Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

NEWS->Nagyon.Elvagyok.alélWa-ah.Sukiiii~~

2009.12.01. 21:10 - Umi

Címkék: news yamapi bakaságok

KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~~~~~~ Jólvan, mostmár muszály beszámolnom nemrégi élményeimről. Fuh mivel is kezdtem... Németben ugye nem volt lehetőség újdonságokat nézni, ezért itthon amint lehetőségem volt töltöttem ezerrel. Most rendesen bepótoltam a NEWS elmaradásomat!!! NEWS love forever~~~ Már a KAT-TUN-t is beelőzték, ha esetleg nem említettem volna. ^^ Na tehát... Ajj de rengeteg minden van~~~ Azt se tudom mivel kezdjem. Legyen mondjuk akkor a NEWS 2008-2009-es konci beszámoló, a Live Diamond, vagyis Élő Gyémánt koncert!!! Igen, igen, azok vagytok mind!!! *___* Egyszerűen mindenki annyira ka~~~kkoi, hogy mindenkitől orrvéreztem!!! Ez a koncert annyira jó, volt, hogy szerintem ez volt eddig a legjobb   koncert turnéjuk! És yes, ezt a koncert DVD-t nekem meg kell vennem!!! xD Remélem anyu lesz olyan kedves és kifizeti, mint Karácsonyi ajándékot. XD Ha pedig nem, akkor majd valahogy beszerzem később. Jó lenne mondjuk Japánban megvenni :) Nya szóval. Fuh hát bazz, nem tom mivel kezdjem... Szóval mindenki kib*szottul jól néz ki benne! Az összes kedvenc számom ment a konci alatt, mondjuk nekem szinte minden számuk kedvenc. *-* Happy Birthday-el kezdtek. kyahh~~ Hát egyszerűen... Wahhh. Nagyon szeretem ezt a számot. Aztán persze weeeek, amire pörögtem ezerrel. xD Nem tom már hogy jönnek, de minden számukat szeretem nagyon. Volt a Why? című számuk is. Nagggggyon láv ez a szám. Olyan szívbemarkoló~ És ennek a fellépése egyszerűen pazar volt. Nagyon jó lett!!! Meg kell mindenkit zabálni. Komolyan mondom... belőlem még nem tört így ki lávolás, főleg nem mindenkire xD De most!!! Jópárszor volt visszatekergetés. Utána mi jött... Hát hamár limitált, akkor legyen a Bambina is. Öcsém... help me...
Te-szent-atya-úristen...
Hát ezt mégtöbbször tekertem.. xD Nyá ez a kis szemét Pi... Megőrjít!!! Megmég ott van Tego is... KYAAA!!! A kis ribanca... hát tisztára megerőszakítom minnyá.. Ahogy ott teszi magát meg nyög.. áh bazz~~ Tego hangjától én kikészülök... hogy lehet valakinek ilyen erős és tiszta hangja~~ Nameg a mosolya. Annyira love. Ő az én kis ribim~ Apropó, hamár Tegonyan... Az Ai nante száma egy zu~~tto favorit. És most lett PV-je... Azt hittem elszállok.. Rángassatok le a földre. Hát a kis sexi ribanca mán megint... Az esőben. Aztaku-- XD Mostanában szinte mindig ez a szám szól.. Már olyat is mondtam Leilának, ha előbb találkoznék Tegóval akkor... XD Na próbálom rövidre fogni, mert eleve hosszú lesz sztem ez a bejegyzés. xD Aztán jött Shige ezzel a DIAMOND szóval, hogy ő majd ezek kezdőbetűiből kirak szavakat. Persze a "daisuki desu" volt az első xD Komolyan ott olyan kawaii volt~ Shige is nagyon ott van nálam, ha jól megvan csinálva a haja. Kakkoiiii~ Jah, ha már Shige. Akkor a Shalala Tambourine sztem egy jó szám lett. kawaii. ^__^ PV annyira nem jött be, de a szám az tetszik. Hát akkor még beszélek kicsit Tegóról... xDD Ai nante ugye volt a pacific koncin, most megint nem lehetett, ezért mi volt?! Ai no matadoru, szólóban nyomta!!! Azt hittem berasálok xD Azt a sexi mindenit!!! A szám is ott van nagyon... Áh, teljesen kijött a Tego love megint... Utoljára Tanabata Matsuri-kor volt hasonló valószínűleg...xD A közeli felvételek.. azt a szexi száját meg az anyajegyet rajta, meg a koreográfia, hát uhh~ Akkor jöjjön Masu. :D Sztem nagyon kawaii lett neki is a MaSuperman száma xD A PV is kawaii, az elején a kisgyerekek. A fellépése is kawaii volt.
Megint volt Koyashige is~~ Nyáh, annyira bírom őket így eggyütt xD Murarisuto~ De jobban tetszett a tavaji Chirarizumu fellépésük. Ott rohadt jó volt a koreográfia xD Na de most Murarisuto... És jön Tego lánynak öltözve... Modom h kis ribanc!!! A kis büdös ribije xD És akkor h véglegesen lehetetlen legyen Umit visszarángatni a földre, mi jött?! na mi?! MOLA!!!!!! Jááááj nekem... Ezt a koreográfiát elnézve mindig rámjön "valami" xD Nameghát ezt a számot hallgatva... Fuhh... ok, lélegezz Umi, lélegezz... xD És akkor jött a ráadás... kegyeleeeeheeeem~ x'D Nagyban éneklik a Smile Maker-t... Első amin kyaaa~~ A kis ribanc Tego, a szoknyájában. Hát nem odabújt Masu-hoz?! Az meg megölelte. Ah, bazz hát annnnyira édes, hogy hozzátok a villát meg a kést!!! NYAM NYAM TEGONYAN!!! Aztán már csak fokozni lehetett azt, hogy az orrvorzéses-ájulás szélére kerüljek... Először is Yamapi és a elöltűzött haja... Aztán Kei-chanka mit csinál?! Eloppta Umi szerepét!! Chotto!! Lehúzta Piről a pólót!!!! KYAAAAAAAAA!!! Azt a testet... ah inkább nem is emlékezek vissza rá, mert mert!! xD Aztán volt egy jó szaftos Koyashige megint. XD Koya ott "Shige Shige"-zett már vagy huszadszorra, mire az besokalt, és hátulról úgy nekirohant, hogy csak lestem XD Áh, ez kész volt XDD Na meg aztán a koncert végén az MC rész... Mindenkit fel kell zabálni xD Tego azzal az ártatlan angyali buksijával... Nem lehet rá haragudni xD Nem csodálom, hogy a többiek szerint Tego hangos, hiszen jó erős hangja van neki. Ami annyira love *.* Ez a konci nagyon jó volt, többször is megnéztem már. xD Mondom, meg kell vennem!! Mindenki olyan bishi h az hihetetlen. Pi. Asszem nem kell nekem magyarázni, no comment, hisz tudjátok XD Örök szerelmem. Tego. Ha eddig nem, mostmár tuti tudjátok xD Nem tagadhatom. Ő a második a NEWS-sorban, ez a kis ribanc-chan. XD A megújuló fejléc is ezt bizonyítja asszem xD Tegopi~~~ Jöjjön mondjuk Kei-chan xD A kis mókamester~!! Nagyon bírom a szövegét xD hmm. Akkor már Shige? Shige! xD Koyashige páros always. xD Két hülye XD Tegomasu ugyanígy :) Szal akkor jöjjön Masu. De nagyon nehéz dönteni, Ryo eszméletlen kawaii mosolya miatt xD Na hagyjuk is, muri XD
Akkor hamár NEWS!!! Mennyit sipákoltam én h nekik bezzeg nincs műsoruk... Hát erre hazajövök Németből, és kiderül, hogy már van!! XD Ezt az érzelmi "csalódást" xD Kicsit meglepett, és nagy örömömben elsőnek télleg csak lestem, mint aki nem örül ennek. De nemrég néztem meg az első részt! 25 perces, de 1 óráig tuti tartott végignézni a sok tekergetés miatt xD Ja, a műsor címe: Soukon. A "futó" műsor XD Annyira jó basszus!!! Hol is kezdjem... xD A TV beállít először TegoMasu-hoz, hogy hát mától forgatják a műsort. (ők azt hitték szabadnapjuk van lol XD) És tuti, hogy tényleg nem tudtak róla, mert az a meglepődött fej. Főleg Tego és Koya, de erről is majd xD Jah, teszem hozzá Ryopi sehol... T___T Bezzeg a műsorvezető folyton "NEWS"-ozta négyüket, pedig nem volt ott mindenki. Mou, nande?! És a kövi részben sem lesznek... (lesznek alatt értsd: Hol van Yamapi???) Na tehát, először TegoMasu-hoz állítanak be, épp nagyban dumcsiznak a stúdióban. És azt a fejet. xD Mindketten: Eh? Tego olyan kawaii fejet vágott, Masu meg olyan kawaii hangot adott ki. xD Aztán Koyamát meg az utcán kapták el XD Szegény azt se tudta mi van, ő se. xD Hát ha télleg mindig így sétálna az utcán, mint ahogy itt, akkor az nagyon jó lenne xD Olyan kakkoi volt basszus. Tökre tetszett. Meg ahogy viselkedett az is. Kis zavarban volt ő is. xD Meg amikor Shigének telefonált. Az nagy volt. xD És akkor jön Shige... Elmondják nekik is a helyzetet. Futni kell 8.5 km-et. xD Shige meg: "Komolyan pánikba estem, pánikolok". xDDD vagy mi volt már, de olyat röhögtem XD Jaj, hát kimás, mint Tego bírta legjobban a tempót. Szóval elkezdtek futni. 8.5 km-et mindkét csapat, más kiindulási pontról. Tegomasu és Koyashige team yay. xD Na szóval Tego. Télleg nem hazudott amikor azt mondta jó kondiban van xD Mikor Masu már fulladozott ő ugyanolyan formában futott mint mikor elindult, le is hagyva Masut X''D És a haja, meg ah olyan kawaii Tego~ Hányszor mondom még ma xD Egyszer Masu Tego pólójába kapaszkodott, hát az valami irtó édes volt. xD És úgy futottak egy kicsit. Ah, én is ezt akarom csinálni Masu!! XD Jól néztek ki fehér szerelésben, de persze négyük közül Tegón állt legjobban a fehér. *.* Koyashige team... Hát Shige az dettó én xD Alig futottak máris kifulladt, és nyafogott, h lejtő, domb, meg minden baja volt. xD Csodálom, hogy bírta a végéig xD Azért amikor futottak, akkor pár járókelő megfordult. x''D De csak pár O.o Ennyire nem ismerik őket, vagy csak ennyire nem tudnak lázba jönni hírességektől? x'D Jaj egyszer Tegomasu páros megáltak pihenni egy parkban. És utána közölték, hogy 11-re a stúdióban kell lenniük. (ezt fél 11-kor) És az a döbbent fej, hogy ezt mért nem mondták hamarabb, meg akkor mért álltak meg ennyit pihenni. xD Direkt nem szóltak nekik. Erre Tego: "Akkor minek kellett felmásznom a mászókára?!" XDDDDDDDD A parkban volt az is. xD Hát igen, ha nem mászol fel, akkor ti nyertetek volna, szóval végül Koyashige ért be elsőnek. Viszont ha tudják, h időre kell menni, akkor nem állnak meg ennyi időre, és akkor tuti Tegóék nyerik meg, mert mondom Tego az tud futni xD Szóval nagyon tetszik a Soukon. Alig várom a kövi részt. Nov. 13-án volt am az első. Amúgy nagyon nemes célja van a műsornak, a fiúk a növényekért futnak! Ami annyit tesz, hogy akárhányszor lefutják a részekben az adott feladatot (igen, minden rész a futásról fog szólni XD Előre is kitartás X'D), akkor a műsor végén mindig elültetnek egy fát, vagy valami növényt a parkokban, és zöldítésre váró helyeken. Ez olyan aranyos *.* Hát igen, Tokyo-ban fontos a környezetvédelem, és rá is fér a "zöldítés" xD A Soukonról ennyit. Imádtam ezt a részt, csak tekergettem összevissza. xD
Akkor most jöjjön egy kis vicc özön. xD Először is, mostanra annyi hülyeség összegyűlt a "rokonok által kreált véleményekből a japán fiúkról", hogy ideje leírnom párat. xD
Egy. Umi + tata, csapó egy:

Umi: Hát nem aranyos?? *mutatja Umi a Pis (Akira) hátterét a háta mögött álló anyának, mamának és tatának*
Tata: Ki ez a nő? *érdeklődő szemek*
Umi: Tataaaaaaa~!! Ő pasi!

****

Kettő. Umi + huga, csapó egy:

Umi: *KAT-TUN, Yorokobi no Uta-s poszterét mutatja az ajtaján*
Hugi a fiúkra:
Koki: Ez katona ugye?
Maru: Ez legalább biztos pasi.
Kame: Buzi.
Junno: Ez is.
Ueda: ...
Umi: - Ő is pasi.
Hugi: - Pedig épp mondani akartam, milyen szép nőies szája van.
Jin: Buzi.

****

Három. Umi + huga, csapó kettő:

Umi: Ah, hát nem kurvajó teste van~ (Pis képet mutat)
Hugi: A teste az jó, csak a fejét cserélnék le!

****

Négy. Umi + huga, csapó három:

Hugi bemegy Umi szobájába. Körbenéz, meglátja a KAT-TUN és NEWS posztereket. Kis csend után:
- Ennyi buzit egy rakáson! 

Most ennyi jut eszembe x'D Persze vannak pozitív kommentek is néha :D Pl. nemrég mutatom anyunak Pit. (vej jelöltség miatt xD) Azt mondja, "hmm, nem rossz". Ha pedig anyu ilyet mond, akkor az télleg egy jó pasi a szemében :D És épp most fárasztottam keresztanyámat msn-en Pis képekkel. xD Az elsőre azt mondta kicsit lányos, na de amit most kapott. xD "céééép koma". Egy félmeztelen kép volt. xD Yokatta, ha ő azt mondja szép, akkor az biztos jó pasi. xD
Akkor van itt még egy jó videó, amin annyit röhögtem XD KATT. Ez kész xD Most ilyen viccelős kedvemben vagyok, jó a kedvem nagyon xD NEWS hatás valószínűleg. xD Mindig jobb kedvre derítenek~
Jaj meg most Tomapi is kijött. Mi más miatt, mint Pi szóló konciján a feltűnő Tomával. Alig várom, hogy le lehessen tölteni. Ha kiadják DVD-n, akkor valszeg ezt is meg kell vennem XD Vannak photoshoot-ok már a konciról, de túl nagy képek szóval... Kyaaaaaaa~~~~ Hát nem Tomapi forever?! LOVE. Toma alap, hogy ragaszkodó, na de hogy Pi is ennyire kimutatja, ez nagyon kawaiiiiiiii~~~ A két dobogósom. Jah, Pi Loveless számáról még nem beszéltem. Nagyon tetszik!!! nagyon nagyon~ a PV-ben egy kis szexi dög, a dal is nagyon jó, a fellépések szintúgy~ De ahoz képest, hogy mennyi pletykát lehet hallani Pi "nőügyeiről" egész jól elvok vele, mint az látszik is. Igyekszem nem foglalkozni semmi olyannal, ami nem biztos. Nyahh~~ Apropó, Tomáról jut eszembe, hogy Haniko és Betty már Japánban vannak x'D Ma értek oda. És Hanikoval beszéltük, hogy ő majd összejön Tomával... Ehm, ha nem vadásszák le Pit, akkor könnyes búcsút, de búcsú veszek Tomától. T__T Nah, kíváncsi vok, hogy milyen lesz nekik kint. :)
Akkor kis más téma: Ma feladtam egy igazi levelet a postán Eminek!!! :D És Ishida-sannak is. Karácsonyi meglepetés ^.^ Remélem eljutnak a leveleim, mert nagyon messze kell menniük, de ha nem kapják meg akkor dühös leszek a magyar postára nagyon x'D Emi is épp ma írta, hogy ő is feladja nekem hamarosan :D Kár, hogy valszeg én már nem leszek itthon mikor megkapom x'D Szóval ezt így december elsejére. :D Jó sokat írtam. xD Legközelebb nem írok ennyit x'D De jó kedvem van nagyon :D A sok avatarral is azért díszítgettem itt xD
Na megyek, és valszeg megint megnézem a Soukon-t xD Valamelyik nap am csak NEWS szólt a lejátszómban xD És egész nap arra pörögtem xD
Na megyek is mert sztem nagyon hosszú lett. xD 

/Épp hallgatom: Keiichiro Koyama & Kato Shigeaki - Chirarizumu/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása