Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

「THE D-MOTION

2010.02.02. 18:21 - Umi

Címkék: kattun

Gyerekek egyszerűen nem tudok leakadni erről a számról. xD Annyira fülbemászó, hogy az hihetetlen. Party!!! Igen, kicsit fel van túrbózva a hangjuk elektronikával, de sztem jó lett. Valakinek nem tetszik, nekem igen. Akkora dögök Istenem <3 Kokinak végre normális a haja. xD Jin ebbe tuti belenyúlkált egy kis BEP-el. "Pump it!" xD Jin is élvezi, naná h tetszik neki. Tök bejön a koreográfia is. Nagyon toppon vannak a fiúk. Igazán szép munka lett. Mindenki élvezi, annyira jók~ Ez a fellépés akkora kúl~~~~ Hát igen Kamétől a szokásos ájuldozás volt, főleg a szemcsis résznél. ♥
Ah, Marunak van egy olyan cuki pillanata. 2:29-től. "kimi to odoritai" ezt mondja közben, és ahogy néz, meg az a szemöldök felhúzás, hát én kész vagyok XD Annyira édike. Felhívom rá a figyelmet, hamár itt Maru love-oztam nemrég xD 
Na tök felpörgök erre a számra, itt pörgök, plusz még röhögünk Leilával is skypen, szal minden frankó. <3 Akkor douzo, ami már többé nem hagy nyugodni engem... xD da li la, da da li la la da li la~~

P.S: Így utólag ki kellett vennem a videót, mert amit betettem, törölték... Pedig az olyan jó volt. Amíg nem lesz hozzá normális videó fent erről a fellépésről, addig nem teszek be ide másikat. Addig tessék letölteni, aki kíváncsi rá. [Music Station, 2010.01.29 - The D-MOTION]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.02.06. 16:35:50

Khm.....anooooo....anooooo...^^',rossz helyre irtam...majd moderáld ki,bemásolom a jóhoz. x"DDD
Erről csak annyit hogy már láttam én is,és tetszik...habár ami playbackat levágnak nem semmi néhol. xDD Ohóó,és Maru....még mindig jóóóó~~~


süti beállítások módosítása