Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

O'D :) Made in Germany.

2010.06.27. 18:00 - Umi

Címkék: német


Régen írtam. Szokásos kérdés: hol is kezdjem? ^^; Annyi minden történt, nem tudom már a sorrendet, de írok… Ilyen kis jegyzetbe írkáltam fel, mikről szeretnék majd írni, így szavakból, hogy emlékezzek mit akartam. Úgy hogy kezdem is.
Elsőnek had említsem meg Kurosaki-chant. Egyik este, éppen futni indultunk Leilával, és mit látok? Egy macska egy fészekkel a szájában rohan, mikor abból kiesett valami. Egyből odaszaladtam, és láttam, hogy egy kis madárka. Feketerigó fiókára tippeltünk. Először keresni akartunk neki egy másik fészket, hogy majd felneveli egy másik madár. Sajnos nem találtunk, így úgy döntöttünk, hogy haza visszük, hogy megmentsük. Már akkor este elmentünk pár kukacot fogni a temetőbe. Igen!!! Nem vok normális. Úgy tojtam x’’D Már szürkület volt, de nincs messze, és nagyon szép am, és a sok virágföldet meg kidobálják, abból dúrtunk gilisztákat. Persze be voltam tojva, alig vártam már, hogy visszaérjünk. Az éjszakát sikeresen túlvészelte, így reggel ismét elmentünk, hogy szerezzünk még gilisztákat. Hála Istennek megzavartak minket a… Ja, am bemásztunk a szemétdombos részhez a kapun, mert zárva volt még korán. Mit mondjak, bátor húzás volt, utána meg rájöttünk, hogy van egy hátsó része, ahol csak elég lett volna besétálnunk x’’D Sajnos Kuro-chan már nem érte meg a másnapot, ugyanis még ekkor délután meghalt szegény. :’( Nagyon pici volt még, kihűlt a teste. Mi megpróbáltuk… Este aztán futáskor eltemettük szegénykét. Nem kellett volna ilyen gyorsan nevet adnom neki. Nem felejtjük őt el. A közös gilisztázás miatta a szemétdombon felejthetetlen élmény marad. :’D
Aztán… hát kb. 1 hete kitalálta a főbérlőnk, akivel együtt lakunk, hogy menjünk má el vele bodzát szedni. Muszáj volt, mert utána meg mi kértünk szívességet, hogy segítsen eligazodni a városban… Ekkor fedeztük fel, hogy milyen szép is a temető, amin átvágtunk. Nagyon szép és rendezett sírok vannak, egy hatalmas parknak is elmenne a temető itt. Szóval ott is szépen át kellett másznunk egy drótkerítésen, mert az vezetett az erdőbe, a bodzához. x’’’D Tök jó volt, ráadásul strandpapucsban császkáltunk. Párszor fel akartam bukni, meg beleesni a málnásba, és feldarabolni magam, de túléltem. xD Csalánt messze kerültem. XD Leilával kapaszkodtunk a másikba. xD Végül nem valami sok bodzát tudtunk szedni, mert kevés volt… (Hozzá teszem, h nem bírjuk a főbérlőnket…)
Utána viszont a kidobált cserepes virágok közül válogattunk egy párat a szobánkba, amik mostanra egészen rendbe jöttek. Itt egy kép, az ablakunkban vannak.

(Azóta a leghátsó sárga már kipusztult)
Tehát eddigi munkánk egy ír kocsmában van, szeretjük a főnökasszonyukat. Egyik nap hamarabb végeztünk a munkával, és senki nem volt bent, csak mi, ahogy szokás, ezért darts-oztunk egy kicsit, ami mint kiderült, nekem nem megy. xD (Majd Pi szívem megtanít.xD) De azért egyre jobban megy, maa… xD Ezután pedig kitaláltam, hogy eljátszom Leilának Jint a bárpultnál, mintha ő lenne a kiszolgáló lány, én meg Jin, aki odamegy hozzá és flörtöl. xD Utána ő is kitalálta, hogy ő meg eljátssza nekem Yamapit. Had ne mondjam, hogy úgy röhögtünk, mint az állat. XD De ezt inkább hagyjuk… XDDDDD
Jujj múlthéten, vagy már nem tudom mikor, tűzijáték volt valahol a városban. Innen a negyedikről lehetett látni, csak nem tudtuk, miért űzik. Nem volt tudtunkkal semmi ünnepség akkor este, vagy fene tudja. Az volt a poén, mikor egyszerre füleltük meg Leilával a zene mellett, és ahogy egymásra néztünk, már ugrottunk is az ablakhoz. Az vicces volt.
Múlthéten vasárnap volt itt Leila anyuja, és megmutattuk neki a várost. Rávezetett minket, hogy itt is lehet ám kukázni. XD Sosem felejtjük el az esti Stuttgarti kukázásokat, jó kis ruhákért. xD Dúrt is párat… Na most már legalább tudjuk, hogy itt is van ilyen. xD Olyan jó ruhákat kidobnak ezek a németek. xD Szombaton meg voltunk Ádámmal bolhapiacon. Kicsit nagyobbra számítottunk, és jobb választékra, több ruhára… Végül is vettem 4 felsőt (narancs vékony kispulcsi, fekete trikó, kék csőtop, citrom felső.) ezt mind 6 euróért. 8ról sikerült ennyire lemenni. xD Majd még megyünk oda szerintem.
:)
Oh, a betűlevest ki ne hagyjam. Még le is fotóztam, hogy mit hoztam össze, íme.

Sztem olyan cuki. xD De ez már elég régi, régen ettük már a betűlevest, de még csak most mutizom. Nemrég dettó az volt a szitu, mint mikor Leila rontott be röhögve este az ajtón fura hangokat hallva. xD Én is jövök ki a konyhából, éppen viszem be a kapucsínónkat a szobába, mikor hangokat hallok én is, és majd kiöntve a kapucsínókat jövök a szobába. Mondom ilyen nincs. xD Még csak este 8 óra lehetett. Csak annyit mondok, főbérlőnek zajos a „csaja”. ^^;
Valamelyik nap szépen beestem az ajtónkon, mikor Leila nem akart beengedni. Na most, gondoltam, és nekifeszültem az ajtónak, hát nem pont akkor engedte el? Én meg elfekszek ott a szőnyegen. Köszi. xD Röhögés volt rendesen, ahogyan akkor is, mikor Leila a fésűjét tisztította a fürdőben. Bementem vele, és mikor meg akarta törölni, a bérlőnk törölközőjében akarta, amit összefestékezett vele, mert vhogy leázott róla. XD Nem számítottunk rá, így úgy elkezdtünk röhögni, főleg, hogy aznap mostuk ki. x’D Így aztán mehetett vissza a mosóba. Én majd megfulladtam ott a röhögéstől, pedig ekkor vendég is volt Ádámnál asszem… tuti félre értenek pár dolgot, de kit érdekel. xD
Oh, időközben kijött a KAT-TUN legújabb nagy albuma!!! (bár igazából csak KT-TUN, mivel Jin Los Angeles-ben sütteti a hasát… kíváncsi leszek, hogy vele is felveszik e a számokat) Ez egy rohadt jó album!!! A No more Pain című. Számuk meg első hallásra szerelem!!! Hát még a PV!!! *O* Legutóbb tavaly izgultam fel ennyire KAT-TUN video-kilppre, az a RESCUE volt. Annnnnnyira jó lett ez a klip, hogy nagyon. És a koreográfia, na meg a fiúk!!! Azok a cuccok~ Na ennyit erről, meg kell vennem ezt is és kész. xD (Tavaly a BTR albumra is ezt mondtam, de sajni azóta sincs meg. x”D De egyszer meg lesz mind a kettő!!) A többi számok is jók a CD-n, mint a Faraway, Right now, Promise Song, Hello.
1 héttel később folytatom írni x’D Már tulajdonképpen azt sem tudom mit akarok írni… De még mondom kiegészítem, mielőtt kiteszem. Vannak fejlemények, de ezekről majd a jövő héten most már egy külön bejegyzésbe. Még annyit, hogy.

Yamapi szívem csücske új kislemezt ad ki júliusban „One in a million” címmel, az az „Egy a millió közül” Atashi ne~ *-* Elő szeretném rendelni, amint lehet, mert a limitáltra pályázok… A PV-re már nagyon kíváncsi vagyok, ahogyan a számra is, remélem nem baszik be, mint annak idején a Loveless…
Na csak ennyivel egészítettem volna ki. A foci vb miatt itt a németek meg vannak buggyanva, mindig a dudákat nyomják, meg pl. ma megy a tv-ben egy nagy meccs, egész nap zajon a város, ide elhallani, amikor gólt lőnek a németek. Nagyon hangosak, mondjuk nyitva az ablak. A gyerekek itt lenn játszanak, néha az agyunkra mennek. Mindig fenyegetjük őket, hogy nyakon baszunk most már. xD Na tényleg ennyi.
Hamarosan jövök. Bai Bai~cicle. xDv

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása