Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Cosplay, Pikám és egy kis Koki xD

2009.05.09. 15:38 - Umi

Címkék: álom koki

 Na leszögezném, hogy már ma reggel korán 9-kor felkeltem, és mára be is fejeztem a tanulást szal, jöttem írni xD Direkt beálíltottam a telómat, hogy csörögjön XD Hát igen, nekem a 9 még elég korán van XD

Először is, még a csütörtökről írnék, amikor is megérkeztek a cuccok xD Miután kibontottam, meg minden volt, megírtam a blogom, utána küldtem Satónak az sms-t, hogy jöjjön fel msn-re. xD Gondolom jó megijedt h mivan XD Feljött, közlöm vele, hogy megvannak a cuccok -szal tudom neki vinni majd amikor megyek- és ahogy váram őt is sokkolta mint engem. :3 Bekapcsoltam a kamot, és megmutattam neki sorban a cuccokat. xD Hát igen irígykedés meg türelmetlenség volt bőven XD Főleg ugye az ő White X'mas CD-jétől ájult el. xD Utána megmutattam neki az enyémet XD Ott ölelgettem és csókolgattam xDDDD Ettől csak még jobban akarta az övét xDD Aztán szivattam, hogy majd kibontom a CD-jét XD Élvezet volt szivatni XD Eiji könyvjében találtam két papírt, először azt hittem koncertjegyek, de tévedtem XD Amire ekkor Satóval gondoltunk maradjon a mi titkunk XD Meg a Hyde poszternél is XD

 Juuuuj, aztán csütörtök óta rájöttem, főleg tegnap azaz pénteken, hogy mennyire imádom Yamapikámat mégiscsak *elszáll* Yamapi eddig is a második helyen volt, de a napokban felcsúszott az első helyre, megelőzve ezzel Tomát. De így Toma került a második helyre. Érvelek akkor miért: xD Először is Yamapivel már kétszer is álmodtam olyan igazit, amire emlékeztem is, Tomával még nem. Utána Yamapinak vannak szóló számai, Tomának sajnos nincsenek, nemhogy CD... és nyilván imádom Yamapi számait, hiszen a CD-m.... *O* Ja a CD is biztos rásegített. ^^ Meghát ami a legfontosabb, hogy Yamapi ÚGY táncol XD Toma meg ritkán lép fel, meg nincs is nagyon mivel. Én meg azt szeretem amit Pikám csinál *O* pervi tánc meg lihegés meg csípőrisza meg minden ami kell XD meghát piszkosul macsó a gyerek *O*
Ránézek a baba pofijára és szana szét szállok XD
Maghát Yamapi izmos, Toma meg hát.. xD kicsit deszka szegény, de erről nem ő tehet, Pikának megvannak az adottságai xD Na szal lényegében csak azért lett Toma a második, mert Pikám többmindent csinál. Tánc, ének, húha ez kell nekem és az is még hogy XD Szal mostmár Yamapiért harapok!!! >___<

Na aztán jön a péntek. ^^ Rájöttem, hogy nekem még a Moka cp-mhez vennem kell pár dolgot, ezért el akartam menni vásárolni. Szerencsére apu is pont arra ment, így kocsival elvitt. Na szóval a Moka füzéremhez vásároltam be. ^^ Vettem szürke krepp papírt, folyékony ragasztót meg pillanat ragasztót is, akkor fehér gyöngysort akartam, de csak ezüstöt találtam ^^; meg piros köveket. Szal ja. Sötétkék térdzoknit meg elfelejtettem venni jóvan XD Majd kedden. Na és hogy hogy állok... Moka szoknyája készen van, már csak egy kapocs kellene rá xD A blézere alatti fehér ing megvan, ilyet találtam szerencsére, és nem kellett megvarrni XD A zöld blézer van még hátra, de folyamatban van XD Aztán mikor hazaértem a füzér kellékeivel, elkezdtem csinálni. ^^ Újságpapírt hajtogattam és ragasztottam össze vissza, majd azt vontam be a szürke kreppel. A kereszt maga készen van. ^^

 Na és akkor a ma XD Na szal, tehát beállítottam a telómat, hogy keltsen 9kor. Satóval megbeszéltünk még hajnali 2kor, hogy majd felcsörgetem, hogy felkeljen ő is x''D De persze ő vissza aludt .___. Szal felkeltem, és elkezdtem tanulni, és olyan 2ig csináltam is xD Egy lényeges dolgot direkt megjegyeztem. xD
Mégpedig: reggel álmodtam, -kinek mi a reggel xD- és benne volt az álmomban Koki X''D nahát csak lestem XD Olyan volt, hogy az álmom elejére nem emlékszem nagyon de az tudom, hogy nem volt jó, de abban még semmi ilyen sztárocska nem volt. xD Olyasmi volt, hogy egy fiú osztálytársam (szerencse, hogy már nincs is osztály igen xD) megsértett valamivel. Én meg duzzogva eltrappoltam a közeléből. XD Egy erdőbe sétáltam. hát hogy hogy került erdő oda hírtelen nem tudom XD Na szóval megyek az erdőbe, *nem kell semmi rosszra gondolni xDD* és egy idő után egy dombhoz érkeztem és fel akartam menni a tetejére, de elég meredek volt ^^; Meg is csúsztam, erre valaki fentről elkapja a kezem. Felnézek és Koki volt basszus XDD Kokit a Rescue-s kinézetében képzeljétek el. Körülbelül. De nyilván nem volt neki borostája. Vagy a White X'mas-os kinézete, csak szemüveg nélkül XD Szal a fekete hosszabb hajával, így egyszerűbb elmagyaráznom XD Meg betettem egy képet is gyors kifotóztam XD Na szal, felnézek rá, elcsodálkozom, aztán felmentünk a domb tetejére XD Utána leült Koki egy fa alá, így terpeszben, a térdét meg felhúzta. Én meg beülök oda a lába közé XDDD Utána a fejem a mellkasára tettem és átöleltem. Nem is mondtam neki semmit, látta, hogy van valami bajom, és ő meg visszaölelt. xD Hát nem cuki? :DDD Kicsit meglepődtem Kokin, de elhiszem neki, hogy ő egy rendes srác :3 nagyon is simán, szeretem őt is. De tényleg csak ennyi volt. Sato meg msn-en nem értette félre azt a részt, hogy "megyek az erdőbe" meg minden XD Mondam neki, hogy biztos volt ott más is. hát a "más" alatt nem azt értette?! öcsém XD mondom más, mint más személy XDD Sajnos nagyon röviden zajlott le ez az egész, nem is volt nagy szám igazából. De azért jó volt xD

Meg most tervezgetjük Satóval a karaokenkat xD Tegnap este nem röhögtünk eleget ezen XD Két szám lesz, és koreográfiát is akarunk csinálni bele néhol. Hát Sato suhanni fog én meg hullámzok XD De majd meglátjuk még, meg egyeztetünk náluk XD
Addig is báááj XD
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.05.09. 16:17:54

1. Örülök hogy élvezted a szenvedésem XD
2. "be a lábai közé" XDDDDDDDDD *beröhögi magát az asztal alá*
3. nem értettem félre az erdős részt XDDD csak te úgy írtad nekem hogy megsértődve mentél be az erdőbe ami érdekesen hangzott XDD
4. a fene fog suhanni!!!! x""""""D hullámozz ha annyira akarsz, énmajd nézem a műsort XDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.09. 16:21:48

basszuuuuuuus x'''D ne kínozz lécci xDDD élveztem igen, hogy oda ültem XDD
najó majd meglátjuk akkor mit csinálsz ha nem suhannsz XD *meg kieszeli mi lessz az xD*

Satoo 2009.05.09. 16:23:57

örülök hogy élvezted XDDD na mivel Kokival ilyen jól érezted magad akkor harmadiknak mehet is TomaPi mellé XD énmeg megkaphatom Kamét XDDDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.09. 16:34:46

na azért nem XD Ez ilyen kis álom volt. xD fel se érhet Pikámmal. *.* Meg Kokit is szeretem a KAT-TUN-ból, de nyilván nem úgy mint Jint és Kamét, pl. xD szal neem XD


süti beállítások módosítása