Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Yukan Club és más xD

2009.06.02. 13:22 - Umi

Címkék: dorama

Tegnap este befejeztem a Yukan Clubot wíííí x3
De először is a Koizora movie-val kezdeném XDD Olyan szemét vagyok, hogy azt elfelejtettem leírni, pedig egy hete már hogy megnéztem XD Gomen T.T Na szóval, várható volt, hogy tetszik, de én még mindig a Koizora sorozatnál, és Setónál maradok :D Miura Haruma irtó cuki, és Yui is nagyon aranyos, de én a másik párosnál maradok, nem is tudom miért... Seto valahogy... az arca komolyabb és olyan férfiasabb... már ne értsetek félre, de ugye Hiro szerepe eléggé ideges típus, csak emiatt... Miura annyira cuki, hogy nem tud olyan idegbeteg fejet vágni, mint Seto néha. XD A lényeg, hogy a filmen is bőgtem *szipp* A sztori szálai néha máshogy szövődtek, de épp emiatt volt jó. Ne is legyen már dettó olyan.
Szóval nagyon cukki volt az egész~ Miurát is megsirattam rendesen. Yui száma pedig a Heavenly Days betétdal, tök szép.
Na akkor térjünk rá a Yukan Club-ra. xD Ez még nagyon friss XD Na hát szóval mit tudjátok (vagy nem XD) két KAT-TUN tag is jáccik benne, Akanishi Jin és Taguchi Junnosuke. Jin, mint Miroku (! XD), Junno pedig mint Bidou (<-svéd vagy mi a drága XD). Először is, Jinben nem csalódtam, mit is írhatnék, mikor végig egy kis kekszi dög volt! xD Olyan Jines XD Ezt a Jin fejet szeretem. x3 Junno meg... huhúú XD Hosszú szőke haj, és kék kontaklencse!! Mamii X'''D Ha ez nem lenne elég, még önimádó kis nőcsábász. Amikor az első részben megláttam rózsák között fürdeni, miközben a tükörhöz beszél, hogy ő milyen gyönyörű, azt hittem belefulladok itt a kajába, vagy mi volt már akkor a kezemben XDD Nagyon tetszett a Yukan Kurabu, egy kedvenc lett ismét a listán ^.^ A két fiú miatt meg nagyon is megérte, és még vicces is volt. xD Jin meg a nyalóka-mánia, na meg néha mikor rájön a sírás az érzékeny lelkére egyem meg hát deédes~ XD Meg az, h néha dadog, meg a szemével ahogy hunyorít hát komolyan xD És Jin itt is gitározik *____* Tudni illik, Umi nagy gitár-fan. xD Meg amilyen álcát a bevetéshez használnak a YC tagjai jajja X''D Első dorama, amiben láttam Jint. Ja, meghát Junnót is. Szal mostanában volt dorama rendesen (egyel leljebb HYD is), de most egy kicsit megint megáll az egész, mert nem lesz rá időm. Nem bírom ki, hogy ne tegyek be egy képet a két kedvencről:

Szóval igen, Junno és Jin alias Bidou és Miroku álcában XDD

Na most akkor más téma:
Annnnyira happy vok, beszéltem tegnap Ishida-sannal. Keresztapámék júni 12-én jönnek haza Londonból, és azt mondta Ishida-san, hogy majd ha Gabi is itt lesz, akkor beszélgetni fogunk együtt camon. :D Nagyon örülök neki, várom már nagyon. Most olyan kedves levelet kaptam tőle ^___^ Feldobódtam. Említettem neki, hogy a nyáron a japánt fogom tanulni, erre tök aranyos volt, mert kérdeztem japánul hogy hogy van, erre visszaírta japánul, és angolul is leírta, hogy mit jelent. Még ha tudom is mit jelent, arigatou~ Legalább ha valamit nem tudok, tud segíteni. Már nagyon várom haza keresztapámékat is, hogy vele is jobban meg tudjam beszélni ezt az egészet. Tegnap megint sok japánt tanultam. A füzetben már sokminden van írva. De időben el kell kezdeni én azt mondom. xD Meglepően sokat tudok már, ami igaz az igaz. ^^ Minden esetre nekem jövőhéten hétfőn és kedden megint vizsgák .___. Hétfő-kedd szóbeli. ^^;;;; Yadesu~~ Na csak ezen essek már túl, onnastól végre. Oh, holnaptól vezetni is járni fogok végre. De ezen a héten sztem ez lesz az első és utolsó órám, mivel mindjárt szóbeli megint. Ha annak vége akkor lehet menni rendesen. Csütörtöktől kezdek el tanulni újra, lesz még 4 napom. Elég is bőven. Hiszen eddig is mennyit tanultam már az írásbelire. A szóbelin is az lesz.
Most pedig ennyi mára. xD Megyek japánozok ismét kicsit, most nagyon lett hozzá kedvem.
bai-bai~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.04. 17:57:04

Mih? Miura tökéletes játszotta szerintem a szerepét,és sokkal jobb mint a sorozat. Ugye a filmeknél sok mindent a végén tudsz meg,ha ezt látom először....hát szerintem...nem is tudom zokogtam volna hangosan. Yui...inkább a sorozat béli lány.
A Yukan Club....hát igen,nagyon jó...én most nézem meg másodszorra Jin miatt,annyira édi benne és és mikor áááá megy ott ááá...mikor a kutyust elrabolták és megy ott...a faszi után az a komoly kép...*teljesen begőzölt*. Megnéztem a makingjét...hihetetlen dinkák,de Jin....ahhh....
Na jó befejeztem....kezdem elveszíteni önmagam x"DD
Wáhh..legyen már június 12!!!!!!
Vagy 2010 májusa? :D

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.04. 18:57:48

Jajah :D Akkor megnézted te is megint a Yukant az jóóó. gyors volt! :D
én is várom már keresztapámat :DD meg 2010 májusát még jobban!!!!!!!!


süti beállítások módosítása