Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Hétvége, álom, Molly, Shukudai-kun stb. xD

2009.07.22. 13:48 - Umi

Címkék: álom arashi

Kon kon! (Jajj rákaptam ezekre a kawaii képekre) Annyi minden van, azt se tudom hol kezdjem. De talán kedzem azzal, hogy pénteken jött hozzánk Sato. Most voltak erre matsuri napok, ezért jött ekkor, valamint a DueS CD-jét is őrizgetem már régóta. Szóval nézegettünk videókat bemelegítésnek. Aztán megnéztük együtt a tavaji Queen of Pirates KAT-TUN koncertet. Mindketten láttuk már, de az olyan kibaszott jó, hogy mondom ezt meg kell ismételni. Eddig ez a legjobb konci, habár még a Break the Records-ot még nem láthattuk. Alig várom már azt is ^^ Este néztünk horrorfilmet, az Éjféli etetést x''D Jó már a címe is ehehh. Szombaton lett volna a matsuri, de szó szerint elfújta a szél XD Éppen akkor értünk keresztanyámékhoz, mikor elkezdett az eső szakadni. Végül ők sem mentek sehova. Aztán vasárnap egész nap filmeztünk. ^^ Hétfőn is szokásos videózás, hol én haltam meg hol Sato. Piiii~~~ Csináltunk pár idióta képet is, ahol épp próbáljuk utánozni őket. xD Mi volt még hétfőn? Haniko küldött nekem egy Yamapi posztert bazdmeg!!! XD Most ott feszít az ágyam, vagyis a fejem felett. Kicsit meglepődtem x'D De olyan jó kis poszti~~ Tegnap meg ment délután haza Sato. Mielőtt ment volna jól megbámulta a KAT-TUN poszterem, mondom szállj le róla! XD Meg meleg volt nagyon odakint. Ja am 20.-án volt Japánban az Umi no hi, vagyis "A tenger napja". :DD Ez... ez a kedvenc ünnepem xD Erről a japán ünnepes dologról majd beszámolok egy új bejegyzésben, és az umi no hi-ről is írok majd. Remélem egyszer jelen lehetek ekkor ott. Asszem ennyit erről XD

Most pedig jöhet az atarashii álmom x'DD Ez is tegnap volt, erre ébredtem reggel. Hát nem tom hogy csinálom télleg. Megint megint Pivel álmodtam! Lehet a poszter váltotta ki, vagy fogalmam sincs.
Na szal elmesélem mi volt:
A helyszín Japán. (hagyjatok életben kérlek x'D) Nem tom hogy kerültem oda, de nagyon turistának néztem magam, aki eltévedt X'D Egy metró aluljáróban lehettem. De nem a metróvonalt kell elképzelni, hanem ahol boltok meg stb. van. Szóval észrevettem a falon egy nagy térképet. Az egész Föld volt rajta az összes országgal. Valaki már állt előtte, amikor odamentem, de leszartam x'D Odaálltam "Európa" elé, és vizslattam kis hazánkat, aztán jobbra fordítom a fejem Japán felé a térképen, és arra állt valahol ez az alak, de kapucni volt a fején. Nem tudom mit nézhetett ő a térképen. Szal néznék Japán fele, hogy mennyire messze is vok otthonról, de eltakarta az a srác xD Aztán kicsit közelebb lépek, ekkor odafordul és látom, hogy ez Yamapi bammeg x''D Asszem ebben az álmomban tisztában voltam a hírnevével, szal tudtam, hogy ki ő, mégsem reagáltam le olyan sokkosan. Odafordult, és "Aa! Ez Yamapi." Nem akartam magam lebuktatni, hogy ismerem XD Gondolom... Szal mondtam neki, h eltévedtem, innen már nem tom, sétáltunk valahova, de a sétára nem emlékszem, arra se h mit beszélgettünk már. Arra emlékszem, hogy egy nagy épületbe megyünk, ami magas volt. Ott elvoltunk egy darabig, aztán "feltűnt" két volt osztálytársam. x'''D Nem kedveltem őket így a végére, különösen egyikőjüket nem. Pi ezt látta rajtam. Legugoltam, és próbáltam nem figyelni a két idiótára. hez meg legugol mellém és kérdi "mi a baj?" óóóóóh~~ *_____* Mondtam neki, h ők szemetek meg minden x'D Erre felpattan, és nem tudom mit csinált, de kitörtek az ablakok és betépett a szél, mire őket kisodorta, és leestek a nagy épületből XDDD Majd engem is kikapott a szél, és zuhantam lefelé -ez tuti nem volt kellemes érzés, ahogy közeledett Tokyo egyik utcájának a betonja a fejemhez XD- mire Pi utánam ugrott és elkapott, magához ölelt és így zuhantunk. x'''D Mindez tök jó, mostmár biztos nyugodtabb vagyok hogy együtt halhatunk meg, gondoltam XD Aztán megint valami furát csinált, egyszer csak már nem zuhantunk, hanem repültünk bazz xD Mint valami szuperhős, olyan volt most Pi. Először kitörte az ablakokat, most meg ez x'D Szal repültünk, ő meg fogott engem *O* Mint Superman hehh XDDD Utána már csak arra emlékszem, hogy vele, meg még egy két más valakivel megyünk hozzánk x'D A repülésre nem, de amikor már kocsival mentünk az utcánkba, arra igen XD Nem tom miért jött velem haza, lehet csak haza kísért, mert ugye eltévedtem, de lehet hogy... Hagyjuk a részleteket XD Minden esetre jött az anyukája is velünk XD És megérkezünk hozzánk és itt ébredtem fel asszem, vagy a többi kiesett x'D Hát ez már a negyedik "nagyobb" Pis álmom, ami így megmaradt. Már négy volt, de egyik se volt még olyan... olyan XD Na, de persze örülök én ennek :)
Hát igen, kis chibis feje volt, de nem bánom  *_____* A Nobutás korszak... de megkockáztatom a Stan up!!-os korszakot is xD Kis chibis volt most, világos hajjal. Jajj, hamár Yamapi, akkor az új doramája a Buzzer Beat, hát meghalok mindjárt *O* A képek amiket látni belőle... Hamarosan elkezdem tölteni, mivel ez az én projectem is lesz egyben a fansubunkon ^^ Halállal lesz egyenlő, de kit érdekel, tőle szívesen <3 <3 <3

Aztán... Mesélek a kutyumról, Mollyról, mert már akartam én is egy bejegyzést róla. *___* Mollykám, egy 10 éves Labrador kislány. Öreg már a drágám. Még 9 éves koromban kaptam őt. Azóta eltelt sok sok év. Emlékszem nagyon szerettem volna egy kiskutyát. Megláttam a Labradorokat egy könyvben, és tudtam, hogy nekem ilyen kutya kell. Megragadott az arany szőre, a robosztus kinézete. Anyuéknak jó sokáig kellett rágnom a fülüket, nameg elég chibi fejem volt még ^^ Végül arra érek haza az isiből... lecuccolok, apa a konyhában mondja, hogy "ha, hallgasd" Mondom hm? Erre hallok vmit a nappaliből. Odamék, és ott volt Molly. ott nyöszörgött, kicsi volt még, Istenem de édes volt~ Odamék, megölelgetem, és valószínűleg sírtam is, annyire örültem, meg olyan édes volt. Játszottunk sokaaaat. Aztán emlékszem, hogy elaludtam vele a kanapén xD Erről van egy fénykép is, kössz szépen apa XD Kidőltünk mindketten. Aztán estére a garázsba lett bezárva szegény xD nem teccett neki az egyedüllét. Oh, és a Molly nevet azért kapta, mert.. Akkor még ment a Sailor Moon, és Sailor Mercury neve magyarszinkronban a Molly volt. Tudom így nem valami eredeti. xD De szerettem nagyon azt az akkor még "mesét", és Merkúrt is, ezért lett Molly. De hozzátenném, hogy apa ülette a bogarat a fülembe xD
Jaj, emlékszem egyszer beteg lettem, apa meg felhozta a szobámba a kezében Mollyt. xD Aszondja van itt valaki aki nagyon várja, hogy meggyógyult és behozz a kiskutyám.
Mollynak voltak kiskutyái is. Az első kiskutyák 2000. október 5-én születtek. Az első alom kis Labrador kölykök voltak a legszebbek. 6-an voltak, és mind a 6-ot eladtuk egy kutyakereskedőnek, aki külföldre viszi a kutyákat családoknak. Mivel mindegyik törzskönyvezve volt, ki kellett találni mindegyiknek egy nevet. Első alom, tehát mind A-betűs lett. Már vagy 9 éve ennek, és még mindig emlékszem a kiskutyáim nevére. A lányok: Alice, Alvina, Amanda. A fiúk: Aladdin, Alma, Amigo. 3 kislány volt benne és 3 kisfiú. Remélem jó helyre kerültek :* Kis kövér ganék voltak, rohadt édesek. Szőrgolyók...
Volt még egy másik alom kölyök is, ők 11-en lettek x'D Pontosabban 12-en, de egy kisfickó sajnos elpusztult :'( Sokan voltak az volt a gond... A második alom 2003. augusztus 27-én volt. 6 fiú és 5 lány volt. A fiúk: Ralf, Maci, Yellow, Toto, Sultan és Samson. A lányok: Kicsi Molly, Angel, Bizsu, Alexa és Süti. Egyem meg őket is :* Kis szemetek úgy hiányoznak... Nem lett több kiskutyája azóta Mollynak, nem akartuk terhelni, ugyanis atájt derült ki, hogy a drágámnak van egy örökölt betegsége... Nem tudni pontosan, de epilepszia szerű lehet, mert néha begörcsöl, liheg, mint egy roham olyan....... Hagyjuk is, mert.... :''''(( és nem gyógyítható... szegénykém így is öreg már, és még ez is... nagyon féltem... Akkor vidámodjak fel, beteszek egy képet Mayácskámról. Így becézem néha, de télleg csak néha Mollyt.  Íme Molly, aki mellett leéltem a fél életemet.
Megírom ezt a bejegyzést, és megyek is ki hozzá.
jajj bocsesz, a kép minősége nagyon szar, de attól még gyönyörű a kutyim :D Kicsit saras a tappancsa, mert fürdetés volt előtte xD Nagyon imizzem ezt a kis dögöt. De néha megharizom rá. Apropó fürdetés, időszerű lenne megint. Még a nyáron nem fürdettem meg. xD Na amint jó meleg nap lesz, megejtjük ezt is.
chuhuuuu Molly~~~


Akkor címhez méltóan, még a Shukudai-kunról nem beszéltem xD Arashi no Shukudai-kun dömpingem is véget ért már egy ideje, csak még nem számoltam be x'D Köszi Leilának érte :) Utána majd jön egy másik show, nem tom még melyik. Hát ezek nagggggyon hülyék néhol x'D Tetszik, hogy állandóan zabálnak benne XDDD Tiszta hülyék, Aiba nem szereti forrón, Shonak melege lesz a csípős kajától, Ohnonak akármit adsz annak tuti ízlik (jó konyhamalac lenne xD), Jun hát szinte ő is mindent megeszik, Nino is xD A pizsipartys rész nagyon beteg XD Mikor egymás ölébe ülnek, nameg az a koma is szimpatikus, kis gyáva XD Ebben eszik a dinnyét is pl. forrón meg minden állatság XD Nagyon röhögtem, meg többször megnéztem a szakadós jeleneteket xD A cosplayes rész bammmmmeeeeeheeeeeg x''''''D Ohnon meg Shon, de főleg Shon szakadtam a legjobban sztem XDDD Gosujin-samaaaaaaa!!!! XD haiiii xD Abban a szobalány ruhában bazz ott illegeti magát mamiiii XD Semmire nem gondolok XDDDD Shonak jó lábai vannaaaaak XD Ohno meg mint Bruce Lee ott bemutatózik a orenji pizsomájában XDDD Aztán nem is tom már mik voltak, mert minden részben van valami állatság XD Jajj várj, Jun meg ápolónő volt jajj X''D Shukudai-kun nagyon jó, töltök még le mellé részeket. A kövi Arashi show sztem a vs. Arashi lesz xD Ebből nekem is van pár 2009-es részem meg még töltöm majd folyamatosan ezt is XD Egyszóval Arashi lávü~~ Sakuraiba na igen :D De Ohmiya páros is jó. De az első páros mégis jobb és édesebbek xD Meg nagyon jó barátok <3

Na asszem ennyi bőven elég már xD Mennem kell majd vezetni 5-kor. Előtte még elmegyek a postára feladni egy belgiumi bnőmnek, Elinének egy képeslapot itthonról. Valamikor majd Ishida-sannak is akarok valami kis apróságot küldeni. Hm, Gabiék végleg hazajönnek szeptemberben, elméletileg én is megyek ki hozzájuk amikor jönnek haza. Nekik már nem küldök semmit xD Míg ezt a bejegyzést megírtam, kb. végig csak a Tanabata Matsuri szólt Tegomass-tól xD Annyira kawaii ez a szám, meg ha a PV-re is gondolok, ííííí. A szöveg is jó, meg ilyen kívánságos dolgok is kellenek most ide :)
Na de mostmár télleg megyek xD Ja ne~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.07.22. 20:56:20

Hogy te milyen mázlista vagy? Én bezzeg nem emlékszem hogy mit álmodok csak azt hogy kivel és hogy rossz vagy jó volt-e az álom. És én már megint nem voltam ott....Japánba veled....ez nem jó.
Bezony a Shukudai nagyon jó,és Sho tényleg nem birja a csípőset,Ohno meg mindent megeszik és ízlik neki. Mondjuk Aiba is,de ő nem annyira. Nino picit finnyás,nem eszik sokat.
Cosplayes....jujj az jók szoktak lenni,de asszem ez az amikor gombát kajcsiztak és Marióztak. Tudod a manga fan csaj is beöltözött itt.
Nagyon dinkák,és agyon szoktam magam rajtuk röhögni. A Mori Izumis rész? Nagyon bírom azt a csajt,abban részben....tudod mikor van az Aibaland...és v.mi fehér folyadékot taposnak...szegény Aiba hogy elesik és Izumi is megcsúszik. xD Asszem pont olyan részeket válogattam ahol qurva jól néz ki Masaki. Ha Sho lába jó....akkor meg kell nézned Aibáét. És igen Sakuraba rabu! Ohmiya nekem néha sok,Sakuraiba olyan természetes. De Arashi LOVE!!!
Hmmm....szerintem Himitsut nézd meg ezután,mert én azon akkorát szakadtam,na meg van egy annyira chooo kawaiii rész hogy ahh~~~
Nah...jellemző...ha nálam te kommentálsz rövidke :D és Yamapit fanolod.xD ...én meg hosszút írok(gomee~ szólj ha ne tegyem) és ha tehetem,mert nem sűrűn írsz róluk Arashit fanolom! x"DD
Na és hogy ment a vezetés?

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.07.22. 23:33:13

Nem tom neked mért nem sikerül megjegyezni, minden esetre remélem lesz ilyen maradandó álmod majd!
Nem tudom hol voltál x'D Biztos nem akartál minket zavarni XD
Jaja, a csaj is cosplayelt, habár a fiúk jobban érdekelnek. xD
Jaja, jó részeket válogattál XD Ezen a.. "ha Sho lába jó, nézd meg Aibáét"-en úgy röhögtem XD
ok, akkor Himitsu xD akkor mostmár hosszú kommenteket írok :D én meg örülök neki, szal nyugodtan nem szólok rád ezért xD
Arashi love!
jól ment doumo~ xD


süti beállítások módosítása