Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Merry Christmas! ♡ és képek^^

2009.12.24. 15:15 - Umi

Címkék: christmas

Boldog Karácsonyt kedves olvasóimnak! :) Hát megint egy Karácsony... Nos mik történtek... Tegnap találkoztunk Yukival. Elmentünk még venni pár dolgot. Ő vett anyujának ajándékot, én pedig vettem az én ajándékaimhoz alapanyagot :) Kitaláltam, hogy idén plüssöket fogok varrni mindenkinek:D Najó, nem mindenkinek. xD A család tagjainak biztosan. Kitaláltam, hogy akasztót is varrni fogok rá, így akinek kocsija van, az fel tudja akasztani a visszapillantóra, a többi pedig valahova a munkahelyén, vagy akárhova. És így mindig velük lesz. :) Kis plüssmalacokat varrtam :D Amelyek történetesen ilyenek lettek:

Nem tudom mennyire látszik vagy nem, de a szemük azok strassz szivek lennének. :) És mind a 6 malacnak más színű. :D Remélem megfelelőek lesznek. Ja igen, ezen a malacon még nincsen akasztó. Az is rózsaszín. Egyedül hugom kap majd másmilyet, ő nagyobbat kap, az egy nyappi nyuszi. xD Ő ilyen lett:






Kicsit át lett alakítva :) Na remélem örülni fog neki^^ Óh igen, tegnap hoztam el Leila ajándékát is. :) Ah, tegnap délután 2-től este majdnem 7-ig varrtam ezeket a kis szörnyetegeket. xD Már nagyon fárasztó volt a végére. De az is igaz, h én halogattam el, hogy utolsó nap csinálom meg egyszerre mindet ^^;
Nyitnom kéne egy plüss-vállalkozást :D
Jajj tegnap írt Emi emailt. Nagyon megörültem, karácsonyi volt. Már tegnap este vissza is írtam neki, mert ott már akkor 24.-e reggel volt. Küldött pár képet, én is küldtem neki. :) Többek közt ezt:

És elküldtem neki. :) Mivel Winnie the Pooh, ugye beszéltük, hogy a kedvence :D Megláttam az áruházban hétfőn, és lefényképeztem.^^ Óh igen! Emivel volt blog-cím csere is! Szóval egy kis átalakításra került a blogom, mint látjátok. A japán fiúk lekerültek xD Mit gondolt volna.... Tehát mostmár valószínűleg látogatni fogja a blogomat, így ha ez így fog lenni, angolul is valószínűleg írni fogok. Tehát

>>Merry Christmas to my dearest Emi!<<


Akkor mi van még. Jajj ma díszítettük reggel a fát. Olyan szép lett volna, de apu beleokoskodott -.- Na mindegy, végülis így is jó ez, csak na. Ezt ne... xD Aztán nemrég jöttünk haza apu szüleitől, mamáéktól. Mentünk boldog karácsonyt kívánni^^ Aztán apa mivel ijesztgetett mán... Aszondja h akar egy kistesót nekünk OO" kizááááárt!! neeeem xD Nem és nem. xD Remélem csak viccelt, vagy fejébe szállt már túlzottan ez a karizás. Jókat röhögtünk. Aztán most itthon vagyunk. Idén nem nálunk lesz a családos kari, hanem másik mamáméknál. Jó lesz az ott is... Szóval olyan 6 óra fele megyünk át. De még remélem előtte ideadják anyuék az ajándékjaikat :) Amikről sejtem, hogy mik. xD De előtte még majd meg akarok fürdeni.^^ Öcsém és nincs már hó.... Nem igaz, hogy pont karácsonyra olvadt el.... :S Nem tudom meghógolyózni unokaöcsémet!!! Igazságtalanság. xD És nem fehér a kari... :'( Meghát ma olyan meleg volt, szinte kora tavaszi időnek is mondhatnánk >.<  Na asszem megyek. Nem tudok már mit írni, csak annyit, hogy:

Boldog Karácsonyt újra! Olvasóimnak, és főleg neechanomnak ♡ , meg persze Japánban élő barátainknak is!

 ° °★ ° °
° ° ※  ° 
° ∴∴∴   ° 
° °※∴∴ ° °
°∴☆∴∴※  °
° ∴∴※☆∴∴ 。
*⌒*⌒│⌒*⌒*  
°。° ⊥  。°

És majdnem kifelejtettem! xD Drága keresztanyámnak ma van a születésnapja! :) Jó neki. Ilyen szép napon született. Szóval >>Boldog születésnapot, te kis baka!:D<<
Ez hóesés lenne, aki kinézi az jó. xD Na mentem. Kellemes időtöltést!
chuu~

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.12.24. 15:29:42

Boldog Karácsonyt~~~
Ano... a Necchan az én lennék,ne,ne?! *_*
Egész jól tudsz varrni,jó az a nyuszkó. ^_^
Jó idő volt ma,élveztem. Sajnálom hogy nem lesz fehér karácsonyunk.
Ahh,ez egy karifa lenne hóeséssel? *reménykedik*
Remélem azt kapod karira amit szerettél volna.
Chuu~

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.24. 15:34:48

Haai~ Merii kurisumasu! :)
igen, neechan te vagy, csak téged hívlak így :D
köszönöm. *-* ezt a varrás dícséretre írtam. xD
Remélem szép Karácsonyod lesz neked is~
puszikaaa~ love ya. :3

Nima 2009.12.24. 15:39:54

Neked is Nagyon Boldog Karácsonyt!
Milyen ügyes és kreatív vagy!
Én is végeztem már a fával, egész szép lett.
Miért cserélted le a designt? Nem tudja, hogy kiket szeretsz? :-)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.12.24. 15:52:06

Köszi szépen!
Nem meséltem még neki JE-ről. xD de ha erre fog járni úgyis megtudja, mert sok bejegyzés róluk szól.
lol xD


süti beállítások módosítása