Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Eseménydús nap öcsivel és a könyvemmel *-*

2009.05.02. 21:46 - Umi

Címkék: horoszkóp cirkusz umi

Huhh, hol is kezdjem. xD Ismét xDD Na hát szóval délelőtt portalanítottam és porszívóztam a szobámban ^^; De holnap még folytatom xD Aztán egyszer csak anyu mondja, hogy akkor ugorjunk el a piacra. Hát el is mentünk, és vettünk kemény egy felsőt nekem. xD Kevés volt a választék, mert alig voltak a piacon, gondolom a ballagások miatt, vagy nemtom. Aztán elmentünk egy áruházba, és az anyu az elmaradt szülinapi ajándékaomat vette meg. A rég várt Christina Aquilera parfümömet *-* Nagyon örültem neki ^^ És aminek ennél is jobban örültem az a Japános könyvem *___* Istenem annyira szééép *O* Szép színes és sok kép van benne. Minden van benne Japánról. Amit csak egy kiutazónak tudni kell :P Nagyon örültem, már rég szerettem volna a kedvenc országomról egy könyvet, mégha sokat tudok is róla. ^^
Utána mondja anyu, hogy vigyük uncsiöcsimet a cirkuszba xD Az meg imád menni :P Hát be lett sózva, szal vittük. Majd el ájultam amikor elővették a fekete mamba kígyót. x'D Tudni illik, hogy az összes kígyófaj mellett, a neki a legerősebb a mérge és azonnal halálos. ^^ Na akk mik voltak még? xD Hm... krokodilok. x''D Hugom le is fotózkodott az egyik kicsivel és kézbe is lehetett venni. mondtam h köszi én nem x'''D Aztán ugye kígyók de sok fajta. Volt 2 óriáskígyó is, 6 méteresek, és rohadt vastagok XD Az egyik ilyen foltos anakonda volt, a másik meg ilyen világos sárga. ^^ Meg korall kígyók is voltak, amik szintén mérgezőek. Akkor skorpiók XDD vááh, és rátették a csajra őket a kígyókkal .___. Akkor voltak oroszlánok is. A hapsi oroszlán eléggé nem azt akarta csinálni amit mondtak neki XD Akkor a lovak és a tevék nem maradhattak el x'D Jahh, és volt Szandra, az elefánt is. Szegényt de sajnáltam. Már nagyon öreg szegény :'''( És itt kínozzák... >< Úgy megsajnáltam, hogy belekönnyeztem x'D Hát ennyi.
Hm... Satóval 2 napja nem nagyon beszéltünk. ^^ Nem tudom, h mi a gond otthon, de aggódom. Ez kicsit bánt, merthát na.. ^^ Így nem tudok segíteni, ha nem mondja meg mi a baja.
Aztán elvállaltam a HachiKurót, hogy majd fordítom Hanikóval. És még lesznek itt meglepetések, lesz itt meló x'D Holnap el is kezdem fordítani a harmadik részt. ^^

Ma találtam egy Japán-horoszkópos oldalt. Nekem ez jött ki:

Ippaku ~ Fehér víz:
Jellemzője: Igazi társasági lény, beszédes, aki eltitkolja szomorú gondolatait, vagy elrejti bánatát. Olyan, mint a víz: símogató, gyengéd, de rendelkezik kellő erővel és akarattal.
Munka: Vezetői pozíció betöltésére alkalmas, kemény, gyakran hiányzik belőle az alkalmazottak iránti megértés. Szerelem: Szívesen van egyedül, és olyan partnerre vágyik, aki ezt megérti, nem telepszik rá. Ha egyszer döntött valaki mellett, akkor hű marad, de idővel birtoklóvá válik.


 hehe xD néhol van benne valami ^^; a birtoklós rész... :P főleg ha egy kis japóról lesz szó xD Itt tudjátok megnézni: KATT

Holnap azt tervezem, hogy elkezdem a Dragon Zakurát nézni x3 Persze angol subbal, mert magyar nincs hozzá. De nem lesz ez az egész nap nézem, mert fordítom a Hachikurót. ^^ Legalábbis az lesz a pihenés xD Úgyis angol felirattal fogom nézni, szal nézés közben magamnak is fordítom, legalább gyakorlok majd a Hachikuróra. xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása