Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

レイミ。:D

2010.04.03. 19:52 - Umi

Címkék: álom leila

  Azaz Leimi. Mert volt Leimi... Mi az a Leimi?? Leila+Umi=Leimi. :) Kedden mentem hozzájuk. És tegnap jöttem haza, pénteken.
Megérkeztem hozzájuk (mint kiderült, a szoknya nem volt épp a legjobb döntés), és azon izgultam, mikor találkozom a bátyjával, aki eddig 10 évig élt Amerikában, szóval még nem találkoztam vele. xD Végül csak este jött valamikor, nem emlékszem már mikor. Ahogy Leila előadta sokkal "rosszabbra" számítottam, de végülis semmi gáz. xD
Utána jósolt azt hiszem anyuja. Mert tud ám. Bár ilyen jóskártyából, de némelyik azért bejön. Majdnem ugyanazt mondta nekem, amit Leilának. Kérdőjel az életünk jelenleg, kínlódunk, ésatöbbi... De remélem hamarosan tisztán fogunk látni mindent.
Azt előreláthatólag már közösen eldöntöttük, hogy Japán utazásunk október, avagy november. (márha mostmár tényleg sikerül) Hogy miért döntöttünk így? Augusztusról hátrébb csúsztunk, ennek két oka van: az egyik, hogy Julcsi csak szeptembertől lesz újra Japánban, a másik ok Jin. Mert a kis köcsög májustól októberig lesz Los Angelesben... Így nem lesz jó, szóval ezek miatt döntöttünk október-november mellett. Nagyon melegen ajánlom, hogy Pi ne hozzon rám efféle meglepetéseket, mert akkor falnak megyek... Aki számít, az legyen csak akkor Tokyóban. Külföldi munka egyenlőre nem jöhet szóba, addig itthon kezdünk valamit, továbbá majd mikor Leila anyuja nemsokára megy vissza Németbe, akkor majd hátha többet tud tenni az ügyünk érdekében. Mert Dirk sama sajnos így tesz ránk, így összetörte azt a piedesztált, amire állítottam akkori bejegyzéseimben... Na de majd hátha.
Sütöttünk csokis muffint is, tök fincsi lett. :) De másnap volt a legjobb. Voltunk Halason is, utunk fő célja az volt, hogy citromsárga és almazöld körömlakk. xD De egyik sem volt sehol ;___; Doushite?? Mind a kettőt szívesen vennék az tuti. Főleg sárga~~
Jajj tényleg, vettünk lottót is!! xD Luxort, és nemsokára sztem lesz a sorsolás, szóval majd betelepszem. Hátha. :) Arról nem beszélve, hogy április 1.-én vettük! xD Bolondok napján. ahaha. Juuuuj este hogy meg akartuk már szívatni anyuját/apuját akit érni lehet. xD Persze nem jött össze, mert Leila nem alakított hitelesen. xD Utána már apuja is beszáltt a játékba. XD Kérdezi anyuja hogy: Jóban rosszban?? Erre apuja: ah hagyjad már, már régen vége, már 23:40 van. Közben volt vagy 9 óra. XD Persze ez se jött be. xD
Jajj, nem tudom melyik este már, de álmodtam náluk Pivel. lol xD Nem is rosszat. :P Olyansmi volt, hogy ültünk egy tanterem szerűségben, és én meg elöl ültem, jegyzeteltem. És egyszer hátrafordítottam a fejem jobbra valamiért, és megláttam tőlem nem messze Pit. Talán 3-4 padsorral mögöttem kicsit jobbra. Ekkor előrekaptam a fejem, mert tisztában voltam vele, hogy ez Pi :P Majd akárhányszor hátranéztem rá, mindig engem figyelt. Olyan kawaii feje volt~ Lehet volt rajta egy szemüveg is, ezzel is fenntartva a látszatot, hogy őt is érdekli ám az előadás amiről szó volt. xD Hozzáteszem, azt nem tudom miről. Ennyi. Leila irígykedett egyet reggel mikor elmeséltem. :D Mert hogy ő ritkán álmodik ilyeneket.
Ahh, volt felolvasás is, a Leimi fic folytatásából. :D Tök jó lett~ v(*^o^*) Várom tovább~:D V. várjuk:D Most jönnek a legizgibb részek. :P action. xD
Hamár Leimi, meg fic, erről jut eszembe, hogy már nem tudom mikor, de nem mostanában lerajzoltam magunkat manga figurákként, hogy majd az lesz a borítója a Leimi ficnek. xD Be is teszem a képet. Katt ide:
Leimi Sztem nem lett olyan gáz. :) A bal oldali Leila, a jobb oldalni pedig én. A kisebb xD Még majd lehet rajzolok ilyeneket. :) Végül pedig lebetegedtem náluk, egy kis hideg, és Umi már kifekszik... nagyon utálom :S Tegnap este nagyon szarul aludtam, mondhatni nem is aludtam... De ma már jobb lesz szerintem, vagyis remélem. Még ma is iszok egy Neót, aztán minden rendben lesz.
Voltunk sétálni is a faluban, vittük Pidit is, Leila gyáva kutyusát. xD Kawaii nagyon, csak bele akartuk dobni a vízbe Labrador létére. xD Az poén volt. xD Utána meg ilyen szalma gömbölyegekre másztunk fel, és ugráltunk egyikről a másikra. Oda is fel akartuk rángatni, fel is tuszkoltuk, de egyből leugrott. xD Utána meg felmásztunk egy dombra ahol (ahova elvileg sok csont volt eltemetve, mert valami régi sírhely, mert kereszt is volt a közepén x'''D) ahol tök jó volt a kilátás. Akkor délután meg nagyon szép volt az idő, meleg, habár kicsit fújt a szél. Mi letelepedtünk a fűbe, és hanyatt vágódtunk, később Pidi is csatlakozott, merthogy kifáradt. xD Feküdtünk a fűben, és néztük azt a gyönyörű égboltot amit úgy szeretek. Szépek voltak a felhők is. Találgattunk, hogy most éppen milyen figurákat veszünk ki belőlük. Tök jó volt. :) Ez egy szép emlék marad. A keresztül hasító repülőgépeket is figyeltük, és nekünk akármelyik elment az égen felettünk, mind Japánba tartott. Szóval jót pihiztünk ott a jóidőben, az eget bámulva, a sírhelyen feküdve x''D Mert elvileg az volt... nem??
Jut eszembe, kaa-san mindig azzal jött, hogy folyton összekever minket Leilával. Hogy egyforma a hajunk, az alkatunk, meg minden... És ha háttal állunk akkor meg se tud különböztetni. Az asztalnál egyszer meg közelebbről is szemügyre vette az eredeti hajszínünket a tövénél, és tényleg olyan. xD Mondjuk a magasság kicsit eltér. Bár én most szívatni szeretnék rajta, valami sötét szőkésre, de ez később fog összejönni, mert nagyon drága, valamint most egy új DVD írót kellene nagyon már vennem... Még mindig... '(__) Node, nemsoká itt a szülinapom. :) És tesómé is, meg húsvét, szal tökjó. Tegnap meghozták anyuék a sonkát és a főtt tojásokat~~~ Nyami!!
Nos, előre is minden Kedves Olvasómnak Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok! 
じゃあねえ~~

 

/Épp hallgatom: BoA - Aggressive/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.04.06. 10:05:05

ahh,ne is emlékeztess....L.A..... T_T. Október...remélem akkor most már tényleg kimegyünk és nem jön közbe semmi....ám most hogy belegondolok még jó is az a hónap....akkor lesz Tacchon movija. *__* Csak megnézzük már ne~~~~
Hát PI elég gyáva ilyen téren sajnos.
Igen az egy sír,de el is olvastad mi van oda írva az emléktáblára.
Áprilisi tréfa nem jött össze,az lett volna jó amit kigondoltunk. Én elég égőn akartam beugratni aput,de hát ő se volt jobb. xDDDD
Remélem jól telt a húsvét.
Chuu~


süti beállítások módosítása