Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

loool

2010.02.18. 13:34 - Umi

Címkék: bakaságok


Címadás ma nem ment. xD Na szóval... Írni van kedvem.
Hétfőn voltam bent Yukiéknál. Mármint csak az anyukájával találkoztam, mert ő iskolában volt. Beugrottam a CD-ért, amit még már Isten tudja mikor rendelt a cdjapan.com-ról. xD Ott olcsóbb minden, így "csak" 2400 FT-be került. Ja, hogy mi? Hát hát... a V6 CD-m!!! *-* Méghozzá a Change the World. Már vadásztam rá egy ideje, de yesasián se lehet kapni, így azt hittem már sehol sem, hiszem elég régi. De mikor Yuki mondta, hogy rendel a cdjapan-ról, szétnéztem és megláttam, és mondtam neki h renelje ezt is xD
Szóval bementem, nem akartam sokáig maradni, de anyukája beinvitált egy teára, amit nem lehetett visszautasítani. :)
***
Aztán kedd. Nem is volt sztem semmi extra, csak este. xD Tesóm olyan 8-9 fele átjött a szobámba és elkezdtünk dumálni, de vagy majdnem fél 12-ig. XD És röhögtünk néha ezerrel... Azt se tudom már milyen hülyeségeken, de néha az asztalt vertem, könnyem folyt... xD Pl. vmi honlapra úgy akart regisztrálni, hogy született 1898. PUKISZTÁN XDDDDDDDD Már a dátum is... mi a fenének van ilyen régi dátumlehetőség benen?! XD Ez volt a legrégebbi am XD Aztán befeküdt az ágyamba... És a plüsseimet szemlélte. Igen Umika plüssökkel alszik xD Szegénykéimet leszörnyezte. xD Bobot meg egyenesen kinézte áldozatnak XD és mindegyiknek van neve.
Akkor már be is mutatom a plüsseimet. :3
Bob, a kutya. Diego, a csacsi. Donna, az elefánt. Aki, a jegesmaci. Banpei-kun, akit csak simán B-nek hívok, a maci. És van egy Pikachum is, aki Pikachu. xD Majd egyszer lesz egy csoportkép. XD
Na utána meg... Azt kérdezte, hogy mikor kaptam Akit. Mondom, hmm nem is tudom melyik évszakban, meg mikor. Erre kérdi, hogy mire kaptam? Hát mondom szülinapomra. És utána ezen röhögtünk XD Hogy akkor mért nem tudtam, hogy mikor XD
Meg most jutott eszembe... 1-2 hónapja aszondja tesóm... Ez is feljött, ezért szembe jutott. xD Egyszer tesóm Sesshomaru-val álmodott XD valszeg ez a Inuyasha dömping alatt történt xD Meghát őt kedveli. xD Na és elkezdi, azt, hogy Sesshomaru hajával takarózott. XDDD Mondom lol. XDDD 
Hát ennyi. xD Ahoz képest fel tudtunk kelni másnap 3/4-ed 8-kor.
***
Szóval szerda, azaz tegnap.
Tehát korán keltünk, mert unokaöcsénkre kellett menni vigyázni. 3/4-ed 8-kor keltünk, és 8-ra kellett mennünk XD 3 házra laknak Zsoltiék szerencsére xD Én nem is tudom, kb. 10-ig voltam én vele, mert utána mentünk apával Csabára kiváltani a vezetői igazolást, melyet még majd be kell vinni az okmányirodába, és utána fogják postázni a jogsit. :) Egész gyors elintéztük, utána bementünk egy autókereskedésbe ^^ Nézelődni. Aztán irány haza. De apunak visszafele eszébe jutott, hogy miért nem megyünk be bátyámékhoz akik nemrégóta vannak itthon Olaszból. Hát beugrottunk hozzájuk. és és ééés és és ajj *-* Bátyám pont aznap előtt este vett magának egy kiskutyát!! Én meg basszus megláttam és szanaszét olvadtam... picike angol bulldog. Kislány, Roni. És ooooooolyan cukor, hogy az már fáj. :D még nem is láttam élőben ilyen picit ebből a fajtából. azaz nem is simogattam. mert ha kiskutyát látok, az nem menekül előlem úgysem xD Odamegyek, megsimogatom, simogatom, mászik a kicsi... Én meg nem bírtam tovább felvettem. xD Leültem és az ölembe vettem. Muszály volt. Kicsit simiztem, majd letettem, mert mondta nii san h nemrég evett. Utána bújik a lábamhoz. Na mondom mivan te? Bújik, bújik. na akkor visszavettem az ölembe. Tudtam, hogy ezt akarja. olyan édes volt. Egyből haverok lettünk. Simogatom, olvadozom, egyszercsak látom, hogy elaludt. kawaiiiiiiiiii!!! Utána alig akartam letenni, mikor indultunk. Fel kellett ébresztenem. xD Bátyámék is akkor mentek el, vitték bemutatni a kicsi Ronit mamáéknak is. xD Apu meg kitalálta, hogy mi meg hozzuk el a testvérét, mert apu is régóta szeretne angol bulldogot, így meg h ott volt akciósan lehet találgatni úgy mennyi, el akarta hozni. Hazaértünk, anyu kiakadt, hogy kutyát akar venni, ráadásul ennyiért... Ez ment kb. este 7-ig. Én pedig már a nevén gondolkoztam a picinek... Szóval végül nem lett belőle semmi. Kicsit rosszul esett, mert beleéltem magam, de túltettem magam rajta, végülis anyunak volt most igaza...
Utána meg már fáradt voltam nagyon, és gyorsan el is aludtam. Mozgalmas nap volt.
Legközelebb ha bátyáméknál járok, készítek képet a kicsi Roniról biztosan~
És most itt vagyok. Ennyi lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása