Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Viszlát, Inuyasha... :'(

2010.04.11. 12:36 - Umi

Címkék: inu


Hát vége… Múlthéten véget ért. Istenem, vége! Az elsőszámú kedvencemnek. :’’(
Mint már áradoztam a Kanketsu-hen első részénél is, így most azt is le kell írnom, hogy nagyon elégedett vagyok a végével! Egy ici-picit ütött el csak a mangától, és ennek pont így is kellett lennie!! Megvolt a fanok által olyan annyira várt Inuyasha és Kagome csók, hatalmas meglepetésemre. Mivel a mangából Rumiko sama kihagyta, azt gondoltam, ebben sem lesz benne, mivel őket nem ez köti össze elsősorban. Amikor az ominózus jelenetben ez megtörtént, tátva maradt a szám és sikongtam ott. (Hiába, favorit!!) De az olyan csók volt, amilyet Rumiko szerintem biztos aláírt. Kellett ez én azt mondom. Gonosz lett volna ha legalább az animébe nem teszi be. És ez a csók teljesen reális volt, nem volt se eltúlozva, de nem is volt nagyon gyenge, ez a csók olyan szelídre sikerült és gyengédre, amilyennek annak lennie kell. Inuyashán látszik, hogy felnőtt, és már nem gyerekes a felfogása, férfias lett. Egy gyönyörű mondatot idézek tőle, amibe belekönnyeztem.

„Kagome tanított meg mosolyogni, és hinni más emberekben. Kagoménak köszönhetem, hogy barátokra leltem, és hogy ezek a barátok azóta is mellettem vannak. Hogy könnyeket hullattam másokért, hogy már megértem, mi a jó érzés, és ismerem a kedvességet… Ezeket mind Kagome tanította nekem! Kagome azért született, hogy találkozzon velem. Én pedig, hogy vele.”
Ez egyszerűen csodálatosra sikerült, és ezt Inuyasha mondja. :’) Yokatta!! Mondom, hogy férfi lett. Kagome pedig nő, hamár itt tartunk. Hiszen a sorozat végén már 18 éves is elmúlt. Ez olyan szép.
Miroku & Sango szál is tökéletes lett, ahogyan a mangában is volt. Miroku igazi férfi lett, aki mostmár csak kis feleségével, és családjával törődik.
Szóval egy szó mint száz, ezt nagyon szeretem, és örökké szeretni is fogom. Vége… Ennek a kultusz animének vége… Bár nagyon vártam a befejezést, egyszerre örülök, és sírok. A majdnem 200 részes anime immáron befejeződött. De én teljesen biztos vagyok benne, hogy nem utoljára láttam. :) Az utolsó manga kötetet pedig be fogom szerezni. Hát ennyi lenne erről… Örökké a kedvenc marad. Mindenki a szívemhez nőtt… Sayonara, barátaim! :(


 

Nos, hamár Inuyasha, akkor nem szabad megfeledkezni az FMAB-ról sem. :D 52 résznél járunk, ami azt jelenti, hogy ennek is hamarosan vége szakad… De végre a méltó befejezéssel, remélem.
Mikor Leiláéknál voltam, írtam, hogy vettünk lottót. Sajnos nem nyertem, de képzeljétek el, hogy 1 büdös szám híjján lehetett volna. :’’D Na sebaj… Majd legközelebb. A héten is vettem, ám tegnap kiderült, hogy ezzel sem nyertem. Sebaj. Nem adom fel. Hátha szerencsém lesz.
Az elmúlt napokban elég rossz volt az idő, de néha meg nagyon meleg van, például csütörtökön és pénteken nagyon jó idő volt, mikor mentem japánra. De tegnap borulás és eső volt, ma már kicsit tisztább, de még mindig felhős. :( Remélem hamarosan beáll a jó idő.
Óh, még Andy kiírta nekem a Paula és Paulina első 35 részét, azt faltam néhány napja minden este jó sokáig. Sorozat függő vagyok. Úgy szeretem ezeket a latin sorozatokat. Olyan szenvedélyesek :) Most várom a további részeket, a PP egy örök kedvenc szintén, bár nagyon régen láttam, hiszen 98-as azt hiszem. Ám itt van még mindig az Édes Dundi Valentina, amit azóta se tudtam megszerezni :(( Nagyon szomorú vagyok. Bárcsak adná újra mondjuk a Story TV, valaki berippelné, és le lehetne tölteni és tök boldog lennék. Mert az a favorit latin-amerikai sorozatom. Most nem kezdek el regélni megint róla, de aki esetleg tud róla valamit, az írjon. Mi gorda bella rulz!
Szerdán adtam fel Eminek egy újabb levelet Tokyóba. :) Bár ez csak egy kis magyar meglepetés volt. Emivel mindenképpen szeretnék találkozni, ha Japánba megyek, hiszen ő volt az első japán barátnőm, sőt az első külföldi levelező barátom, épp ezért ő a legjobb japán barátnőm. És őt 2008 óta ismerem. Suki~
De aztán ott van még a két másik legjobb barátnőm, Aya és Asuka. Velük is mindenképpen, de Akira és Misa sincs elfelejtve. xD Sőőőt, Rie, Yuri és Ishida san sem. :)) Chiét azért nem említem, mert vele szerintem lehetetlen, mivel Hokkaidói. De egy nap, talán majd ha ott élek, akkor biztosan meg fogjuk oldani. :) Na de ennyit erről, egyenlőre nem élem bele magam semmibe. Reménykedem!!
Mindenkinek szép napot!
Megyek enni, mert éhes vagyok és kész a fini ebéd. :D (fokhagymás pácolt pipimáj~)


 

 

/Épp hallgatom: Buono! - MY BOY/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naru-chan · http://naruweb.uw.hu 2010.04.12. 21:13:36

Igen, az a szöveg tényleg gyönyörű volt.~ Meg az a csók~~. Kyaaa, kész szerencsém, hogy délután néztem, és nem volt itthon senki, mert visítottam. XD Olyan jó volt látni, hogy a szereplők felnőttek, mindenki és minden értelemben. :) Csodálatos befejezés volt.~~ :3

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2010.04.15. 12:05:27

Köszi a komit! ^.^
Igen, egyetértek~ :3

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2010.04.27. 21:09:51

Én nem néztem,de elmondtad mi van benne szóval nyugiban vagyok. XD
Na hajrá,hátha egyszer sikerül vele is találkoznod. :D
Reménykedjünk~~~

Kusz 2011.03.12. 16:10:33

Szia!
Csak azt szeretném kérdezni, nagyon-nagyon fontos lenne, hogy te hol nézted meg a részeket?? Én is nagyon szeretném már őket megnézni, de nem tudom, hol lehetne! Légyszi válaszolj, nagy fontos lenne!!
Előre is köszi!

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2011.03.12. 19:54:57

Szia!
Én az AnimeAddicts-ról töltöttem le a részeket.
animeaddicts.hu/download.php?filelist.1.4070
Sok sikert! :)

inuyashas fan 2011.07.21. 17:17:56

szia
én azt szeretném tudni hogy hogyan kell letölteni e avideókat mert még nem igen csináltam ilyet????
:)

inuyashas fan 2011.07.24. 17:58:49

jah és még azt szeretném kérdezni hogy magyar szöveggel van e???? amilyen gyorsan csak tudsz irj....

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2011.08.04. 15:58:58

@inuyashas fan: Fentebb van a link, ott regisztrálsz, és simán le tudod tölteni a részeket :) van hozzá magyar felirat ;) sok sikert!


süti beállítások módosítása