Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Még mindig Pi-chan haihai xD A nagy kan XD

2009.05.30. 11:48 - Umi

Címkék: horoszkóp yamapi umi bakaságok

Konbachiwa! (^O^) Gondolom már a tökötök tele van vele, hogy mindig csak Piről van szó, de nem bírom ki emberek! XD Most még gyorsan írok egyet, és ez lesz az utolsó mostanában igérem! x'D
De kezdjük azzal, hogy Leila írt nekem egy tök jó bejegyzést egyel lejebb, és valamiért nem jeleníti meg. Oo Na mindegy, hátha majd később...
Na szal... xD Pi-chan *-* Először is muszály leírnom, hogy ő is áprilisban született, mint én, ő április 9, én meg 19. xD A horoszkópunk kos. (^O^) Utána is néztem, hogy milyen a kos-kos párosítás, hát érdekes xD Nem pont a legjobb igaz, de unalom sose lenne xD 
A horoszkópból idézek: "Vonzódnak egymáshoz, ha Kost Kos csábít ott szem nem marad szárazon. Szenvedélyes veszekedések is előfordulnak, viszont lángolóan szerelemes kibékülések jellemzik kapcsolatukat. Garantáltan nem fognak unatkozni." Így ennyit. xD A 18-as tartalomról is ír, de az maradjon magánügy :P Csak annyit mondok, hogy höhö xD
Na ha már horoszkóp, rendesen utána jártam a sajátomnak is. Mármint a Kos nők. Eléggé nagyon igaz XD Majd főzök kommenteket hozzá. Szal ez vagyok én:
Kos nő: Tüzes, érdekes szerető. /őőő, gondolom nem úgy érti a szerető szót XD/
Általában alacsony, vékony termetű, de ellenálló. Bátor, vakmerő, céltudatos. /hát télleg nem vok óriás, a 161 centimmel XD (habár az alacsony nem minden kos nőre igaz, mert tesóm már óriás hozzám képest, vagy 10 cm-vel magasabb xD) Kövér se vok szerencsére, de oda kell figyelni ^^ A céltudatos a legigazabb/
Szelíd, érzékeny, egész életében meg kell dolgoznia álmai megvalósulásáért. /haii~ ganbaru kara~~ másképp nem is lenne izgi. érzékeny talált/
Az egyik legerősebb, leghatározottabb típus. Rendkívül erős, főleg ha családjáról van szó. /gondolom :D/
Romantikus, és nem túl házias, temperamentumos és féltékeny. /romancsikkűű~ házias, hát nem naon szeretem valóban a házimunkát, de megcsinálom XD féltékeny oh ja/
Roppant büszke, elegáns, szép, nyílt, szüntelenül tettrekész, tisztában van értékeivel. /öh xD no comment XD/
Igen adakozó, de ezt mástól is elvárja. Családjához és barátaihoz igen nemes lelkű, és szeret a figyelem középpontjában lenni. /lehetlehet XD/
Nyílt és gátlástalan, őt uralni tudó férfias férfira van szüksége. Igaz, hogy később önmaga is uralni fogja a szeretett férfit, ez azonban nem csökkenti iránta érzett csodálatát. /naná. uralj Pikám lécci *__* te vagy a főnök xD/
Csak a kellő bátorsággal és tulajdonságokkal felruházott férfi képes megfelelő kapcsolatot teremteni. Férjének nagyszerű támasza lesz, ha férje erős férfi és tudja mit akar. /ihii xD/
A Kos nő pontosan tudja mit akar, konkrét elképzelései vannak, és célját általában el is éri. /az elképzeléseket most hagyjuk, de úgy legyen!!!/
Hibája, hogy nem igen befolyásolható, ha valamit elhatároz, nehezen téríthető el szándékától. /ha egy bizonyos dologról van szó akkor nem ám xD/
A Kos nő általában sikeres, hiszen van esze, bátorsága, mersze, hogy utat vágjon magának. Lehet ez egy hivatás, amelyben igen magasra juthat útja, vagy lehet egy házasság, amelyben talpraesett. /oh de tutijó. :D/
Rendkívül jó feleség, aki nem csak gyermekeinek gondos anyja, de társa férjének jóban, rosszban. Hűségesen kitart szerettei mellett, ha kell keményen küzd. /ah, hagyjuk már a férj szót mert... xD nemtok másra gondolni XD/
Hűséges és becsületes, van igazságérzete. Kitűnő feleség. Van elég bátorsága és fantáziája mindazt megvalósítani, amit egy jó kapcsolatot szilárdá és tartóssá tehet. Otthonát szereti, de a szürke háztartási teendőket szívesen engedi át másnak. /de szemét XD makasete~ xD/
Rendkívül melegszívű, segítőkész, nagyon jó barát. /sankyuu *__*/
Ha megfelelő partnert választ, egy életen át remek társ lesz számára, mert van tehetsége az állantó megújulásba szellemi téren, épp úgy, mint az ágyban. /jóvan ne feledjük, hogy a Kos férfi ugyan ilyen X''D/
Na és akkor most jöjjön a Kos férfi. Ezt csak Pikám miatt írom le. rabüü~
A Kos férfi: A heves ostromló /jó kezdődik XD/
Élénk tekintetével, robosztus orrával, és atléta termetével vonja magára a figyelmet. /orr? hát az nagyon cuki~ xD atléta termet megint talált/   
Szenvedélyes, büszke, gyakran gúnyos. /hát vannak ilyen hangulatok igen xD/
Nem fogadja el a kompromisszumokat, és a tisztázatlan helyzeteket, nem szereti a törvénytelenséget. /ezeket ki szereti? >.</
Általában rendszertelen, de igyekszik pótolni lendületességével. Önmagával elégedett, néha gőgös is, értékeli a helyén való, és túlzástól mentes dícséretet, ám ha túlzásba viszik gyanakvó és agresszív lesz. /nem is Pi lenne x'D/
Nagy szenvedélyek élnek benne, amelyek gyorsan lángra kapnak, és el is múlnak. /csak megfelelő partner kell :P/
A Kos férfi meglehetősen alkalmazkodó az eszményi nő személyét illetően, annak minden esetre szépnek, intelligensnek és megértőnek kell lennie. /yatta~ xDD/
Mindig az ideális nőt keresni, és ha megpillantja, azonnal beleszeret. Az a kicsinység nem zabarja, ha a nő már foglalt, imádja az akadályokat, éppen azért kos, hogy leküzdje azokat, melyek minél nagyobbak, annél hevesebb és nem nyugszik míg nem győz. /Én is hiszek a szerelem első látásra-ban *__* De még ne lássad azt a nőt ok? xD Az akadályos rész a Kos nőre is igaz/
Ha egy Kos férfi meg akar szerezni egy nőt, biztosan az övé lesz. De vigyázat, lehet hogy nem sokkal utána elhagyja. Olyan partner kell neki, aki fantáziadús, újra és újra harcba kényszeríti, és hűséges támogatója a másokkal vívott harcban. /nálam az volt írva tehetésges az "újításokbokban mindenhol" xD nem lesz unalom mondom XD fantázia van, még ez a szar is azt mondja XD/
A nőket általában vonzza, de igényessége visszatartja ízlése miatt. /a kis válogatós. xD nem baj ez maradjon még így ameddig... xD viszont én is válogatós vagyok hehe xD/
Remek udvarló, kiváló szerető, minden földi jóval elhalmozza szerelmét. Mellette nem lehet unatkozni, mert azt akarja, hogy partnerének is felejthetetlen legyen az együtt töltött idő. /a Kos nő mellett se lehet unatkozni. húha dejólesz XD/
Önzetlen, és őszinte, ezek talán a legjobb tulajdonságai, amelyek azonban nem mindig tudják hangsúlyozni féktelen, zsarnoki természete. /hmhmm... xD önzetlen az tuti, kicsit talán télleg zsarnoki néha XD/
Erősen vonzódik a testi szerelemhez, amelyről semmilyen körülmények között nem mond le. /hehh xD kis vadkan XD/
Nagyon bátor, s egyben elővigyázatlan, gyakran lobbanékony és fékezhetetlen. /sajni ez rám is igaz x'D/
A házban természetesen ő az úr. Ő a férfi, ő a hódító és nem tűr ellentmondást. Őszintén hisz abban, hogy a férfi attól férfi, hogy ő dolgozik többet. /ah, nem mondok én ellent bébi *O* a dolgozós része meg télleg igaz, ezt mesélte is már/
A Kos férfi annyira őszinte, hogy félrelépéseit is elmondja. /ez tök jó, de teszek róla, hogy ne legyen ilyen XD/
Nem könnyen házasodik, de ha megteszi, és ez legtöbbször csak 30 éves kor után történik meg, nagy lelkesedéssel igyekszik jó apa, és jó férj lenni. /ahm de édes *.* mikor ő 30 lesz én 25. tökéletes xD/
A Kos örök fiatal, szerelme felejthetetlen. /haha hai xD/

Akkor van még Japán, kínai, és indián horoszkóp is amit megnéztem. Be is írtam, de ez a szar nem mentette el, előlről meg tuti nem fogom kezdeni mert elég sok ^^"""
Keressetek rá neten ezekre is ha érdekel. A japánról már írtam előrébb bejegyzésben, én ott Ippaku vagyok, vagyis Fehér víz. Pi pedig Roppaku vagyis Fehér fém. Az indián horoszkópban mindketten Sólymok vagyunk. A kínai horoszkópom nekem ló, elemem a tűz és a bolygóm a Mars. Pi bivaly (ökör), eleme a fa, bolygója pedig a Merkúr. A Bivaly-Ló kapcsolatát még leírom, mert szinte az, amit fentebb írtam:
Bonyolult kapcsolat, de izgalmakkal teli. A Bivalyt vonzza az érzéki Ló, ha a Ló visszafogja urakodását, életre szóló viszony alakulhat ki kettejük között.
Nanáá~~ xD Mondtam fentebb is h te lehetsz a főnök *______*
Közben nézem van még százféle horoszkóp, de már nincs kedvem x'D Ez a szar kibaszott velem amúgy is. Minden esetre Pika lááááv~~~ *O* Nem is írnak olyan rosszat hmmhmm xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.05.31. 12:16:03

Szió!
Nah,én is megjöttem...még igaz egy hulla vagyok,meg átfagytam teljesen de vagyok már..testben. Én is észre vettem hogy nem jelenik meg a kommentár,pedig már rég írtam. Ám itt az van kiírva előzetes modernizáció után jelenik meg,úgyhogy szerintem azt állítsd át.
Jó ez a horoszkópos dolog,sok igazságot írnak le,de majd asszcendensed is nézd meg,az nagyon fontos. Ha lesz erőm én is leírom az enyémet. :D
Vadkan?! x"DDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.31. 12:45:36

oké *-* majd msn-en elmagyarázod ezt a asszcendensem vagy mit xD
az XDDD


süti beállítások módosítása