Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

100th post; avagy viccek japán módra xD

2010.02.03. 18:30 - Umi

Címkék: bakaságok

Ezt a bejegyzést már régóta tervezem. Most kapva az alkalmon, hogy ez a századik bejegyzésem, megteszem ezt. :) Yaaaay!!! Ez a 100. post.
ÉS akkor hoztam egy kissebb tucat humort. xD Főleg japán humort, de azért akad egy pár másfajta is.
Megosztom veletek azt, amiken én szoktam a legjobbakat szakadni xDDDD Mivel bitch hosszú, ezért menj tovább. Szóval lássuk az Umi féle humort, avagy a századik post!
 

Kezdjük egy kis vicc özönnel. xD "hogy hívják a japán a..." viccek. xD Kiválogattam a legjobbakat.

Japán buzi: Kukira Bukika Muki

Japán szerzetes: Nukupina Chakima

Japán szexboltos: Sikoshito Sadiruci

Japán kopasz: Hayashima

Japán hülye: Iiku Nuku

Japán titkosügynök: Osona Foson

Japán agglegény: Maradoka Magamura

japán autószerelő: Cheregumi Hamaroda

japán kínpad: Herevero Hevero

japán titkárnő: Itsuka Magacuki

Ezt pedig én találtam ki: 
Japán édes ruha: Tsuki Hatsuka XDDDD

-----------------------------------------------

* A Japán kamikáze-oktató utolsó mondata növendékeihez:
- Jól figyeljenek mert csak egyszer mutatom meg!

Ez egy örök kedvenc: XD
* Japán turista beszáll egy taxiba Budapesten, és ad egy csomó pénzt a taxisnak, hogy körbevigye a városban.
Mennek a rakparton, egyszercsak megkérdezi a japán:
- Ez mi? - mutat a várra.
- Ez a Budai vár.
- És meddig épült?
- 50 évig. - válaszolja a taxis.
- Nálunk egy ilyet 10 év alatt felhúznának - mondja a japán.
A sofőr morgolódik egyet de nem szól semmit.
Kis idő múlva jön az újabb kérdés:
- Na és ez mi?
- Ez a Lánchíd - válaszol a taxis.
- És ez meddig épült?
- 7 évig - jön a felelet.
- Nálunk egy ilyet 1,5 év alatt felhúznának. - büszkélkedik a japán turista.
A taxisnak kezd vörösödni a feje a méregtől, de nem szól semmit.
Öt perc múlva megérkeznek a Parlament elé és a japán rögtön kérdezi:
- Ez mi?
- Mittom én, tegnap még nem volt itt!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

----------------------------------------

Umi féle viccek következnek xD megjegyzés: am én indián fan vagyok XD

* A repülőgép, mely eddig simán haladt előre, egyszercsak meghibásodott,
és zuhanni kezdett.
A nő a mellette ülő férfinak:
- Még egyszer utoljára nő akarok lenni! - mondta és gombolta ki a blúzát
A férfi is elkezdett gombolózni, majd hírtelen lekapta az ingjét és a nőhöz vágta:
-akkor nesze bazz, vasald ki!

* hogy hívják?

a hullajó bulit: Kopor Show

indián benzinkutas: Töltőtoll

indián bolond: Golyóstoll

indián temető: Tolltartó

kínai szakács lányát: Váj Ling

Új állatfaj: szarok-rája.

-------------------------------------

Akkor két InuYasha poén, ami örök fave:


* Kikyou feljelenti Kagomét, mert többször letehénezte a lány a papnőt.
A bíróságon Kagome kérdi a bírót:
- Bíró úr, akkor többet nem szólíthatom Kikyout tehénnek???
- Nem, nem szólíthatja.
- De a teheneket szólíthatom Kikyounak???

* Miért ad Kagome Pedigree-t Inuyashának???
Mert mindenünk a kutya...!!! 
XDDDDDDDDDDDDDDD

------------------------------------

Most pedig vicces képek és kommentek következnek. xD

Hát igen. Lassan én is lusta leszek már fújni is a meleg ráment. De vajon nem túl nehéz az a ventillátor? O.o









Ezt nekem találták ki. Ha esetleg te is mindig elalszol a buszon/vonaton, és folyton arra ébredsz, hogy bólogatsz, akkor használj te is ilyet! Most akciós! Ki ne hagyd az álomőrzőt! XDDDD









Mint tudjuk a japánok nem az angol tudásáról híresek. Tehát ne feledjétek ha vízpart közelben vagytok:
Óvatosan essetek a vízbe!








Most mivan? Nem láttatok még kocka dinnyét? Le vagytok maradva, mert már a spirál alakút is kitenyésztették!
Hát igen... Japán előttünk jár!









Miért van az az érzésem, hogy itt most tényleg nem fog működni a "beszéljük meg"?










XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

---------------------------------

Most akkor videókkal boldogítalak titeket! xD

Ez nem japán humor. Ez csak simán humor XDDDDDDDDDDDDD Ezt angolul értőknek ajánlom, mert csak úgy poén a poén. XD A srác, aki szerepel benne igaz félig japán. Tőlük ajánlom a többit is, de ez nagyon üt. XD Nagyon szeretem a Titanic című filmet Leóval, de ezek jól kigurázták XD


A következőtől is lehet röhögni ahányszor megnézem. De ezt főleg hallani kell! Ne tévesszen meg senkit a magyar népmese XD Van szöveg. Magáért beszél, szóval douzo XDDDDDDDDDD


Na és akkor legyen már egy japán humor is XD Ezen már annyit röhögtem. XD szintén XDDDDDDDDDDDDDDD

 

Ne röhögjetek! xD Tök logikusan gondolkozik a srác XDDDDDDDDDDDDDDDDD

-----------------------------------

Ennyi lett volna! Ez volt Umi 100. bejegyzése! Uff veletek! xD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.02.06. 16:36:21

Ehh,basszus elmaradtam ám tényleg a komikkal. ^^"
Jujj az utcsi az nagyon naaagy,apunak is megmutattam....itt röhögtünk. Én hosszabb verziót is megnéztem ahol angol szöveget olvas fel. Bazz nekem otthon borogatni kellene picsám ezután,tuti minden perceben röhögnék. xDD
Grat a 100. bejegyzéshez. Omedetou~~~
*közben hazaért szülinapcsiról...skypen várja Umi,ha nem jön...Tacchont lávol*

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.06. 17:22:34

jaja én is láttam a hosszabbat is, de itt most a fő poént akartam csak megmutatni xD
jó tudni, h apud is röhögött, örülök XDDD
*de megy, már itt is van* xD

Nima 2010.02.15. 14:12:23

Jót nevettem, köszi! :-)
A "hogy hívják a" kezdetű vicceket nagyon szeretem.
Carefully fall to the river??? Eszméletlen... :D


süti beállítások módosítása