Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

NEWS CD-k, meg miegyéb *-*

2010.02.09. 18:20 - Umi

Címkék: news bakaságok

Húúúh. Hol is kezdjem? xD Talán a múlthéttel... x'D Asszem kedden, szóval pont egy hete, hogy megkaptam két első nyüszü CD-met *_____* Hanikóval lerendeztük már jó régen ezt a vásárt, de csak most került rá sor. Tőle vettem meg két limitált CD-t, a weeeek-et és a Summer Time-ot *-* Egyik két kedvenc számom tőlük. De egy JE memében már leírtam. :P Nameg a limitált borítók is nagyon odabaszósak, hátmég a képek bennük x3 Képeket nem teszek be, mert akit érdekelnek, gugliznak egyet és már meg is van ^^
Csak a limited verziót nézzétek ugye :P Jujj!!!!!! Meg még.... Meg Hanikóék ugye januárban jöttek haza Japánból, és vett nekem ajándékokat *o* Amiket a CD-kkel együtt el is küldött. Mit kaptam... mikor kibontottam és megláttam őket azt hittem szétsikítozom magam. xD Annyira örültem nekik basszus, kitört rendesen a Pi love *O* Kaptam két eredeti Yamapis shop photo-t, valamint egy ív Yamapis matricákat. (^__-)-   A shop fotók annyira odabasztak *O* A Short But Sweet-ből valók, és annyira de annyira dög, hogy az hihetetlen. Eltalálta az ízlésem. Mondjuk legyen bármilyen haja, én akkor is ugyanúgy elalélok rajta. xD A matricák is naaaagyon jók, van mindenféle Pi xD Egyet már bele is raktam a pénztárcámba, persze nem ragasztottam, csak kivágtam.xD És van egy olyan érzésem, h a többi sem lesz elhasználva soha. xD Ja és: köszönöm szépen itt is őket ^.^ Nos ennyit erről, majd a Pi görcseimről most máskor... Mert mostanában van rendesen. xD


Hmm, mi van még...
Vasárnap voltunk nagybátyámékkal sütizni x pizzázni, unokaöcsémmel együtt. xD Először sütizni mentünk. Finom volt. Megettük, aztán mentünk egy másik cukrászdába. XD Ott krémkelyhet rendeltünk. Hát de pocsék volt basszus .___. Senkinek nem tetszett. Mindeki undorodva próbálta enni, végül én és Szilvi ott hagytuk, Gabi megpróbálta lenyomni. És le is erőltette. xD Unokaöcsém mé jó h nem kért. XD Utána fogtuk a vendégkönyvet, mert csodával határos módon pont a mi asztalunk felett ékeskedettxD és írtunk bele szépen, hogy ennél rosszabb és műbb "krém"kelyhet még nem ettünk. Még Szilvi is írt bele. XD Szóval jók voltunk. xD Aztán visszavisszük a pulthoz a kelyheket: "Elcsomagoljuk?" kérdi a nő. Hogyne. Kutya se enné meg. xD Utána mivel nem ettünk egy jót, meg semmi nem volt jó, végül úgy döntöttünk h mivel éhesek vagyunk, hát mi beülünk pizzázni XD Az 5 éves unokaöcsémmel. xD Reménykedtünk h ezen a helyen finom a pizza, bár azt nem lehet elrontani szerintem. xD Jó hely volt am, és nem csalódtunk. Finom vooolt nagyon. :3 Én pizzámnak az volt a neve h "Kannibál". xD Csirkemell is volt rajta x3 Baba meg ott egyetlen kis szelet pizzával szenvedett végig. xD A nagy villát is alig bírta fogni XD Nem is tudom miért hozott neki a csaj. Aztán ennyi volt az akció, úh ennék most egy pizzát megint. Éhes is vok, csorog a nyálam. x'D
Oh, ma megkaptam a bankkártyám, szóval csütörtökön bemegyek a bankba, és kikérem a kódot, valamint Yukiékhoz is benézek. :)
Jajj... azt ki ne hagyjam, hogy holnap is megyek vezetni. 7-kor fogok kelni, és 8-ra jön az oktatóm. De le is fog telni az óraszámom holnap. Ami mit jelent? Umika mehet jövőhéten hétfőn újra vizsgázni! .___." Iyada yooooo~ >__< Előre parázok...
Ja meg álmodtam ma. xD Azaz este. Nem adok neki külön címkét, mert nagyon semmiség. Most ha jól emlékszem az álom elejében még nem volt... Jin! xD Először is passzolom hol voltam, de voltak ott fehér lovak. A fehér ló meg elvileg azt jelenti, hogy minden kívánságom teljesül, valamint szerencsét jelent. Hogy ehez hogy jön Jin, ahhoz halvány gőzöm nincs XD De utána meg valahogy feltűnt, de az is lehet, hogy végig velem volt, csak nem emlékszem másra. Annyira emlékszem, hogy azt hiszem megsértődtem rá valamiért, de először mégis én "kergettem", és duzzogva trappoltam utána, ő meg lehagyott, és kiment a szobából. Utána a földre ültem és morcogtam, és ekkor végül visszafordult az ajtón XD Odajött hozzám, legugolt közlel velem szemben, és bocsánatot kért. xD Szóval megint egy értelmetlen álom, ennyi. xD Hogy honnan jött elő nem tudom, de lehet a rajzom miatt. xD


És végül egy ilyen kis teszt féleség amit már régen be akartam tenni. xD Az volt a lényege, hogy véletlenszerű lejátszásra kellett tenni a kérdésekhez a zenelejátszót, és amit kidobott, az a válasz a kérdésre. xD Hülyeség mi. xD
Hosszú, szóval ezért menj tovább.


1. If you reached the top of Mount Everest, you would scream:
Code (Nishikido Ryo)
hát valószínűleg kiordibálnám, tök jó érzés lenne xD

2. The next time you stand up in front of a group of people, you'll say:
Real Face (KAT-TUN)
omg... xD

3. Your favourite thing to say when drunk is:
Nippon (NEWS)
hát máson se jár az eszem szal... xD

4. Your message to the world:
hoshi wo mezashite (NEWS)
oh *-* magamnak üzenném xD

5. When you think of your best friend you think:
Sayaendou (NEWS)
végülis ez a szám a barátságról szól xD borsó meg a héjja~

6. Your deepest secret:
Happy Birthday (NEWS)
miért titok ez? xD

7. Your innermost desire:
MOLA (Yamashita Tomohisa)
ez aztán nagyon kijött XD oh igen~

8. Your oldest memory makes you think:
The D-MOTION (KAT-TUN)
hmm... xD

9. Somewhere in your wedding vows, you'll include:
Kibou (NEWS)
igen. *-* "hurrá hurrá" xD

10. On your deathbed, you'll whisper:
Ai no Command (KAT-TUN)
heh?! XD

11. Your friends say behind your back:
Snow Express (NEWS)
lol. xD

12. Your opinion of MySpace:
Cherish (NEWS)
hogy jön ide a myspace? xD

13. You say behind your friends' back:
Devil or Angel (NEWS)
XDDDD

14. When you wake up in the morning, you mother:
Beautiful Days (Arashi)
yahh xD sokáig kelt erre a számra

15. If you found yourself lost on a deserted island, you'd yell:
Akaku Moyuru Taiyou (NEWS)
xDD

16. Right now, your feelings are:
Happy Birthday (NEWS)
andalgok jah... xD

17. What's your excuse for reposting this:
keep the faith (KAT-TUN)
hah?! XD

18. Your life's soundtrack:
Someday for Somewbody (Kamenashi Kazuya)
<333

19. The day you fall in love will be the day that:
1582 (Kamenashi Kazuya)
megint Kame xD <3

20. You Scream During Sex:
On your Mind (KAT-TUN)
érdekes lenne XDD

21. Our farewell message to the readers of this:
Yubiwa (Yamashita Tomohisa)
hai hai *-* tökéletes befejezés. xD

Ez pedig egy másik, ami ugyanilyen alapokon működik. xD

----

1. IF SOMEONE SAYS "IS THIS OKAY" YOU SAY?
Yorokobi no Uta (KAT-TUN)
gondolom akkor igen xD

2. WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Best Friend (NEWS)
ohh :D <3

3. WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Himawari (Yamashita Tomohisa)
miért is ne ez jönne ki XD csakis ő van<3

4. WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
truth (Arashi)
hát igen. xD

5. WHAT IS YOUR MOTTO?
Pika☆nchi (Arashi)
loool xD

6. WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Hadashi no Cinderella Boy (NEWS)
helyett girl. xD hamupipőke xD

7. WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Ai nante (Tegoshi Yuya)
igeeeen *-*

8. WHAT IS 2+2?
Andalucia ni Akogarete (KAT-TUN)
a kérdésre hogy jön ez.. x'D

9. WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
care (Akanishi Jin)
loool :D remélem magára ismer az illető xD így végképp xD

10. WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
White X'mas (KAT-TUN)
víí <3

11. WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Love so sweet (Arashi)
hát igen xD

12. WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Love Song (Yamashita Tomohisa)
íííííí~ *O* hát igen, rá nézek és love~<3 és ide is kijött akinek kell... xD

13. WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
MOON (KAT-TUN)
? xD

14. WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Percious One (KAT-TUN)
oooh *__*

15. WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
LoveXXXX (Yamashita Tomohisa)
tök jó h ilyenekre mindig Pi jön ki xD hmmm <3

16. WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Yes? No? (Arashi)
? xDD

17. WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Summer Time (NEWS)
<3

18. WHAT'S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
Ai no Matadoru (NEWS)
?? x'D

19. HOW WILL YOU DIE?
GOLD (KAT-TUN)
x''''D

20. WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
Shock me (NEWS)
hát egyikőjüktől igen sokkba kerülök :'D

21. WHAT MAKES YOU CRY?
Beach Angel (NEWS)
nem is.. xD

22. WILL YOU EVER GET MARRIED?
Daite Senyoriita (Yamashita Tomohisa)
eeeh?! XD mondom h ilyenekre mindig Pi.. ez már nem véletlen xD yokatta~

23. WHAT SCARES YOU THE MOST?
Ashita no Kioku (Arashi)
ezt szeretem pedig xD

24. DOES ANYONE LIKE YOU?
Rain (Ohno Satoshi)
a dalszöveg lénye "nem adom fel" sztem erre gondol XD

25. IF YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
Make U wet (Tanaka Koki)
heh?! XD

26. WHAT HURTS RIGHT NOW?
Why? (NEWS)
:''(

27. WHAT'S ON YOUR MIND?
Kitto Daijoubu (Arashi)
éles váltás :D

28. WHERE DO YOU WISH TO BE?
LOVE JUICE (Akanishi Jin)
no comment XD

29. WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Smile Maker (NEWS)
hát kb. xD

30-as meg nincs xD vagy csak én voltam béna xD
Ennyi desu.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása