Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Umi no tanjoubi ^o^

2009.04.19. 21:44 - Umi

Címkék: szülinap umi

 Yaaaaaay!! X3 Ma van a szülinapom :D Hát igen a 19.-dik ^^ Vén vagyok már x'D 19-én 19 igen X33
Egész jó nap volt!!! X3 Kicsit rosszul indult, mert úgy keltem h folyt az orrom, kicsit megfáztam xD De később elmúlt. Ja várjunk csak! xD Én 18-án megvártam, hogy éjfél legyen, tehát már átléptem 19.-ébe xD Aki elsőnek felköszöntött Sato volt természetesen *.* Éjfél után pár másodpercel már mondta is xD Kösziiii imádom X3 Másodiknak Naru-chan mondta :D Köszike. 3 percel éjfél után, de megbocsátom, mivel cosplayt varrt xD Hm... a következő aki mondta az Zsófi volt :D De ő már reggel, amikor felkeltem xD cupiii X3 A következő Vivi volt, vagyis Seira. Köszike és a rajzot is :D Utána jött Haniko, Kata és Sakura. ^^ Kata még fel is hívott xD Voltak, akik előtte egy-két nappal mondták, ha nem lennének net közelben. :) Betty és igaz Zsófi is szólt, de végül itt volt. x3 Arigatou minna!! *.*
Ja igen, Sato megajándékozott egy pár fincsi Arashi animációval x'D Meg pár Yamapi képpel X33

Anya tök fincsi kaját csinált. Töltött csirke, kruplipürével (yum yum X3), húsleves. Ja és volt saláta is a csirkéhez *___* 3 óra fele megjöttek a vendégek. Jól éreztem magam mint mindenki xD Unokaöcsém olyan kawaii volt *.* Mondott is nekem egy verset, vmi szülinaposat, de már elfelejtettem x'''''D Aki most 4 éves am. :)

 Hm, mi volt még ma? Ja igen. Már egy ideje csatlakoztam Haniko FanSub csapatához. Az első projectem egy BoA PV, az Eat You Up. X3 Ugyanis hála Katának, előjött ismét a BoA fanságom xD El is felejtettem már egy ideje, itt a sok pasi fanolás közben, h jé őt is szerettem régen x'''D Most visszatért, főleg, h van egy csomó új klippje és zenéje is. A 2009-es BoA album is a "meg kell rendelni" listámon van. X3 Ha már itt tartunk, akkor a Yamnapi CD-m Betty és Haniko segítségével úton van *.* Sok egyéb cuccal igen xD De erről majd ha megérkeztek hozzám. :) Tehát ott tartottam, hogy előjött a BoA-fanságom, ezért választottam elsőnek egy BoA PV-t, ráadásul egyik kedvencet, hogy megcsináljam Haniko oldalára. ^^ Ez lesz az első művem :) Fordítottam és időzítettem. Haniko fogja ráégetni a feliratot. x3 Majd ha kész lesz remélem tetszeni fog minna. ^^ Tervbe vettem a BoA klippek készítését és egyéb BoA fellépéseket is. De legközelebb nem árulok el semmit, h épp min dolgozom :) Tessék szépen látogatni az oldalt és követni a frisseket xD Am a FanSub címe: www.haniko.gportal.hu

Ja igen xD Egyszer csak jön tesóm, hogy nézzünk Inuyashát x'D Ez fura volt, de mondom oks. xD Azért ő is szereti vmennyire. De csak a vicces részeket. Inuyasha a kedvence míly meglepő xD Azé Miroku is xDD Szegény Sangót meg ki nem állja nem tom miért x'D Na de a lényeg, hogy a 88-as részt néztük meg a Három kismajmot. xD Tökéletes választás xDD Elkezdi: "Olyat, ahol Inuyasha féltékeny" x'''D Itt volt egy kicsike benne. Remélem máskor is akar majd nézni :D Máskor az FMP! Fumoffut is megnéztük xD Hiába mondja, hogy nem szereti (persze csak mert én szeretem őket), azért csak megnézi, ha nincs jobb dolga x'D

Egyszóval tök jó volt a mai nap :D Remélem még sok ilyen lesz :3 Köszi gyerekek! xDDD
Mára ennyi! xD
Yaaaay~
 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.05.11. 10:02:33

Na majd ha jössz megkapod az ajándékaid is xD végre xD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.12. 07:45:22

AjándéKAIM. xD Jól hangzik. xD Remélem közte van egy olyan is xDD


süti beállítások módosítása