Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Már megint... ( ̄▽ ̄*)

2010.02.06. 13:20 - Umi

Címkék: álom yamapi

Megint Pivel álmodtam. XD Ezen a héten már ez a második álmom vele... xD Nem is akármilyen *O* Tegnap írtam az eheti első álmom, igaz azt nem aznap írtam le amikor volt, de ezt írtam is xD És akkor a második álmom ezen a héten Pivel... Ez tényleg most volt, este nagy álmomban. Am tényleg, kezdek megint jókat aludni~~~ Végre~~ 1 hete kb. olyan rosszakat aludtam sokáig, de erről is írtam... Végre megint elalszok 2 perc alatt, és nem forgolódok este. xD Valószínűleg ezért álmodtam ezen a héten kétszer is. Pótlás. xD Általában ritkán sikerül vele álmodnom, most meg hírtelen már megint. xD *_________* Miközben sétáltam a hóban a boltba, ezen gondolkoztam, hátha beugrik még vmi az álmomról, plusz hogy hogyan fogalmazzam meg. xD 
Szóval hogy is mondjam... *pirul* Terhes voltam tőle!!   Szintén ez az első ilyen eset a drágámmal *-* Sajnos az akciót nem álmodtam meg... Basszus... xD
Valami kis faluban voltunk, vagy kisebb városban. (ha város talán Chiba) És valami katasztrófa közeledett erre a falura, nem tudom mi, de mindenki menekült. A kismamákat (engem is!!xD) egy nagy szekérre tették fel az uraik, szóval a várandós anyukák hagyhatták csak el a falut, a férfiak ott maradtak (talán harcolni??) a faluban. Szóval Pivel sietünk a kocsihoz, ő meg felrakott rá engem... Tök jó volt am. xD Kicsit fura álom tudom, de hát ezek csak úgy jönnek ugye. Nem volt még olyan hatalmas hasam, de azért már az nyilvánvaló volt, hogy terhes vagyok. *.* Olyan mittom én... 3-4 hónapos? Nem értek hozzá. xD De a lényeg h Tőle!!!! *________* Első ilyen Pis álmom~ De mostmár komolyan megálmodhatnám azt a részt is... xD Am ennyi. Nehéz volt tőle elszakadni, de nem jöhetett velem... Nem tudom utána mi történt végül.
Szal ennyi~~ Nem bánnám ha mostmár ilyen sűrűn meglátogatna... (^∇^)





/Épp hallgatom: Joe Jonas & Demi Lovato - When you look Me In the Eyes/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.02.06. 16:42:51

2perc...chöö....helyesbítsünk jó....fél perc. xDDD Én már csak tudom. xDD
Ahh,lehet azért álmodtál ilyet mert tegnap meséltem hogy egy ismim terhes. Hmm,de jó is az ilyen * visszaemlékezik a Sho-chanos álmára*
Szekérre? Milyen időt irtunk? xDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.06. 17:27:43

jó... XD akkor javítanám magam,
"Végre elalszok megint fél perc alatt..." XD
ja, lehet azért most h mondod, de eddig nem jutott eszembe xD
Emlékezz is a Sho-s álmodra! xD Hogy is volt? :P na majd skypen megemlékezünk XD
hát igen szekérre... xD valószínűleg régebbi időt írtunk, vagyis nem túl mait XD habár ez falu volt, de akkor is valószínű... xD de Pi olyan kakkoi volt Így is xD gyermekem apja *-*
xD

Nima 2010.02.15. 14:09:23

Meg kellene nézni, hogy mit jelent az, ha álmodban babát vársz a szerelmedtől. :-)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.15. 15:15:03

Hol nézzem meg? De ha te tudod akkor elárulhatod. :o)

Nima 2010.02.15. 19:37:46

Sajnos én sem tudom, csak emlékszem, hogy volt ilyen könyv, amiben leírták, hogy mi mit jelent. Egy időben érdekelt az ilyesmi. És neked már van okod eltöprengeni, hiszen nem ez az első alkalom, hogy Pivel álmodsz, ráadásul ilyen jelentős dolgot. :-)

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.02.15. 20:43:44

alom.puha.hu/alomfejto.php
Itt néztem. A Terhesség szóból a Szülésre jutottam ki. xD De én nem szültem, csak terhes voltam, így nem lettem okosabb sztem.

Nima 2010.02.15. 20:52:57

Megnéztem én is. Kár, hogy nem volt hozzá semmi.


süti beállítások módosítása