Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Egy kis ideig újra itthon yaaay~

2009.11.25. 18:43 - Umi

Címkék: német

Jajj, de rég írtam. ^^ Rengeteg mesélnivaló van, igyekszem mindent leírni. Kezdem azzal, hogy most éppen Magyarországban vagyok, és otthonról pötyögök, de erről később. xD
Utoljára a közös japán vacsoráról írtam. Huh de rég volt… Ugye akkor másnap mentek Dirkék turnézni, Lengyelország, Csehország, stb. Ez tartott 4 napig. Addig szeretettel használtuk a fürdőjét. xD Amikor hazajöttek, akkor hozott nekünk svájci csokit *.* Kedvencem. Na össze-vissza fogom mesélni az emlékeket, mert némelyik nem most volt ám x’D Kezdetben Dirk-sama ritkán ebédelt velünk, de ez mostanra megugrott rendesen. Elég sűrűn ebédelünk vele, és Marika nénivel. Egyszer arról beszéltünk, hogy jajj mi lesz a munkával, meg hogy vajon mi sül ki ebből az egészből, és ekkor az asztal szélén volt a kezem, ez meg rátette az övét, hogy nyugodjak meg. Kawaiiiii. Mostanra akkora lett a Dirk-sama imádatunk, hogy csak na. Nagyon sokat segít nekünk, és kedves is. Nekem mintha az apám lenne. Na szóval akkor mesélek a munkáról. „Okaa-san” kerítette végülis… (Okaa-sannak hívom én is Leila anyuját. Ez olyan japános. :) Bement egy vendéglőbe, ott találkozott a főnökkel, aki küldött egy alkalmazottat hozzá, mert ő tudott magyarul. Bla-bla, a lényeg, hogy a vendéglő főnökének van egy barátnője, és annak meg hotel láncolata, és végülis a lényeg, hogy 4 csillagos hotelben fogunk dolgozni, amint megvannak a munkás papírjaink, amik úton vannak. Szóval ez a magyarul tudó fószer majdnem jól megszívatott minket, vagyis bajban lennénk, ha nincs Dirk-sama. Kiment minket folyamatosan. Neki köszönhetjük, hogy megvan ez a munka normálisan. Dirk-sama love~~~ hagyjuk is ezt a komát, mert felidegesítem magam. Szóval mivel a főnökasszonyunk azt mondta, addig nem tud minket alkalmazni, amíg nincsenek meg a munkapapírok, 2-3 hét mire megérkezik a címünkre, így úgy döntöttünk, hogy hazajövünk erre az időre. Szóval december 7-én, vagy 14-én megyünk vissza Németbe. És akkor így januárban nem fogunk hazajönni, nem kell kivenni szabadnapot. Szóval akkor december, január, február végig fog menni. Szóval megvan a meló végre. Ez mind Japán miatt ugye. Remélhetőleg lesz elég pénzünk így rá. Márciusban meg végig itthon akarunk lenni, mert azért elő kell rá készülni xD Március 31-én meg irány Japán! *kopp kopp* És végig áprilisban ott. Szóval most itthon vagyunk. Nagyon élvezem xD Na de előbb mesélek pár vicceset mik történtek kint azóta…
Azóta volt újra lomtalanítás. XD Megint bealakítottunk egy „kukázást” xD Most Icu okaa-san beszervált pár tálat, mi meg egy óriás plüss-majmot XD Nem tudni mi lesz vele xD Rohadt nehéz, Leilával ketten vittük xD Én meg 3 plüss-macit is felemeltem még J Egy lett az enyém, másik Leiláé, a harmadikat meg elhoztam most haza húgomnak. Jajj, meg lett egy selymes kis pléd is, ami elkezdi Icu okaa-san: „Ez jó lesz majd a kis Jinnek.” XDDDD Ugye Leila nee-chan nem adja fel, bármit is mond, mert okaa-san az eleinte csak ellenezte Jint. xD Szóval igen, a „babagyártó” XD Akkor mik voltak még… Nee-chan elkezdte am kint folytatni a „ficünket”. xD Ő az írója. Nagyon örülök neki, hogy ennyit folytatta, élvezetes volt hallgatni így, hogy ő maga olvasta fel, a sötétben este. xD Icu okaa-sannal meg hallgattuk. Őt is elkezdte érdekelni xD Egyszer Dirk-samának mutattunk japán bishis képeket. (Ugye ő meleg) Mutattunk az egész KAT-TUN-ról, Arashiról, és NewS-ról képet. Kérdeztük tőle, h ezek közül vajon melyikek jönnek be Leilának. KAT-TUN-ból aszondja Dirk, h Maru xD Többire nem is emlékszem… Oo A lényeg, h mindenki volt mindegyikből, csak épp azok nem, akik bejönnek neki xD Okaa-san is mindenkire szavazott… xD Aztán kérdezem, h na akkor szerinted nekem melyik jön be a NewS-ból? Hát egyből Yamapira mutatott. xD Aztán Icu okaa-san is. Mondom ennyire ismerni az ízlésemet… lol xD Ah emlékezz… x’’D *erőlködik* Ezek most voltak nemrég, szal ezekre még emlékszem, akkor ezeket írom x’D Először is, voltunk fotelt nézni Marika néninek. Nagyon elkényezteti, na mindegy…xD Már vagy három fotelt kipróbáltak, és mikor jött volna az utolsó… X’’D Dirk emeli a Marika nénit, egyik karjával tartja, másikkal a tolószéket basztatja, meg még a lábával is rugdossa, gondolom Marika néni meg elengedte magát, vagy nem tom, az meg majdnem leült a földre, miközben Dirk ugye tartotta. Azt látni kellett volna XDDD Gyors felhúzta, majd bele a tolószékbe. Dirk-sama is úgy röhögött, hát akkor mi XDD Aztán volt egy este, amikor Dirk-sama csinált túrós tortát. Hozzánk meg bejön a Józsi (Joseph) h menjünk együnk belőle. Lassan megindultunk, ekkor a Józsi előre ment, és aszondja a többieknek: „Nem értették, de jönnek” XDD Ő ugye nem beszél magyarul. Ezt mondta Dirk-sama, hogy ezt mondta a Józsi XD Mi meg ott ücsörögtünk, és „beszélgettünk” ott hatan. Marika néni szokásosan csak nézett… Visszautasítottuk a tortát, mert akkor kezdtünk vhogy bele a fogyóba, (mely már nem tart, na de majd ha visszamegyünk xD) erre később meg csak megettük este. Kértük okaa-sant h ne mondja el Dirknek, erre a szemünk előtt tette meg x’’’D Dirk előtt meg visszautasítottuk, később meg sunyin megettük… Na mit gondolhatott… x’’D Józsi is nagyon rendes különben. Ő mondta pont, hogy hagyjanak nekünk tortát, merthát a lányok, a lányok. Jah, meg a Józsi majd odaköltözik Dirkhez, és mi meg megyünk szépen az ő lakásába, mikor megyünk vissza Németbe. Most hétfő este tudtuk meg, hogy hazajövünk, (ugye a papírokra várunk és ezért) kedden meg már jöttünk is, és ma szerda van és itthon nyomulunk már. xD Na szóval… hétfő este. Dirk szomorú volt, hogy úgy döntöttünk hazamegyünk. Meghát ugye félig már a Józsi is kipakolt a lakásából… De mondtuk, hogy jövünk nemsoká. Ok. Na, akkor ezután mi történt… Pont ekkor kellett a matracnak is elromolnia, amikor a Dirk is szomi… Fel akartuk újra fújni, ez ilyen önfújós, meg le is ereszti magát, szal tök drága alvós matrac. Erre mikor fújom fel látom h ez ereszt… nyomkodom, és jön ki belőle a levegő. Na mondom ezen nem alszunk… Szólok Dirknek… Először azt hittük tök mérges, mert csak röhögött, és akkor szokott mikor mérges pedig… Utána nem is nagyon beszéltünk. Akkor kihúztuk a kanapé-sant és azon aludtunk. Hogy miért kanapé-san? xD Nos… Ne menjünk bele… XD Reggel 8-kor keltünk kedden, mert ugye megrendeltük a buszt, ami haza visz, csak nem lehetett tudni kb. mikor ér oda, ezért felkeltünk 8-kor… Elkezdtünk pakolni a bőröndbe, hogy mit hagyunk ott, mit viszünk haza… Jön Dirk… Pfff, megpuszilt és megölelt minket. Pontosabban engem puszilt csak meg. xD Elbúcsúzott, mert ment dolgozni, és nem tudta mikor megy a buszunk, szal ezért… Ott picsogtunk… akkor még jobban bírtam, mint Leila… Később megint jön Dirk… már fél 11-kor itthon volt. Sietett haza a munkából miattunk. *.* És akkor aszondja végezzük el az utolsó simításokat a bejelentési papírokkal… Hát nem édes… Szóval nem volt mérges egyáltalán a matrac miatt. Megyünk kocsival. Na én meg ott kezdtem már könnyezni, hogy hogy lehet ilyen rendes, és mennyire aggódik miattunk… Szerencsére gyorsan meglettek a papírok az ő címére, yokatta~ Akkor majd délután 3-ig vártunk, mire megjött a busz -.- Ezé keltünk fel reggel  8-kor?! Mouuu. Jön megint Dirk-sama… Ah, megint ölelés… Nagy ölelés. Engem úgy megölelt, hogy csak lestem. Szorosan, meg elég sokáig. Aztán meg észre se vettem, de nyújtottam neki a kezem, az meg megfogta és fogta vagy 20 másodpercig. Hát igen, nem tudom miért ilyen rendes… Szerintem engem a lányának tekint. xD Egyszer mondta is, h „apád lehetnék”. Nagyon megszerettük, pedig csak egy hónapja ismerjük, de mondom ott sirattuk. Ráadásul csak 2 hét távollét miatt X’D baaakák. Szóval mindenkitől elbúcsúztunk, és indultunk a busszal. Hát nagyon hosszú volt az út, délután 3-kor indultunk, és hajnali fél 2-re értünk haza. Nekem meg még mennem kellett, mert anyuék jöttek elém, mivel nem ment arra a busz. Kocsiban meséltem anyuéknak. Este meg bevágódtam az ágyamba, de jó volt. Egyből elaludtam. xD Szokásos. xD Ja igen, Leila mellett alszok ugye, és az meg mindig mondja, h nem igaz, h ez már megint elaludt xD Én gyorsan elalszok, ő meg nem. És ma 11-ig aludtam. Yaay~ xD Ja meg amikor nee-channal rémtörténeteket meséltünk este a sötétben... xD és még rásegített pár dolog... XD Na nem jut más eszembe, majd pótolom esetleg, most megyek túrós gombócot enni. Yumm yumm~~~ Sok szép emléket szereztem, és azért pár dolog hiányozni fog...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nima 2009.11.26. 20:19:46

Hát te még élsz? :-) Jaj de jó!
Gratulálok a munkahelyhez, keressetek sok-sok pénzt, aztán irány a felkelő nap országa!!!!!
Ez a Dirk nagyon kedves és segítőkész, igazi szerencse, hogy egy ilyen ember van kint mellettetek.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.11.29. 15:08:42

arigatoooooou~~ igyekszünk :)

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.12.01. 14:30:08

Yosh~ Eljutottam ide is végre. Ma kiszenvedtem magam a blogommal.Leírtam kanape-san történetét. xDD Hát hagytál ki dolgokat,de én mennyit hagytam ki. Zoli bácsit nem is említetted. xDD
Remélem most már hamarosan indulunk vissza.... nem mintha nem lenne jó itthon,de azért Japán a cél,meg kitudja lehet összefutunk még németbe is bishikkel,ne~~~
Jah meg kihagytad hogy éjszakánként kattogtatod a fogaid,meg hogy egyszer milyen közel bújtál! X"DDDDDDD Vagy ne égesselek? MUHAHA

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.01. 18:20:57

Elolvastam a tiédet is. xD Ezután megyek oda írni. XD Jó, Zoli bácsiról nem írtam, aki kíváncsi rá, majd elolvassa nálad XDDD A Loveless-es-sírós-ölelős-meghatós-jelenetet is kihagytam :'''D
Ah jaja, remélem tudunk menni hamarosan~ Igen, légyszi ne égess ha megkérhetlek X''D Amikor odabútam, azt hitted a macskád vagyok, biztos csak belémbújt aznap este XD hogy örömet okozzon/zak X''''DD


süti beállítások módosítása