Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Pocsékul...

2009.12.13. 13:09 - Umi

Pocsékul... Pocsékul vagyok. Már elegem van... Legszívesebben ordítva sírnék... Ahogy a képeken... Már nem tudom mit higgyek.... Mire ébredek reggel... Elgem van... Arra hogy megint, megint (!!!) összehozták Pit és Keikót... Nem bírom tovább... Mikor megláttam a cikket, krokodilkönnyeket hullattam egyből... Hát jólvan. Nem érdekel... Moo ii... Belefáradtam már... Egyáltalán miért sírok én miatta? Nem is ismerem.... Nem értem magam... És akkor még a cikk alá írtak kommenteket, hogy szerintük jól néznek ki együtt, meg aranyosak, meg franc tudja már... Több se kellett, hogy mégjobban bőgjek... Volt vagy harminc komment, senki nem írta azt h... Amit én írtam volna... Hogy bmeg... Ez nekem nem pálya... De mondjuk nem is érezhet mindenki úgy, ahogy én... Mert... Áh... Már kedvem sincsen hozzá... Elvette midentől a kedvemet Pi... Régen voltam már ilyen hangulatban miatta, mert általában optimista vagyok. De most nagyon kijött... Sokáig halmozódott, és itt tartunk... Elegem van... Nem bírom már, főleg ezt a Keikót... Kicsit lenyugodjak, lementem enni húslevest. Nem szoktam megborsozni. De most azért is tenni akartam bele. Én meg úgy elvoltam magamban, hogy belefolyt a fél tasak... Tiszta bors volt. De megpróbáltam megenni... Végül nem sikerült... Most meg itt depizek egyedül... Tök jó érzés... Mindjárt megfogom a macim, és kisírom magam neki...
Hangosan lenne jó sírni, de úgy nem tudok a többiek miatt... Winrynek jó... Ő aztán hangosan sírt, és még tudott is valakibe kapaszkodni...
Most BoA-tól a Winter Love-t hallgatom. Még a címe is illik most ide... Gondoltam lementem a dalszöveget. Amikor olvastam elbőgtem mégjobban magam... Le fogom ezt is fordítani. Ennek olyan bőgetős szövege van szeritem... Hallgassátok meg, vagy a szöveget olvassátok el... Nem szoktam dalszövegeken bőgni, de ezen most elbőgtem magam... Ha még fokozni akarnám, akkor megnézném Otsuka Ai, Daisuki dayo PV-jét is... Na nem tok értelmeset írni... Pedig ma láttam először havat idén... Igaz alig esik, de akkor is... Olyan.. nagyon szeretem a havat... Ráadásul pont ma láttam az InuYasha Kanketsu Hen 10. részét, és pont innen van egy új ending... Havas.... És annyira szép... Ezen is csak.. Pont ma kellett ezt is megnézni... gondoltam majd hátha eltereli a figyelmemet. nézd meg itt. Nagyon szép lett szerintem. De az tök jó, hogy ma esett egy kicsit a hó, én meg ma látom akkor ezt az új havas endinget... Fura. Amúgy nagyon tetszett ez a rész, csak kár h mindig elbőgtem magam alatta... Pedig semmi olyan nem volt.... Ja, a vicc még az volt, hogy ma megint álmodtam. De nem Pivel... Gondolom megéreztem, hogy mi fog rám várni ma... Pedig amilyen sokat vele álmodok... Furcsa, de most Tepivel álmodtam. xD Igen furcsa, mert vele még sosem álmodtam, meg ő eszembe se jutott mostanában, nem tom honnan jött. De Teppei-el álmodtam. ^^ Aranyos volt. Majd ha még emlékezni fogok rá akkor legközelebb elmesélem, de most nem tudnám aranyosan leírni, amilyen volt... De vissza. Szóval...
Szépek együtt, haha... Legszívesebben röhögve sírnék... Semmihez nincs kedvem... Feladom... Miért? Miért?? Miért? Miért? Miért? Miért??? Miért?????? MIÉRT?! MIÉÉÉÉÉÉRT?! Mit kell itt bőgni... NANDE?! Nande.... Moo ii.... Moo ii.......



/Épp hallgatom: BoA - Winter Love/
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.12.14. 12:35:04

Daijoubuka?
Hol olvastad ezt? Végül is nem is az a lényeg,hanem az hogy felesleges ilyenért előre sírni. Sajnos kinn ők úgy cserélgetik a csajaikat mint más a ruhát. Jin is ezt teszi,csak Yamapit most jobban felkapták Keikoval a Buzzer miatt.
És ha együtt vannak mi van akkor? Semmi. Kitudja meddig tart,nem érdemes érte könnyeket hullajtani. Ha kinn leszünk lehet más bishi csavarja el úgy a fejed,mint még Yamapi sose.
Szeresd továbbra is,de tudd épp úgy ahogy neki,lehet neked is lesz valaki más.... egy időre. Nem tudhatod mit hozz az élet.
Akirame te wa ike nai~~~~~

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.14. 16:41:29

most nincs kedvem "kötöszködni" a japánod miatt, de tudd h vannak hibák xD
mindig megnyugtadsz a szövegeddel. köszi~~~ a kövi bejegyzés már egészen másmilyen lesz :D

Nima 2009.12.15. 13:40:51

Küldtem mélt, de kaptam egy üzit hogy nem ment el, úgyhogy ma még egyszer elküldtem. Remélem ez már rendben lesz. De lehet, hogy kérszer kapod meg, bocsi.
Azért itt is leírom: ne is foglalkozz az ilyen alaptalan pletykákkal!!!

Nima 2009.12.15. 13:41:28

nem kérszer, hanem kétszer, sorry


süti beállítások módosítása