Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Szerelmes hangulatban...

2009.06.22. 14:00 - Umi

Címkék: idézetek

Hát újra itt tartunk... Először is kezdeném ezzel az animációval X3 Leila csinálta nekem :DD Arigatou~~ (^.^) Hát ja, engem is szeret becézgetni, nem csak a macskáját. xD Szóval Umika... :D AH legszívesebben most rögtön felfalnám azt a cuki fejét. Ha itt lenne... Na szóval... Akkor most írnék pár idézetet, amit Leilától láttam...

Az Igazi - Márai Sándor (részlet)
"Ez a legnyomorultabb érzés. Mikor hiányszik valaki. Körülnézel, nem érzed. Kinyújtod kezed, egy pohár vizet keresel tétova mozdulattal, egy könyvet. Minden a helyén van életedben, a tárgyak, a személyek, a megszokott időbeosztás, a világhoz való viszonyod nem változott. Csak épp hiányzik valami... S ha nagyon pontos és figyelmes leszel, ha idejében kelsz, és későn fekszel, ha sokat vagy emberek közt, ha elutazol ide-oda, ha belépsz, bizonyos helységekbe, végül találkozol azzal, aki vár. Természetesen tudod, hogy ez a reménykedés egészen gyermekes. Már csak a világ végtelen esélyeiben bízol. Hol keressed? És aztán, ha megtaláltad mit mondjál neki? ... És mégis várod..."

Hogy mennyire igaz minden sora... Írnék egy sort is, amit Leila fogalmazott meg: "A szerelemnek nem lehet parancsolni, a szerelem jön, és tarol."
Ez is igaz, jól megfogalmaztad :D Ezt te írtad, szóval lásd be, hogy így van! És a következendő dolgokat is. Hát most ilyen idézetes kedvem van... Olyanokat kerestem, amik illenek a helyzetünkre. Dozou~

"Mi az a szerelem? A szerelem egy hosszú alkalom a szenvedésre, melynek ezer könnycsepp sem elég, mégis mindig újakat akar." - Mihail Eminescu

"A szerelemre vágyás még nem szerelem. De a szerelemtől való félelem már szerelem." - Etienne Ray

"A szerelemnek, hogy növekedjen, és tartós legyen, akadályba kell ütközni." - Etienne Ray

"A szerelemről nem kell beszélni, mert a szerelemnek megvan a saját hangja, és magától beszél." - Paulo Coelho

"Szeress és ne kérdezz sokat. Csak szeress..." - Paulo Coelho

"Nem értem, miket mondhatsz... De életem végéig küzdeni fogok azért, hogy mondhasd nekem."
- Voltaire

"Van úgy, hogy találkozunk valakivel, akit eddig sohasem láttunk azelőtt, de alighogy rápillantunk, érdekel, még mielőtt egy szót is váltottunk volna." - Fjodor Mihajlovics

"Eddig még sosem éreztem amit most érzek. Eddig sohasem féltem, hogy mi lesz... Most félek! Akarom, hogy kelljek..." - Szilvási Lajos

"Az ihlet legtöbb táplálója a vágy, és az ember nem azután vágyódik, aki mellette van, hanem azután, aki messze, elérhetetlenül messze van."
 - Márai Sándor

"Mindenütt a szerelmet kell keresnünk, és vállalnunk kell, hogy esetleg napokig, hetekig, vagy akár hónapokig szomorúak és csalódottak leszünk miatta. De abban a pillanatban, amikor elindulunk a szerelmet keresni, ő is elindul, hogy megtaláljon bennünket."
 - Paulo Coelho

"A valóságban, egy szerelemnek lehetségesnek kell lennie. Lehet, hogy nem talál azonnal viszonzásra, de csak akkor képes életben maradni, ha van rá remény, bármily távoli is, hogy meghódíthassuk a szeretett lényt." - Paulo Coelho

"Néha csak azért vagyunk egyedül, hogy hiányozzon számunkra valaki, és ismét szerelmesek lehessünk belé."
 - Andrew Matthews

"A szerelem inkább a másik fél hiánya, mint az együttlét." - Paulo Coelho
 
Asszem ennyi elég is lesz. ^^ Mindegyik nagyon igaz, nekem segítettek... Remélem Leilának is segít, esetleg Satónak is. Azt gondolom, hogy Paulo Coelho fogalmazza meg legjobban az érzéseket, mert ő is magányos szerelmet érezhetett egyszer... Remélem végül megtalálta akit keresett. Én igyekszem továbbra is pozitívan gondolkodni. Azok után meg főleg, amiket Ishida-sannal beszéltem. *-* Végre tudunk beszélgetni Skype-n egy órát körülbelül. Holnap is beszélni fogunk remélhetőleg többet. :) Azt mondta, fontos vagyok neki, mint barát, és mindent megtesz, hogy valóra tudjam váltani az álmomat. *v* Ami történetesen az, hogy Japánba menni, élni... Ezek után az idézetek után, a tegnapi beszélgetés után Ishida-sannal, úgy érzem NEM FELESLEGESEK ezek az érzések iránta... "Iránta"... azt hiszem mindenki tudja kiről van szó. Talán amiatt is, hogy kisírtuk magunkat msn-en... Mostmár nem futamodom meg. És senki nem fog! Pedig vannak negatív tényezők... Nem vagyok fiatal Yamapihoz, de ő már elég "öreg" ahhoz, hogy meg akarjon állapodni... Mi lesz ha megelőznek? Hacsak erre gondolok... Ahogyan Jin is... (bocsi lányok) De nekem sem jobb a helyzet. Mert egyidősek. Na de a lényeg, hogy Japán kapuján már átszőrődik egy vékony kis fénycsík, mert minden alkalommal nyílik előttünk az ajtaja valamicskét. Ahogy haladunk előre. És mindent beleadunk. Ma megint bújom a japánt is. Mindjárt ezt le is írom és folytatom. De előtte elmegyek a postára Setinek feladni a pénzt a figurákra. Még conon előrendeltem őket. /Ezt most vissza is vonom így utólag, mert szakad az eső O.O Már megint. Abbahagyhatná már a szar idő/ Ma voltam vezetni is 10-től. Anyu bevitt. Hát nem valami fényes még így második alkalommal... na de remélem alakul.
Szombaton találkozunk Leilával :D Jajj de jó lesz. Pénteken viszont Gabi születésnapja. Jó kis hétvége~

Szóval akkor "Sose add fel az értékes álmaidat!" És végül... "Az életet álommá kell alakítani, az álomból pedig valóságot kell formálni!" ne~~~??

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormota 2009.06.22. 15:26:53

Nagyon jók ezek az idézetek! Paulo Coelho tényleg nagyon jó! Röviden én azt vettem ki belőle, hogy folyamatosan küzdeni kell és sosem szabad feladni akármi történjen.
Az idő tényleg szörnyű! Kezd elegem lenni az ilyen időjárásból.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.22. 16:02:34

Én is ezt vettem ki. Örülök, ha teccik ^^

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.22. 17:45:36

Szívesen...jól van....Umika!! xD
Tudom ám hogy nekem szólt a vége (meg mintha az egész is picit...*_*) és hogy az is tőlem van,de nem éri a "fejemhez vágni" itt is. :D
""A szerelemre vágyás még nem szerelem. De a szerelemtől való félelem már szerelem." - Etienne Ray" -EHHHHHHHHHHHHH....ne mááá!!!!!!!
"Eddig még sosem éreztem amit most érzek. Eddig sohasem féltem, hogy mi lesz... Most félek! Akarom, hogy kelljek..." - Szilvási Lajos--->mennyire de mennyire igaz...én is félek,de inkább az idő múlásától,ami v.miért most nagyon lelassult...és itt tép a szívem,a lelkem a fájdalom. :'(

"Az ihlet legtöbb táplálója a vágy, és az ember nem azután vágyódik, aki mellette van, hanem azután, aki messze, elérhetetlenül messze van." - Márai Sándor--->Márainak mindig igaza van...

Próbálom ne feladni,de mikor ennyire fáj...és...és....
Van amikor fel kell adni dolgokat és feledni hogy tovább tudj lépni.
De tudom hogy míg én felejtenék szívem nem akar....ezért...egyszer... még harcba szállok!!!

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.22. 17:55:41

""A szerelemre vágyás még nem szerelem. De a szerelemtől való félelem már szerelem." - Etienne Ray" LÁTOD látod!! Itt settennél el, és félsz az érzéstől, erre mit írt ez az okos fickó!!!!?!? megmondtam :D
Veheted úgy is, hogy hozzád szólt az egész :D Hiszen hozzád is:D
Igenis harcba szállunk!! nekem is fáj... de én nem akarok felejteni!! amíg meg nem tettem mindent amit csak lehet, addig nem! és végül ha mégis visszautasítanak, majd akkor akarok felejteni!!!! addig nem!!!!! először is mindent meg kell tenni!!! ha valahányszor kételkedsz, csak olvasd el ezt a bejegyzésemet ;) én is elolvastam már párszor...

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.06.22. 18:07:18

Hétvégén megvitatjuk a dolgokat és elsírjuk bánatunkat nem csak msn-en! xD
Yayyyy~ már várom!!!

Nima 2009.06.28. 20:42:39

Nagyon szépek ezek az idézetek!
Szerintem se add fel, ha kimész Japánba, bármi megtörténhet. Egy új-zélandi csajszi írta, hogy eltévedt Tokióban, odament valakihez, hogy segítséget kérjen, és ki volt az? Akanishi Jin :-) Ez a csaj azt is írta még, hogy nem nehéz hírességekkel összefutni. Meg ha jól tudom, Yamapiéknak italboltjuk van, ebből is ki lehet majd indulni.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.06.29. 10:46:32

Jéz-jézusom X''''D Jinnnnnnnn, areeeee x'''D Hát a csaj rohadt mázlista akkor, ha ez igaz! Irígységet érzek a levegőben X''D


süti beállítások módosítása