD Ezek amiket a buszon műveltek a koncentről haza menet halljátok x''''''''''D Akkorákat nevettem, hogy tök jó voolt :D Hát igen Ohno, Nino és Jun már alap volt, de végre elérkezett Sho és Aiba ideje is!!!! Mármint nálam xD Eddig még így közelebbről őket nem ismertem, na de most. xD Még túl sok is volt belőlük nyilván x''D Az a lényeg h ezek öten nagyon jól érzik magukat és bírják a csapatot xD Azért az a buszos rész kegyetlen volt. xD Mindenki ordít meg hülyül, ide oda mászkálnak meg bújnak be a buszon mindenhová. hogy hova lehet egy buszon bújni? nos ezek megoldják ne féljetek xDD ülés alá, felé, csomagtartó részbe!!! fuhh igen xDD  Szóval az Arashi mánia erősödött!!
Na jó ennyit Arashi-ról... x333 Kicsit hosszú lett x'D


Jahh, mi volt még tegnap x'D Tesóm összetojásozta az egész konyhát. xDDD A főttojást akarta felmelegíteni, mert a hűtőből vette ki (eleve, a főtt tojást minek felmelegíteni?! na mind1) és mikor kivette a mikróból őket akkor durr xD Csupppa tojás minden xDD Ilyen főttojás darabok szanaszét jóvan xDD A majonézes dobozt sajnáltam, az közvetlen a "robbanás" mellett volt így tiszta tojás sárgája lett xD Nem röhögtem ki mikor hallom fent ahogy sikítozik, és lemék és látom ezt a szép látványt x'D Már folyt a könnyem. Am most nem voltunk sehol Húsvétkor. Ezek voltak az események. xD A sok hülye tételírás végett nem tudtam elkezdeni egy doramát se .___. Mikor lesz már vége ennek az egésznek (már csak két hét ganbatte atashi igen xD) akkor lesz már végre idő ismét doramázni x3

Yaaaay, azt ki ne hagyjuk, hogy április 29-én jelenik meg az új KAT-TUN album amiről már 4 számot meg lehet szerezni! x3 Nekem is megvan ez a 4 :D Mármint az újak közül, mert ugye van néhány régebbi albumokról is pár szám itt is. Az album kiadása előtt játszák már természetesen a rádiók és így voltak rendes emberkék és feltettek néhányat :D
Na de akkor a negyedik nagy KAT-TUN album tartalma:

Album: Break the Records -by you & for you:
01.DON'T U EVER STOP
02.SADISTIC LOVE
03.RESCUE
04.WATER DANCE
05.ONE DROP
06.WHITE WORLD (Nakamaru Yuichi)
07.care (Akanishi Jin)
08.1582 (Kamenashi Kazuya)
09.PIERROT (Tanaka Koki)
10.花の舞う街 (Ueda Tatsuya)
11.WIND (Taguchi Junnosuke)
12.君道
13.春夏秋冬
14.White X'mas
15.NEIRO
16.MOON (BONUS TRACK)

ííííí *O* Nagyon királynak ígérkezik a tartalom! x3 Sok szóló van rajta :D Még a borítót nem hozták nyilvánosságra de biztos király lesz! x3 Már ennyi alapján úgy bejön ez az album, hogy nyáron tervezem megvenni! :D Majd Seti behozatja nekem Japóból ő úgyis állandóan rendel onnan cuccokat x3 Csak nyárra legyenek jobbak az árak x'D

Na, ezek után mindenki elhiszi, h télleg eseménydús volt a hétvége xDD

bai baiiii~ YAAAAAAAAY!!! xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása