Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Lovak, mozi :D

2009.06.21. 12:30 - Umi

Címkék: mozi

Tegnap apával egy tanyára mentünk elvinni nekik a ládákat. Nem ismertem még őket. De kellemesen csalódtam :) A család nagyon kedves ^^ Edit mondta a kisfiának, hogy mutassa meg nekem a lovakat, mert szerettem volna megnézni őket. Addig Dorel, Edit férje, és apu elmentek megnézni valami házat. Mi mentünk a kis Ádámmal megnézni a karámot. A kisfiú nagyon aranyos volt, ott sétáltunk és fogta a kezem, olyan 4 éves lehet, kis ari :D 4 lovuk van. Egy fehér, egy pej, egy sötét pej, és egy fehér-barna foltos. Szépek nagyon. Aztán mikor visszamentünk, apuék, még nem értek vissza, addig Edittel beszélgettünk. Kiderült, hogy Edit 15 évig díjugratott, és számtalan díjat nyert, országosat is, a pej lóval, akit láttam. :O Nos, talán télleg ő a legszebb a lovaik közül, robosztus, és gyönyörű. Azt mondta egy misiért adná el csak xD Meg is értrem, hisz versenyló. Aztán apuék is visszaértek, apu mostmár kicsit ő is szeretne lovat venni. Én mióta mondom neki xD Hát hátha. Én szeretnék az tuti :)
Aztán mikor hazaértünk, rá nemsokra jöttek Gabiék. Kicsit neteztek, aztán jött egy családi grillezés. Jöttek mamáék is, meg Zsoltiék is. Én grilleztem a husikat, hát kicsit némelyik odaégett x'D De nem azért mert béna vok XD Mindet rátettem egyszerre és nem volt mindet idő forgatni rendesen. Ráadásul fújt a szél is, és a tűz nagyobb is lett, gyorsan készen lettek. Mindenki jót kajált a padnál. Aztán Gabiék kitalálták, hogy menjünk moziba xD Hát mondom miért ne :D Felzúztunk a netre, és megnétük a vetítéseket. Gabi a Terminátor 4-et akarta megnézni, mi meg az Éjszaka a múzeumban 2-őt. Végül egyik se lett, mert nem volt úgy vetítés, ahogy odaérünk x'D Szóval a Nász-ajánlat című film mellett döntöttünk, és meg is rendeltük a jegyeket telón. 22:15-kor kezdődött a vetítés. Így is kicsit hamarabb odaértünk, de eldumálgattunk. Aztán amikor már lehetett bemenni, kértük a kaját, piát xD Gabi és Szilvi popcornt, én meg nachost kértem (szép emlékek XD), tesóm csak kólát kért, mert bezabált délután xD Bementünk, és megnéztük a filmet. Sok röhögés közepette XD Nekem nagyon teccet, először kicsit vonakodtam magamban, de ez hamar elmúlt már az elején. Mikor a munkahelyen a beosztottak msn-en jeleztek egymásnak, hogy megjött a főnök, tegyetek úgy mintha dolgoznátok, na asszem itt kezdődött XD És végül poén követte a poént, nekem teccett. xD Eleget röhögött mindenki a teremben XD Szóval soká értünk haza, kicsit már fáradtak voltunk, asszem el is aludtam egyből. xD Hát asszem ennyi. Nagyon jó kis nap volt tegnap :D
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.06.21. 12:53:26

lovaaak *o*
öö, nachos XD *püföli az aztalt és röhög*

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.21. 13:13:44

Woww jó film lehet!!! Sandra Bullockot egyébként is bírom!
Persze,persze... a szél meg a sok husi,nem bírtad forgatni....x"DDDD Erre felénk még esett is.
Jajj a lovakat nagyon szeretem.... mindig megnyugtatnak. Nagyon okosak és nem felejtenek....
Én is nachost szoktam enni csípőset... az az igazi!! xD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.21. 15:26:48

jó film volt xD és majd ja megyek hozzájuk lovagolni :D
és nachos forever XDD ez is csípős volt :D


süti beállítások módosítása