Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

A vacsora Dirk-samánál Yuu-channal. *.*

2009.11.08. 20:43 - Umi

Címkék: német

Hol is kezdjem. Tehát még mindig Németben vagyunk. Dirk-sama már emlegette nekünk, hogy meghív minket vacsorázni, egy japán kajára, sőt azt is mondta, hogy hozza a japán kollégáját. Ezt nem vettük azért olyan komolyan tegnapig x'D Tegnap délután szólt, hogy fél 8-ra elkészül a vacsival. Jóvan mondom majd biztos csak megkínál egy kis japán kajával mert ígérte, h csinál, és nem lesz ott senki. Fél 8 elmúlt, nemjött, kezdtünk lenyugodni, h csak viccet. Erre lejön, majdnem fél 9-kor már, kérdezzük ki van még fent, hát aszondja a Joseph meg a Yuutaro. Joseph a Dirk-sama pasija xD Nem döbbentünk le. Én végigidegeskedtem fél 8-ig, Leila meg írta ott a sarokban a ficet xD Aztán 20:20 és jött ugye Dirk, h miért nem mentünk már fel, alias ránk várnak x''D Felöltöztünk gyorsan valami jobb cuccba, aztán feltrappoltunk. Jajj x''D Nyitva volt az ajtó, belépünk az ebédlőbe. Akit először megláttam természetesen a japán pasi volt. Joseph fel se tűnt h ott van. xD jajj nekeeeem XDD Első reakcióm fejben: "Bazz ez bishi. ez bishiiii!!" segítség xD Szóval igen, vagy csak azért volt ilyen reakcióm, mert "rosszabbra" számítottam. Dirk-sama mondta, hogy helyes. Ezekszerint nem vettem komolyan xD Igaza volt. Kezet fogtunk. Mondom a nevem neki. xD Ő nem mondta h Yuutaro, mouu igaz h tudtuk na de akkor is.. Joseph-el már találkoztunk a lépcsőházban, neki nem mutatkoztunk be. Leültünk a hosszú asztalhoz öten. Leila mellett ültem természetesen, mellettem még Dirk-sama, velünk szembe meg Yuutaro meg Joseph. Jajj a kis kawaii, nem győztem ismételgetni ezt a gondolataimban. Minden japánosan elő volt készítve az asztalon. Először levessel kezdtünk. Kis fekete japán csészében volt. Rákok, és hagyma volt benne. Ezeket pálcikával kiettük, majd ittuk közben ugye a levest is. Nem volt rossz, de annyira jó sem. De lenyomtam Yuutaro miatt xD Mondom h "oishii". Yuutaro felnéz: "oishii". nyáááá xD Aztán jött a gyooza, saslikra feltűzött finomságok, spenót, meg egyéb fincsiségek x'D Spenótot nem kössz, a többi finom volt, főleg a gyooza. Bort is öntöttek nekünk, elég is volt két korty, otthagytuk aztán. xD Csak melegünk lett, meg pföhh alapból nem vok boros. Meg semmilyen alkohol igazából. ^^ Jah, mindeközben nem tudom már mikor, de elkezdtünk beszélgetni japánul a Yuutaróval. *.* Először beszéltem igazából egy japánnal, japánul. Ezt nagyon élveztem. Kérdezte ott hány évesek vagyunk, van e földrengés Magyarországon, mert náluk sok van, akkor hogy testvérek vagyunk e Leilával, stb. xD Jaj tüzijáték volt este, Dirk elég magasan lakik és ők látták, Yuutaro: "hanabi". kawaiiiiii. Én meg mondom "doko?" Yuu-chan meg nevet. xD Yuu-chan. Asszem azt mondta Dirk-sama, ha így hívják azt nem nagyon szereti, muhahaha. xD De olyan aranyos. Idegességemben egyszer elkezdtem csuklani. Yuu-chan: "kawaii ne". Oh bazz azt hittem ott pisilem össze magam, már amúgy is nagyon kellett volna. xDDD Olyan aranyosan beszélt. Meg szép a haja, meg a keze. Tök jó fehér pulcsi volt rajta, ilyen kötött. Ahh~ Meghát vörösek is voltunk végig, meg úgy ültünk akik karót nyeltek, azért csak zavarba voltunk miatta. Mindent megértettem amit kérdezett vagy mondott, és ez tök jó érzés :D Nagy nehezen megkérdeztem, hogy mikor van a születésnapja, (nem azért mert nem tudom hogy kell, de olyan zavarbaejtő volt az egész nah XD) és azt mondta február. :) Kérdezte azt is h miért szeretjük Japánt, illetve miért akarunk oda menni. Mondom mert szeretjük az embereket meg az országot. Hontooou~? aszondja. kawaiiiii. Jaj, meg felajánlotta, hogy ha Japánba leszünk, akkor segít tájékozódni. KAWAII. Ő am Dirk egy kollégája, ő is zenél. 28 éves. ohohoh. xD Ma meséltem őt anyuéknak skypen, mondom megtaláltam a jövendőbeli vejeteket xDD Mondom nekik h 28 éves. Anyu elkezdi: "Na akkor még nem is olyan vén trottyos." Úgy elkezdtem röhögni. xD Mondom nem is néz ki annyinak se, szal nyugi xD Na de vissza. Jah, igen akkor utána jöttek a sushi fogások. Minden féle sushi ott sorakozott. Nigiri, maki, stb. Finomak voltak igazán szójaszósszal, meg egy kis csípős wasabival x'D Pálcikával semmi gondunk nem volt, hogy is lenne :) viszont Joseph küszködött vele, láttam XD Ja és Leila egyszer elejtette a pálcikájával a gyoozát. xDD Áh, ott vigyorogtam, mondom ilyen mostmár télleg nincs. xD Hát megvolt a közös-vacsora-életünkben először-egy japán pasival, ne xD És jött az elmaradhatatlan sake xDD Nos, azt hittem ennél sokkal ütősebb, és annyira az íze se volt szörnyű, szal mondhatni egész jó volt. xD Első sake amit ittam. A társaság igencsak jó volt yokatta. XD
Jaj, Joseph isteni csoda krémjét ki ne felejtsem xD Az annyira finom volt, ő készítette. Cseresznye darabok voltak benne, meg fehér krém, de nagyon finom volt. Kellemesen csalódtam benne, mert finomabb volt mint ahogy kinézett, meg amire számítottam.
Dirk-sama mondta h majd ad elérhetőséget Yuu-chanhoz neten. hohohoooo~ xD
Yuutaro egyszer nemtom hogy, de meglökte a mellette lévő vázát vagy mit. Nevetünk. Aztán egy óra múlva megint meglöki XD Rámnéz, vissza néz a vázára, elkezdi: "sss" xDDD Ujját a szája elé téve. Ott fogta két kézzel aztán a vázát. xD kawaiiiiii.
Jaj, kb. 3 órát töltöttünk el öten az asztalnál, nekem már 1 óra után kellett pisilnem, gondolhatjátok a vége felé mennyire rossz volt már. Mondom mostmár elmegyek wc-re. Hát nem akkor áll fel Yuu-chan is h megy wc-re? Jó akkor nem megyek mostmár el, meg utána se. xD Akkor mondja Leila h ideje menni szerencsére. Megyünk kifelé, akkor jön ki Yuu-chan a wc-ből, csak lesett h mit állunk ott a folyosón, most rá várunk vagy mi xD Kérdi h megyünk haza? hai hai xD Elkszöntünk, megköszöntük a vacsit. Yuu-chan: "oyasumi" kawaiiiiii. mondjuk oyasumi, és mentünk is. xD bazz, totál beleszerelmesedtem itt xD mikor leértünk rohantam wc-re. x''D
Most am ugye nincs itthon Dirk-sama 4 napig, mentek koncertezni, Yuutaróval. x3 Remélem majd mesél a Dirk h mit mondott rólunk Yuu-chan, ha visszaértek xD Dirk-sama is kawaii volt, azt mondja aggódik miattunk ha kimegyünk Japánba.
Ha visszaértek jövőhéten, remélem majd találkozunk még Yuu-channal. xD
Na azt hiszem ennyi. Vagyis remélem nem hagytam ki semmit. Már ezért a közös japán vacsoráért is megérte eljönni ide. xD Hajimemashiteee~~ <3 Nem elégszer ismételtem magam, h kawaii Yuu-chan. xD élveztük!!
na bai bai~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nima 2009.11.11. 17:28:53

Wow, az egy bejegyzésre eső kawaii-k száma igen magas. :-)
Nem semmi, hogy máris egy japán fiúval vacsoráztatok együtt, aki ráaásul még jól is néz ki. Remélem lesz róla kép valamikor.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2009.11.17. 17:55:22

Hát nem semmi lehetett ez a vacsi! :D Tényleg tök jó lehetett japánul beszélgetned Yuu-channal. ^-^ Én is szívesen néznék majd valamikor képeket, amiket kint készítettél. :)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.11.25. 18:51:28

Nagyon jó volt! :D Nos, képet próbálok akkor készíteni ha legközelebb találkozunk! :D
köszike~
ui: bocsi, a késői válaszért dehát tudjátok... xD


süti beállítások módosítása